Shutt up and squat

Home Forums Dagböcker Shutt up and squat

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 186 total)
  • Author

Good-mornings:emo-thumb

Då var dagens pass avklarat.
    Bröst denna gång. Ökade i bänken vilket var kul.

Bänk.
    50kg x många
    100kg x många
    120kg x 8
    140kg x 6
    160kgx 3
    170kg x 2
    170kg x 2

Lutande
    100kg x 10
    140kg x 4
    140kg x 3
    140kg x 3

hantelflyes

30kg x ? tre set.

Köttig som vanligt ser jag! Starkt pass! :emo-thumb

Du kan bättre i bänken om du får till det… borde ta en hel del mer med tanke på att du klarar en reps på 150 kg med 45 graders lutning…. BRUTALT!!!

Då var dagens pass avslutat, pga k´jobb har den här veckan fått bli lite special med. Idag var det rygg och biceps.

Mark
    50 upp till 170kg i trappa. Kändes väldigt lätt men sträckte en magmuskel. Ökar långsamt för att inte skada mig igen, frustrerande att inte kunna lägga på vikt men det får man ta.

Stångrodd
    50 upp till 140kg kändes lätt medbra tryck idag och pumpen var grymm efter detta

Chins
    10 ner till 4 som avslutning. Pumpen var brutal i ryggen. Tror att ragex2 börjar ge en bra effekt nu.

Stångrodd
    40kg upp till 80kg avlutade med tre set på 80 och gjorde 6-5-5 med ett par forced idag på varje set. Skön pump sen

Sittande lutande hantelcurl
    30kg x 8 med fallande set dom sista två setten. Pumpen var brutal och sket i sistaövningen.

Nu har gainern slunkit ner och strax är det mat. Allt känns bra med träningen och jag är inne i ”ett gött flow” allt ramlar på plats hela tiden. Ökningarna kommer och motivationen är på topp.
    Får ”bra?” feedback och komplimanger för öknigar volymmässigt så det är bara att jobba på.

Glad påsk på alla.

Så har dagens första pass varit till ända, ska till stan med barnen och äta ute idag. Sedan blir det en sväng i parken.

Benen har fått sitt…

Hacklift

Pyramid 70 upp till 240 där jag körde treor med halvreps som avslutning varje set. landade runt 12 set

Raka marklyft
    50kg upp till 110 med tioreppare 6 set totalt

Bencurl
    20kg upp till 40kg i 5 set avslutade med sexor och halvreps på det.

Gå pump i benen och ska bli skönt med en promenad efter detta.

Axlar ikväll, frugan är sjuk efter ”påskmaten?” och ligger så det bli lite special.

Det blev inget axelpass igår kväl utan idag på morgonen istället.

Militärpress
    Pyramid 50kg till 120kg avslutade med 6-6-4 på 120kg totalt 8 set

Skivstångslyft bakom ryggen
    pyramid 50 – 120kg där det gjordes treor på 120

Lutande hantellyft för baksida
    15 kg x 12 tre set

Hantellyft åt sidan
    Körde fallande set tre st där jag började med fyror på 28kg, 12 på 15kg, 12 på 6kg
    Vet att det är omanligt att gråta men när jag la ner hantlarna sista settet så gnydde jag som ett barn. Jag älskar verkligen när hjärnan vinner över kroppen och man pressar skiten ur sig… Grymt skönt pass.

Gainerdags…

Riktigt starkt pass där! Bra jobbat!:up:

Hagetzu wrote:
    Jag älskar verkligen när hjärnan vinner över kroppen och man pressar skiten ur sig… Grymt skönt pass.

Gainerdags…

Fan vad fint sagt, nästan poetiskt…
    :D

Riktigt nice axelpass. Respektabla vikter!

Då var dagens andra pass över.

Mage, vader blev det så nu är jag i fas efter påskens alla bestyr som tvingar en att skjuta på passen. Nackdelen med 6 dagar i veckan kanske men lätt att slå ihop två muskelgrupper om man måste.

Supersettade hängande benlyft med stående vadpress i hackliften

Supersettade sittups med sittande vadpress

Hela passet blev kort bara 20 min vilket kändes bra.. trött i vaderna som sjutton.

Funderar på ett nytt upplägg
    Måndag ett pass
    tisdag ett pass morgon ett kväll
    onsdag ett pass morgon ett kväll
    torsdag ett pass
    fredag ett pass.
    söndag ett pass

Jaja, kanske en önskedröm och överträning kommer väl som ett brev på posten men kosten och sömnen sköts så vi får se hur jag gör. Känner att jag har mer tid än någonsin trotts att jag ökar till 6 dagarsvecka i gymmet men kanske för att det ligger så nära nu och att fotbollen som tog tre dagar i veckan inte är ett problem längre. Mage, vaderblir nog två pass i veckan åtminstonde.

Nu blir det mat.

Bara köra på och käka en jävla massa så blir det bra… pressa dig hårdare det gillas! :D
    Nästa bröstpass tar la du 200kg med dina ökningar… bra jobbat!!!

Då har bröstet fått sig en omgång idag, kände mig trött för första gången på länge och på ett negativt sätt. Har varit iväg på utbildning idag och tyvärr så har maten idag varit under all kritik. Ett mål mat på en hel dag, hade bara med mig en drink med och det var allt man fick äta på 12!!!! timmar, en enstacka stackars torkad veteskiv bjöd dom på men allvarligt…

I morgon blir det att packa med sig en egen väska med käk.

Bänkpress…
    Pyramid från 50 – 160kg där jag avslutade med 3st treor på 160

Lutande bänk
    50-140kg där jag avslutade med 2st treor på 140kg

Hantelflyes
    30kg x 6-10 kör den för det känns så skönt med stretchen efter passen.

Sammanlagt 20set ungefär… Tror att gårdagens axelpass spelade en viss roll idag och ska se till att hålla minst en dag mellan passen.
    Nu blir de till att dricka upp gainern och äta.

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=353&pictureid=2066]

Det finns ett par kilo muskler där. Snyggt jobbat :up:
    Tur att man inte är ovän med dig ;) Fortsätt i samma takt! Hooah[/b]

”Tror” inte du behöver vara orolig för att vara för liten! Kan slå vad om att du kommer ha svårt att komma ner till -80. Du har mer kött och tar ganska så mycket mer i alla övningar än mig! IoFs det betyder ingeting men vissa säger stora muskler kan endast byggas av stora vikter!

Grym bild!!!

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 186 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.