Shutt up and squat

Home Forums Dagböcker Shutt up and squat

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 186 total)
  • Author

Oj oj oj Christer! Mera kött på latsen sen är du grym. Axlar och armar är redan överbra. Shit säger jag bara om du kan kompletera upp viden lite. Grymt!

Freppazz wrote:
    Du sliter på som vanligt, och bra verkar det gå! Fan så grov du är!..:bb3:

Jo, sliter på så gott det går… får väl säga tack.

anders172 wrote:
    Du är stark och det ser ut som ett par 50+ klubbor?

Strax över 50strecket slutar måttbandet

Zoltan Szabo wrote:
    Oj oj oj Christer! Mera kött på latsen sen är du grym. Axlar och armar är redan överbra. Shit säger jag bara om du kan kompletera upp viden lite. Grymt!

Det är väl lite av den feedbacken jag fått innan, Lats och hamstrings. Jobbar på så gott det går. Ska väl bli bra till slut hoppas jag. :D

Benpasset från helvetet idag… kroppen skriker nej men huvudet vet vem som bestämmer och ger den ett helvete…

Frontsquat, hacklift, Bencurl ( körde den två gånger, känningar i ryggen efter förra passet) Benspark, Bencurl, Vadpress…

26 set totalt… Fan vad skönt rent ut sagt att vara tillbaka på banan med benträningen och kul som sjutton… Börjar bli lite av en favorit det där med att ge dom där jefla benen en omgång.

Utsida, baksida axlar och traps idag… Biceps skjuts upp till morgondages ryggpass.

16 set totalt och det känns bra. Ska se till att få lite massage idag, jobbet betalar och då kanske man kan bli av med känningen i ryggen inför i morgon.

Rygg och biceps idag. Började med stångrodd och två uppvärmningsset sen 4 set på 140kg. Körde därefter T-Bar efter samma princip, 2 uppvärmning 4 set tungt, vikt var 130kg i plattor. Gjorde ett handtag på jobbet som fungerar utmärkt att köra med.
    Därefter chins 4 set, kroppsvikt x max med forced dom sista två setten. Körde därefter pullups med smalt grepp, 4 set med kroppsvikt.

Biceps, stångrodd uppvärmning 2 set 2 tunga set på 80 kg sedan reppade jag ur på 60kg i två set.
    Koncentrationscurl i 4 set sedan preachercurl i 3 set. Känns bra, käka hämta dottern sedan dra till massage. FInt väder är det med, kan det bli bättre.

Bröst, framsida axlar och triceps stog på schemat idag… Grymt gött, frugan pallrade sig ner i gymmet och satt lite på cykeln samt körde ben. Kul att träna med henne.

Bänk, Lutande bänk, Lutande Hantleflyes, Smalbänk, Frenchpress med hantlar,
    Avlutade med dips varvat med 2 minutersintervaller på cykeln.
    Till sist så blev det 2km till på cykeln.

14 set bröst 9 set triceps. Bara hoppas i bubbelkaret och slappa nu….

Aaahhhh…. Bendag och det känns bra som fan nu..

Frontsquat, reppade på 160 som tyngst. Körde sen knäböj, ett par set med 200 som tyngsta vikt.. känns bra så snart kan man börja lasta på skivor på allvar. Gick vidare till hackliften därefter benspark och liggande lårcurl. Herrejösses vad mör man känner sig nu, och så där härligt apatisk… käka sen till jobbet…

Axlar, biceps och mage idag… Helt slut som vanligt. Hantellyft åt sidan 6 set, Lutande enarms hantellyft 5 set, stående rodd 5 set, stångcurl, 6 set, sittande lutande hantelcurl, 5 set, preachercurl 4 set..

Mat och sova nu…

Ja, rygg idag… trapz och vader igår. Det rullar på.

Chins, T-Bar, Stångrodd, Enarms hantelrodd och sedan chins igen totalt 24 set och riktigt skönt i ryggen. Var hos massören idag och fick benen omhändertagna. Hoppas massagen ska hjälpa mig i träningen. Kommer gå en eller ett par gånger i veckan åtminstonde. Kosten flyter på bra och jag ligger på runt 3300 kcal totalt varav 280 är protein. Märker skillnad i midjemåttet på de kanppt över två veckor jag kört mer strikt nu. Slänger in en bild som får användas som förebild inför kommande veckor.

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=527&pictureid=3099]Bara köra på, hur ofta jag kommer uppdatera här vet jag inte men nån gång i veckan blir det. Det é bare å åk eller vad han sa Stenmark.

Körde ben senast, går bättre och bättre. Lastar långsamt på mer vikt för varje pass och inga känningar i knät alls.

Frnontsquat 160kg 4 set
    Hacklift 260kg 4set
    Raka mark 160kg 4set
    Bencurl 40kg 4set

Just baksida känns bra nu med, dom har ju plockat senor därifrån.
    Ha en del roliga grejer på gång nästa vecka så vi får se vad som händer.

Iväg till jobbet nu.

Klart med sponsor idag, inget märkvärdigt men det ger mig ex antal tusen om året plus gratis kläder. Hur kul som helst, mer om det sen. Träning snart, Axlar, Biceps och mage.

Herre jävlar vad kul allt är nu. Gjorde en två på 100kg i z-stång i går och idag fick jag på 160 i stångrodd. Favoriten är ändå T-Bar, en viss profil här på forumet talade väl om den. Tar skönt som fan och vikterna bara ökar. Ska käka tonfisk och ris nu, brukar blanda med majs så blir det gött.

Möte på jobbet sen, efter det staden och partikansliet. Någonstans ska jag lyckas få in tid för att kitta klart fönster, sedan ska det fuskas ikväll för pojken min blir 4 och då blir det lite tårta.

Letar oftare längre och längre bak i sidorna efter dagboken. Får väl uppdatera oftare.
    Bendag idag, gick bra och jag var taggad till slut. Hela dagen har jag kännt mig slö men sedan lossnade det och det kändes som om jag hade två ångande kraftverk i benen. Inte bara att jag kände mig stark jag hade bra pump och riktigt bra tryck i benen efter passet.
    Blev en trea på 230 i knäböj som mest, måste lära mig andas bättre för efter varenda set blir jag yr och försöker avgöra om lampan flimrar eller om det bara är i mitt huvud dom där små prickarna kommer.

Efter att ha haft problem med knät så har nog tekniken fått sig en skjuts framåt, ökar bra och har inte problem med knäna även när jag lägger på. Ska bli kul att se vart det slutar om ett par månader när man kört in sig på övningen på riktigt.

Ja vad säger man står där i spegeln och har ångest över nästa set? Shut the fuck up and squat you motherfucker.

Aj aj aj vilket pass det blev,kul som satan.

Körde axlar och biceps igår, känns som att pressa upp en dörr som slagit sig varenda gång man rör armen. Skönt!!!

Militärpressar, lutande hantellyft, sittande hantellyft och shruggs för axlar.
    Z-curl, konc-curl och preacher för biceps.
    Körde som tyngst på 100kg i z-curl. var det strikt? Hell no, slet jag som fan? Kan du skriva upp! Blir till att ladda inför daagens pass nu.

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 186 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.