- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 mars, 2009 at 15:14 #560913Anonym anvandareMember
Lycka till med renoverigen och nice att gymmet börjar bli komplett. Ditt arbete med släggan ligger ju också helt rätt i tiden med ”funktionell- träning”. Får upp explosiviteten också
18 mars, 2009 at 17:59 #560914Anonym anvandareMemberFan va schyst med ett hemmagym. Kör hårt!
18 mars, 2009 at 18:52 #560915Anonym anvandareMemberRiktigt coolt med ett eget gym! Ser fram emot bilder :up:
18 mars, 2009 at 21:49 #560916Anonym anvandareMemberJa visst är det gött att kunna köra hemma men man får vara öppen för nya övningar och framför allt lära sig älksa grundövningar. Inga snygga diskomaskiner här inte. Nu saknade jag lite grejer för att det skulle kännas bra men blir ju ändring på det.
Passet idag blev ok med tanke på att allt denna vecka ska stressas igenom, dessutom är det mycket på jobbet (varsel) och man har haft en klump i magen mest hela tiden. Idag fick folket reda på om dom var med eller inte vilket gjorde att man fått svara på många frågor.Så fort golvet är lagt och de nya grejerna är på plats kommer bilder. Tills dess vill jag bjuda på en känga från ett grymmeband, rullar ständig i cdväxlaren tillsammans med pantera, staind och inflames just nu. Nån gammal skiva av static x har nog letat sig in i den med men inget vi ordar mer om.
[http://www.youtube.com/v/Zf0GqJCcB7w&hl]
27 mars, 2009 at 07:53 #560917Anonym anvandareMemberRygg idag, ska bli kul. Funderar även på att ge armarna en extra omgång.
Fullt upp de senaste veckorna med jobb och renovering. Grejerna jag köpte visade sig vara ett klipp, får väl slänga upp ett par bilder efter passet.
Känns som att det börjar lugna sig nu så då kanske man får möjlighet att börja uppdatera här igen.27 mars, 2009 at 07:59 #560918Anonym anvandareMemberHagetzu wrote:Rygg idag, ska bli kul. Funderar även på att ge armarna en extra omgång.
Fullt upp de senaste veckorna med jobb och renovering. Grejerna jag köpte visade sig vara ett klipp, får väl slänga upp ett par bilder efter passet.
Känns som att det börjar lugna sig nu så då kanske man får möjlighet att börja uppdatera här igen.Kul att se din journal bland toppen på sidan, det var ett tag sen… Welcome back! Lycka till med passet idag, ser fram emot kommande bilder!:up:
27 mars, 2009 at 11:10 #560919Anonym anvandareMemberDå var passet klart, kändes grymt bra… Nu blir det jobb hela helgen både det vanliga arbetet och i hemmet.
Passet bestod av Marklyft, Stångrodd och chins samt Stående hantelcurl, Stångcurl och enhands hammarcurl.
Helt okej, nästa vecka är man i den vanliga rutinen igen vilket känns bra. Bifogar lite bilder.
Mitt altare, grunden i allt jag gör, även min första grej jag köpte. Tränade enbart med detta och två hantlar i nästan ett år. Gick dess för innan på vanligt gym.
[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=353&pictureid=1986]Hackliften jag köpte, måste säga att jag fick ett grymt bra pris på den.[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=353&pictureid=1988]Gammalt hederligt hemmagym, funkar ok för benspark och bencurl men inte mer än så.[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=353&pictureid=1984]Senaste renoveringsprojektet, tvättstuga ska det visst bli. Man får vara multikonstnär när man köper kåk, nått man blir varse om vare sig man vill eller inte. Lyckligtvis så trivs jag med att greja, tog ett tag att få ner väggarna och gjuta om golvet.[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=353&pictureid=1985]Dagsform den 27 mars 09. vikt 106 kg[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=353&pictureid=1987]27 mars, 2009 at 12:01 #560920Anonym anvandareMemberBåde du och ditt gym ser stabila ut… Grattis till den nya kreationen, ser fram emot många fina bilder .
27 mars, 2009 at 13:25 #560921Anonym anvandareMemberStabila armar! Detta kommer bli kanon om du gör en bra diet och du lär dig posera rätt. Gott att kunna träna när man har tid. Eloge för att du orkar med allt!
