- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 oktober, 2007 at 20:40 #834331Anonym anvandareMember
Jag har följt din journal rätt länge utan att skriva något alls tror jag. Måste säga att du är en riktig fighter som pallar med så mycket träning på så lite mat. Hoppas det går bra på SM och framför allt att du själv blir nöjd med resultatet. Nu är det inte långt kvar!
7 oktober, 2007 at 20:47 #834332Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Sista dagen innan den riktiga tömningen startar. Det känns skönt att få börja tömma samtidigt som det är riktigt jobbigt. Skönt är det eftersom det är sista finslipet som gör att man känner att man är nära…jobbigt eftersom jag blir så HYSTERISKT sugen på kolhydrater. Helt knäppt, jag äter jättelite kolhydrater annars också sista veckorna och det går bra men när det blir så lite som det är under tömmningen får min kropp spatt och vill bara ha godis, bröd, kex…allt som innehåller kolhydrater….Jaja, idag blev det lite stökigt på morgonen så jag hann bara med en promenad om 1 h 20 min.
Nu under kvällen har jag varit ute på en promenad om 2 timmar, promenerade genom hela stan kändes det som. Man kommer rätt långt på två timmar. Ingen styrketräning idag, jag laddar för tömningspass imorgon istället. Kvällen kommer istället ägnas åt posering och kanske lite mera cardio. Det finns ju faktiskt chans att bränna bort ett par gram fett till närmaste dagarna :p
Lycka till nu!:up: Kommer va där uppe och heja på.
8 oktober, 2007 at 08:54 #834333Anonym anvandareMemberTack ammi, camilla och coffe! Jag ska kämpa på
Vikten var nere på 56,8 kg nu på morgonen så planen håller än. Jag väger dock mer än jag trodde och jag kan inte låta bli att noja över invägningen även om jag vet att jag tappar bra när jag stryper vattnet. Jaja, dags att ge sig ute efter att ha varit tvungen att jobba lite innan promenaden idag.
8 oktober, 2007 at 12:45 #834334Anonym anvandareMember2 h 20 min ”morgonpromenad” avklarad.
Jag var oförskämt pigg i morse och satsade på två timmar. Sedan blev det lite längre pga. några stopp på vägen så den totala promenadtiden var nog bara runt två timmar. Jag har fullt upp idag, jobbet tar mycket tid idag när min kollega är sjuk och jag ska klämma in mitt tömningspass samt mera cardio.
Jag vet att många kan tycka att jag drar på med för mycket cardio sista veckan och att benen borde få vila och släppa vätska osv. Kanske är det så men min erfarenhet från förra året är att det var bättre att bränna på med mer cardio och bli av med lite, lite till vikt och ”bara” vila benen to + fre. Vattnet släppte hyffsat ändå. Benen är som de är, de bara vägrar släppa fett! Ibland är det orättvist att man är tjej :p
8 oktober, 2007 at 15:46 #834335Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:2 h 20 min ”morgonpromenad” avklarad.Jag var oförskämt pigg i morse och satsade på två timmar. Sedan blev det lite längre pga. några stopp på vägen så den totala promenadtiden var nog bara runt två timmar. Jag har fullt upp idag, jobbet tar mycket tid idag när min kollega är sjuk och jag ska klämma in mitt tömningspass samt mera cardio.
Jag vet att många kan tycka att jag drar på med för mycket cardio sista veckan och att benen borde få vila och släppa vätska osv. Kanske är det så men min erfarenhet från förra året är att det var bättre att bränna på med mer cardio och bli av med lite, lite till vikt och ”bara” vila benen to + fre. Vattnet släppte hyffsat ändå. Benen är som de är, de bara vägrar släppa fett! Ibland är det orättvist att man är tjej :p
Oj oj oj, va du kämpar på! Ska bli kul att se resultatet på lördag!
Så du har oxå envetna ben…här é en till med det problemet! Mage, bröst och rygg é hårda men armar och ben släpar som vanligt.
Sista dagarna kvar nu…jag kör oxå på med cardion, åtminstone fram till onsdag…sen får man väl kanske ta det lugnare för att kunna fylla upp musklerna lite oxå…vill ju inte se ut som den lycktstolpe man just nu känner sig som;)
Lycka till Bruden! :up:
8 oktober, 2007 at 18:39 #834336Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Oj oj oj, va du kämpar på! Ska bli kul att se resultatet på lördag!Så du har oxå envetna ben…här é en till med det problemet! Mage, bröst och rygg é hårda men armar och ben släpar som vanligt.
