Shutt up and squat

Home Forums Dagböcker Shutt up and squat

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 186 total)
  • Author

Fan fan fan, det får bli inledningen på det här inlägget. 200 var så nära i bänken idag men det ska fan vara ett finger med från passaren för att det ska gå. Tråkigt som sjutton och ännu surare när det känns som det sitter i huvudet mer än i kroppen.
    Skiten ska fan upp så är det bara och inför nästa pass ska jag sova, äta och vila för att bara få upp den jäkla stången.
    Käka nu, passet var bra som sjutton för övrigt. Bröst triceps idag och körde bänk, snedbänk, dips, sittande tricepspress med stång, liggande press med hantel.
    Trött och hungrig.

Gryyymt kört idag christer,fan så nära med de där 200 men du tar dä nästa gång.
    Härligt att köra med en kille med en sådan gnista tror det smittar av lite.

Du kan testa att köra några negativa reps på kanske 220 i bänken för att få lite viktvana, så kanske inte 200 känns så omöjligt när du varit på tyngre vikter veckan innan?

Ja, nått får det bli. Upp ska skiten iallafall.

Rygg idag, kändes bra som vanligt. Körde mark, stångrodd, T-bar och chins.
    Avslutade med intervaller med cykel och chins. Hur många set vet jag inte men kunde inte göra ett rep till och nästa gång får jag lägga en handduk under cykeln.

Käka och sova nu, så här kommer det se ut fram till vecka 39 då jag är fullsketen med jobb. Jobba, träna, äta och sova. Ultimata livet.

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=527&pictureid=3143]

Ett axelpass idag, prio utsida och trapz. Många set varierat. Nu blir det käk och jobb för hela slanten.

Bendag är alltid en bra dag. Har en ny favoritövning och det är bencurl. Får samma känsla som när man gick in på gymmet och körde biceps dom första passen. Hur kul som helst. Blev ett par reps på 230 i knäböj som tyngst idag. Kändes bra, reppade ur på 200 sen. körde även benspark. Avslutade med intervaller mellan cykeln och vadpressen, känndes på allvar som om vaden skulle explodera och tacka för sig. Sjuk jävla pump.

Mat sen lägga sig.

bra kämpat,nästa dänger vi på 250 å det lär du fixa fint.

Rygg idag, Stångrodd, T-bar, Chins och Pullups. Gillade artikeln om chins och pull ups i body. Passar mig utmärkt då det är basen tillsammans med just T-bar, Stångrodd och Marklyft för min ryggträning. Mat och sen leka med barnen och tjöta lite med frun innan hon åker till jobbet.

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=527&pictureid=3309]

Ännu en dag lagd till handlingarna. Har gått ner nästan 8 kg nu och det är kul när man börjar flytta i hålen på bältet. Känns bra och jag fattar att jag släpat runt på alldeles för mycket skit. Morgonvikten är 100,3 kg nu och snart under 100-strecket. Vill ner till mellan 90-95 för att få lite uppfattning om hur jag ser ut. Sedan blir det till att ladda inför nästa år. Förhoppningsvis ska jag kunna sköta kosten såpass att jag inte går upp lika mycket.
    Blir grymt inspirarad av alla som kämpat i helgen, så kul att se hur man kan bli om man jobbar hårt. Kämpar vidare med mina demoner och ska se till göra nått bra av det här till slut.

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=527&pictureid=3337]

Riktigt grymma vikter måste jag säga.
    Vi är ungefär lika långa o nästan lika många kg på vågen mitt midjemått är nog en bra bit större däremot :( Hahah

Lindmark wrote:
    Riktigt grymma vikter måste jag säga.
    Vi är ungefär lika långa o nästan lika många kg på vågen mitt midjemått är nog en bra bit större däremot :( Hahah

Nja, grymma vet jag inte. Grymt är att se en kille på 75kg trycka upp 150 i bänken. Men tack för komplimangen.

Dagens motståndare var pecs och som vanligt vinner jag och är trött som sjutton just nu. Nu ska jag bara käka sen in till jobbet. Kanske blir det ett extra vadpass ikväll. Vill få upp dom små satarna till ok storlek.

Christer Örni wrote:
    Nja, grymma vet jag inte. Grymt är att se en kille på 75kg trycka upp 150 i bänken. Men tack för komplimangen.

Dagens motståndare var pecs och som vanligt vinner jag och är trött som sjutton just nu. Nu ska jag bara käka sen in till jobbet. Kanske blir det ett extra vadpass ikväll. Vill få upp dom små satarna till ok storlek.

Det må vara men det är svårt att jämföra mot en styrkelyftare som lägger så stort fokus på bänken. Du ligger på rejäla vikter i alla övningarna :)
    Ens egna missnöje med träningsprestationen är ju dock en stor drivkraft till att fortsätta pressa på i gymet.

Länge sen man skrev här nu. Allt flyter på som sig bör. Idag fick ryggen sig en omgång och om inte latsen säger upp sig nu så är dom med mig hela vägen ner i graven. Vilket gött tryck jag har. Ligger på plus i kalorier igen och jag gick nog lite fört hårt det sista för jag tappade en del i styrka men den är tillbaka nu. Smalbänk på 170 igår och det känns bra som sjutton. Vill köra bröst nu och jobba på att få upp dom där 200. Viktkåt ja, stångjäveln ska upp en dag så är det bara. skulle vilja göra en 740serie raw innan jag är nöjd. Det som känns mest avlägset nu är marken men det är bara att jobba på.

Gainer, protein, ragex2 inköpt. Nu är det bara att ösa.

Idag blir det till att plåga benen. Knäböj, Raka mark, Hacklift, Bencurl, Benspark står på schemat. Blir några set i vadpressen med. Annars känns det bra, ligger högt på protein nu och försöker lägga på mig så mycket som möjligt, dagsvikt 107kg. Livet i allmänhet är bra just nu, positivt över lag och bra driv i träningen. Har mina delmål jag jagar och närmar mig så smått. Blir kanske ett par bilder från passet ikväll.

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 186 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.