Shutt up and squat

Home Forums Dagböcker Shutt up and squat

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 186 total)
  • Author

Nice att du är tillbaka igen!

Kul att det finns några som besöker sidan, tackar för det.

Rygg idag, lite komplicerat pga knät men gick ok ändå. Marklyften körs väldigt väldigt lätt såklart.

Marklyft.
    20+ x 50kg, 20+ x 60kg, ? x 70kg, ? x 70kg, ? x 70kg

Stående rodd
    50kg x många, 100kg x 12-15, 120 kg x 8, 120kg x 8, 120kg x 6

Chins
    3 gånger max med fallande varje set där jag lägger upp benen för att krama ur ett par till.

Nu blir det till att käka och dra till tidaholm med polaren som ska köra grenträning i strongman.

Bröst i morgon, ska bli kul att se vart man står nu.

Härligt att du är igång igen!:up:

Gött o se dig igång igen Hagetzu :)
    Önskar dig en snabb rehab.

Gott att se att du är på G igen! Träna smart men det vet du redan.

Bröst idag…

Bänk
    uppvärmning 50kg upp till 110kg reps?
    140kg x 8
    150kg x 6
    160 x 2
    160 x 1
    170 x 1

Lutande
    50kg upp till 130kg där jag avslutade med ett par set treor.

flyes
    25 kg x många i tre set

dips
    tre set med passare som håller imot.

helt slut i bröstet, kul att vi var tre som tränade i mitt lilla gym idag… Verkar fortsätta så ett tag framöver vilket är kul. Bara sporra varandra och pressa ur det lilla sista hela tiden. Nu blir det till att åka och ta en bastu i kallbadhuset.

Armar idag, var trött i början på passet men det släppte sen.

Stångcurl
    20kg upp till 90 kg med en etta på sista vikten.

Sittande hantelcurl
    24kg x 10 tre set

Preachercurl
    24kg x 8 i tre set

Smalbänk
    20kg upp till 150kg där jag avlutade med en tvåa på sista vikten.

Sittande hantellyft
    10kg upp till 20kg där jag avlutade med två åttor.

Dips
    3 x max

Mör och go i armarna, fått i mig en gainer och ska bära in den sista veden nu, gött med lite mer mjölksyra.

Bra jobbat du store björn:)

anders172 wrote:
    Bra jobbat du store björn:)

Tackar, man gör så gott man kan.

Nu blir det strongman imorgon men ett vader-mage pass ska hinnas med först. Får se hur det är med knät annars blir det bara stationära övningar och enklare lyft. Kände på 90 kg väskorna förra veckan och det var sådär för knät, att lyfta är inga problem men när man ska röra på sig så blir man osäker, var ju inte allt för många vekor sedan operationen. Får greppträna istället och heja på dom andra om det inte går .

Har precis hämtat barnen och ska göra mat nu, ett vadpass kördes i morse. Hoppade mage då jag möblerade om i gymmet istället, tackar Nicklas för hjälpen. Mat sedan vänta på frugan och dra till Tidaholm för att se gubbarna köra strongmangrenar och kanske testa på lite själv.

Var hos sjukgymnasten idag, han sa att jag ska lugna ner mig lite, knät svullnar men tror det berodde på att jag bar in 30 kubik ved igår. Repsantalet sänktes till 15 för ben så nu kan jag höja vikterna lite igen.

Jag vet inte riktigt vad det är, men det låg i en skål i kylen och det duger för mig.

Haha, jag skrev i fel tråd! Sorry, skulle vara i ”vad äter du just nu”.

henkebenke wrote:
    Haha, jag skrev i fel tråd! Sorry, skulle vara i ”vad äter du just nu”.

Hehe, blir lätt lite fel ibland.

Gårdagens andra pass i tidaholm bestod av enbart stockpress, sittande och stående. Var väl sådär, eftersom man inte tränat serieöst på en och en halv månad och man var ovan vid grenen så fick man vara nöjd, roligare var det för de andra killarna jag åkte upp med som samtliga förbättrade sina resultat och en av dom gjorde det kraftig. All heder till Nicklas som gav järnet däruppe och ett par timmar efteråt står i gymmet och kör ett bröstpass.

Blir ett bröstpass själv ikväll, fullt ös bara.

Bänk
    40 upp till 160 därefter reppade jag ur på 120

Lutande
    40 upp till 120

Dips
    3 x max

Trött jag var i bröstoch axlar efter gårdagens stockpress. Kände av det lite men det påverkade mig mer än jag trodde. Nu blir det till att käka sen sova.

Fan vad du krigar vidare! Göttmos!

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 186 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.