Shutt up and squat

Home Forums Dagböcker Shutt up and squat

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 181 through 186 (of 186 total)
  • Author

Blev ett bröst/triceps-pass idag. Var hos Jocke K och tjötade när vi bestämde oss för att köra ett pass ihop i hans gym. Damn säger jag bara, såg ut som han hade ett kommersiellt gym i källaren. Hjärtat var en guldklimp från powertech som stog och utmanade en. Helt okej maskin faktiskt, riktigt kul att träna med någon som tävlat innan och som går in för träningen 100% med. Fick på 220kg i den och dammade iväg ett par reps, inget att tänka på balans eller nått bara köra skiten ur pecsen.

Blir ett till pass på Torsdag, ben då… kommer bli bra det här. Kul med nya övningar med. Behövs, har kört med fria vikter länge nu och även om det är kul så känns det lite annorlunda efteråt om man får varva in lite annat ibland.

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=527&pictureid=3646]

Kul att träna på nytt ställe. Jag har kört hemma hela tiden och har mitt egna gym i källaren. Inga konstigheter med det och klarar mig bra på mina grejer. Kul att testa nytt ibland bara och det gymmet jag är på ibland nu har tidigare inte haft riktigt med grejer men det är inköpt nu. Hantlar har dom bara till 55kg så det blir bara till att köra hantelpress för gamla tiders skull och genomblödning.

Jag var på 200 idag igen och även om det var fan så nära så ville det inte upp. Då hade jag iförsig reppat på 180kg innan så jag fick skylla mig själv. Nästa gång blir det maxning innan reppandet.

Rygg och biceps imorgon. Kommer bli ett mosterpass sedan massage på det. Han är inte snäll massören, ingen jäkla feelgoodskit här inte. Känns som ett bättre träningspass efter man varit hos honom.

Nattprotein och sedan sova.

Inte för att jag behöver mer än 55kg hehe, men Patrik är ju inte omöjlig, be snällt så kan han säkert köpa in ett par 60 + 70kg-s hantlar.

Kör hårt!

Nja, han har väl inte det som prio direkt. Sen har han ju köpt in så fina maskiner man kan använda istället. Jag är bara där ibland med.

Då har man lagt ännu ett pass bakom sig. Bra pass, bröst triceps med ett par reps på 180 som tyngst I bänken. Helt slut n och vill bara äta sen lägga mig. Nu är det spikat att jag ska tävla nästa år. Blev tokladdad under söndagens tävlingar. Ett år kvar, bara räkna ner nu.

Var his Jocke och körde idag. Benpass och det var hur grymt som helst. Kört utfall med hantlar som avslutning, det suger gött I benen efter det. Fått lite bakläxa och ska öka kolhydraterna mer nu. Käka mer kan aldrig vara fel :) Runt 112kg ska jag ligga på I April är tanken. Sen blir det en långsam deff. Käka och kolla runt lite på filmer från LP.

Viewing 6 posts - 181 through 186 (of 186 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.