- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 september, 2012 at 14:46 #98764Anonym anvandareMember15 september, 2012 at 14:46 #1068890Anonym anvandareMember
Nu har jag efter en flytt samt ett bröstpass inte tränat sedan över två veckor. Hela högra sidan mot skulderblad och revben
har gjort ont sedan dess. Idag gör det ont mer koncentrerat mot skulderbladets nedre sida. Får börja om med nästan inga vikter alls känner jag! De lägsta möjliga vikterna på överkroppen får det bli! Många reps för att träna upp uthållighet.
Rom byggdes inte på en dag!23 september, 2012 at 16:01 #1069340Anonym anvandareMemberRehabträning.
Idag tog jag steget till gymmet. Känner att skadan är på väg tillbaka och känner att jag måste börja någon gång.
Tog en riktig powerwalk på 35 minuter och blev bra varm i kroppen.
Sänkte mina vikter ett steg på gymmet och körde. Har valt att ta drag upp till hakan med hantlar idag i och med att jag känt av nacken ett tag. Har suttit på ”planeringsdagar” via jobbet i 3 dagar utan att rört speciellt på sig.Riktigt slappt har det varit. Hållt igen på maten och ätit så mycket fisk jag kunnat istället!
Nåväl ,dagens pass:
Styrketräning » 20 min
Förbränning: 115 kcal Total vikt: 1180.0 kgUppvärmning: 35
Övningar som utförts under det här passet.
Axlar : 2 övningarShrugs
(Hantlar eller stång)
2 *15 x 12.0 kg
Drag till Hakan med hantlar
(Hantlar)
2 *15 x 6.0 kgBröst : 1 övning
Bröstpress
(Maskin )
2* 20 x 8.0 kg
Triceps : 1 övning
Tricepspress
(Maskin)
2 *20 x 8.0 kg
23 september, 2012 at 16:05 #1069342Anonym anvandareMemberHar du fått den där skadan kollad av någon? Den verkar vara sjukt ihärdig och seg.
Det är en bra idé att köra maskiner, och lätt. Bara genomblödning och röra på musklerna så att säga. Gör det inte ont,
brukar det vara okej. Men det är lurigt att veta.23 september, 2012 at 16:10 #1069345Anonym anvandareMemberbe att en napprapat kollar på det!!! någon som kan mjukdelar.
23 september, 2012 at 16:14 #1069348Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Har du fått den där skadan kollad av någon? Den verkar vara sjukt ihärdig och seg.Det är en bra idé att köra maskiner, och lätt. Bara genomblödning och röra på musklerna så att säga. Gör det inte ont,
brukar det vara okej. Men det är lurigt att veta.Hej! Jag har tydligen startar en ny tråd (omedvetet) Finns på ”Lioness börjar om på ny (lejon) kula”
Nä jag har inte kollat den! Känner jag av det imorgon så får jag ta till en naprapat som ”big hulken” säger! Vi syns på andra tråden:) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.