27 mars, 2009 at 14:33 #560922Anonym anvandareMemberZoltan Szabo wrote:Stabila armar! Detta kommer bli kanon om du gör en bra diet och du lär dig posera rätt. Gott att kunna träna när man har tid. Eloge för att du orkar med allt!Man hoppas på en bra coach, ska prata mer med ´killen jag redan har kontakt med om det och då framför allt kosten. En diet vore kanske på sin plats men det får bli lite senare, just nu vill jag bygga och då framför allt ben, axlar och vader.
Posering är jag helt främmande för och har aldrig sett en byggartävling mer än på youtube så i sommar blir det väl till att åka runt och se er rutinerade grabbar och tjejer tävla.
Några planerade tävlingar för din del?27 mars, 2009 at 15:35 #560923Anonym anvandareMemberJag är bara en halvkass amatör än. Dålig svep på lår dålig latspread osv. Det hindrar inte mig från att ställa upp kanske i höst på sm och eventuellt dc o lucia. Man får kämpa med det man har och ibland krävs det lite tur med. Brukar sabba formen genom att dra på mig vatten och är lite rädd att bli riktigt torr igen. Under 2005 på dc fick jag sår i gommen, hård i magen kramper och lite annat trevligt så jag har aldrig sen dess vågat mera. Man ska vara klar i god tid och inte göra drastiska förändringar speciellt om man inte besitter tillräckligt med kunskaper om det. Tex tömning laddning.
Nog om mig. Kul att se att du är så grymt stark och köttig. Få en balans i tillvaron och börja dieta i sommar! Tror att när du väl klar med provdieten så kan du ställa dig på scen. Förlåt om jag tjatar men du har det som krävs.
Trevlig helg även om du ska jobba o glöm inte familjen!
De är oerhört viktiga för byggning är inte allt!27 mars, 2009 at 15:46 #560924Anonym anvandareMemberNice gym du har. Har själv kikat på motsvarande bänkpresskit tidigare. Lycka till med renoveringen!
27 mars, 2009 at 17:52 #560925Anonym anvandareMemberHarajuku wrote:Nice gym du har. Har själv kikat på motsvarande bänkpresskit tidigare. Lycka till med renoveringen!Tack får man väl säga, kämpar på med renoveringen av huset. Glöden finns där igen, tog ett break på ett par månader men nu är den tillbaka.
Zoltan Szabo wrote:Jag är bara en halvkass amatör än. Dålig svep på lår dålig latspread osv. Det hindrar inte mig från att ställa upp kanske i höst på sm och eventuellt dc o lucia. Man får kämpa med det man har och ibland krävs det lite tur med. Brukar sabba formen genom att dra på mig vatten och är lite rädd att bli riktigt torr igen. Under 2005 på dc fick jag sår i gommen, hård i magen kramper och lite annat trevligt så jag har aldrig sen dess vågat mera. Man ska vara klar i god tid och inte göra drastiska förändringar speciellt om man inte besitter tillräckligt med kunskaper om det. Tex tömning laddning.Nog om mig. Kul att se att du är så grymt stark och köttig. Få en balans i tillvaron och börja dieta i sommar! Tror att när du väl klar med provdieten så kan du ställa dig på scen. Förlåt om jag tjatar men du har det som krävs.
Trevlig helg även om du ska jobba o glöm inte familjen!
De är oerhört viktiga för byggning är inte allt!Hoppas man får se dig på senen, kommer inte missa det. Tack för de snälla orden med, blir ännu mer taggad till ett träna hårdare.
Fördelen med att träna hemma är att passen inte tar med än en timme inklusive dusch och allt som kommer omkring vilket gör att det passar bra när frugan följer nån av sina serier och barnen har lagt sig. Hon har faktiskt aldrig nämt att jag tränar mycket mer än när jag höll på med fotbollen om var hemmifrån 3 kvällar i veckan så det känns riktigt bra. Annars sköts tre pass i veckan när barnen är på dagis och frugan jobbar.Ska bli kul att se dig i år om du ställer dig på scenen.
27 mars, 2009 at 17:56 #560926Anonym anvandareMemberFy f** vilka armar! Mycket snyggt, som tidigare sagt; du ska ha stor cred till att du orkar med allt! Kämpa på!:up:
29 mars, 2009 at 18:42 #560927Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Fy f** vilka armar! Mycket snyggt, som tidigare sagt; du ska ha stor cred till att du orkar med allt! Kämpa på!:up:Tackar får man väl säga.
Precis hemkommen från jobbet. Myser med barnen en stund innan läggdags.
Blir till att träna ben ikväll och testa nya hackliften. Grymt laddad och ska bli kul att köra ett bra benpass med lite nya övningar. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.