Sista dagarna kvar nu…jag kör oxå på med cardion, åtminstone fram till onsdag…sen får man väl kanske ta det lugnare för att kunna fylla upp musklerna lite oxå…vill ju inte se ut som den lycktstolpe man just nu känner sig som;)
Lycka till Bruden! :up:
Ja, dessa envisa ben, jag tror jag blir tokig på dem! Fast å andra sidan tycker inte jag att jag är hård någonstans nu så du ligger bättre till än mig om du ”i alla fall” är hård på rygg, bröst och mage
Och lycktstolpe….jag känner mig mer som en strandad säl….Lycka till själv! Våga inte tömma dig så du kommer in i min klass bara
8 oktober, 2007 at 18:42 #834337Anonym anvandareMemberJaha, då har man klarat av första tömningspasset då. Det gick rätt bra och jag orkade göra det jag skulle utan att dö. Käkade min matlåda direkt på gymmet och blev naturligtvis mobbad för den
Efter att vilat en stund på gymmet promenerade jag 40 min i den härliga höstkvällen. Nu ska ja jobba lite till, posera, masseras och köra lite mer cardio innan jag får krypa ner i sängen för välbehövlig sömn!
9 oktober, 2007 at 00:23 #834338Anonym anvandareMemberDagen avslutades med 1 h 10 min promenad. Jag var inte kaxig kan jag be att få tala om. Trött, låg och riktigt långt från känslan av att det ska bli kul att tävla…Poseringen gick inte så bra heller vilket ju inte gör det hela bättre.
Sista veckan är verkligen en berg- och dalbana….
9 oktober, 2007 at 14:36 #834339Anonym anvandareMemberHittills idag har jag klarat av 2 * 1,5 h promenad. Shit så kallt det var på den första rundan. Jag hade massa kläder på mig och frös ändå!
Har i alla fall gjort sista fettmätningen idag, 6,7%, 0,2 % lägre än för sex dagar sedan. Det hade släppt hyffsat jämt på punkterna men magen var i princip det samma. Inte så konstigt kanske, det finns INTE mycket att ta av där nu.Till råga på allt börjar jag bli förkyld!!! Jag har känt av halsen nu sedan i lördags men det har inte hänt något mer, snarare blivit bättre. Idag vid lunchtid kände jag hur näsan började täppa igen lite! Sprang illa kvickt till Apoteket för att köpa nässpray och Esbirtox. Ska dra på med mera C-vitamin, vitlök och ALA också. Inte för att det lär hjälpa så mycket kanske men jag FÅR inte bli riktigt sjuk nu. Grejen är väl den att minsta lilla lär göra att jag får svårt att få vattnet att släppa som det ska…
9 oktober, 2007 at 20:07 #834340Anonym anvandareMemberHur hinner du med allt människa;)
Eget företag och tränar typ 10 h om dagen.
Du är stark!Håller extra på sådan som dig.
Vi ses bakom….som vanligt.Ps Jag anmäler mig till ”hur jag hinner med allt” kursen.
10 oktober, 2007 at 10:08 #834341Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Hur hinner du med allt människa;)
Eget företag och tränar typ 10 h om dagen.
Du är stark!Håller extra på sådan som dig.
Vi ses bakom….som vanligt.Ps Jag anmäler mig till ”hur jag hinner med allt” kursen.
Hehe, jag lovar att du är mycket bättre på det där med att hinna med allt än vad jag är. Du har ju familj att ta hand om också ju! Jag har ”bara” min man och han tar rätt bra hand om sig själv såhär i slutet av dieten!
Sedan är det ju ett rätt nystartat företag så det är inte fulla dagar än, klientmöten har jag kanske ett eller två i veckan, sedan sitter jag hemma och skriver inlagor, pillar med reklam och sånt och det kan ju göras när som. Jag har faktiskt fått OK från min kollega att dra ner på tempot med firman sista veckorna! Underbar kollega :up:
Och så klart syns vi på SM!! Ska bli jätteroligt! Om nu inte förkylningen däckar mig fullständigt, den verkar inte bättre idag precis
10 oktober, 2007 at 10:19 #834342Anonym anvandareMemberCamilla jag vill bara säga att du är riktig grym . Jag är riktig imponerad av vad du har åstadkommit sedan vi tränade sist fär några år sedan . Very well done Lawyer:up:
10 oktober, 2007 at 14:27 #834343Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Camilla jag vill bara säga att du är riktig grym . Jag är riktig imponerad av vad du har åstadkommit sedan vi tränade sist fär några år sedan . Very well done Lawyer:up:Tack! Du har inte legat på latsidan heller precis!!
10 oktober, 2007 at 14:33 #834344Anonym anvandareMemberHar följt dig Camilla genom din dagbok hör på body.se
Mäkta imponerad med att du kämpar på så som du gör med allt du verkar ha runtomkring dig.
Ett stort Lycka Till!
Tyvär har jag inte möjliget att se SM irl men jag hoppas att det blir bilder och någon film kanske att inspireras av.Snart kommer lyckoruset!
Anna
10 oktober, 2007 at 14:34 #834345Anonym anvandareMemberJag tog en ordentlig sovmorgon idag för att kroppen skulle få en chans att återhämta sig lite men nä, inte hjälpte det. Jag är fortfarande snorig, trött och känner mig allmänt sjuk. Formen var dock hyffsad i morse och jag närmar mig redan min viktgräns. Känns skönt om stressmomentet med att riskera att väga över inte finns även om det givetvis är bra att väga in så nära gränsen som möjligt om man kan det och var i bra form på samma gång.
Jag var trots förkylning ute på en liten runda imorse, 1 h 20 min gick jag i snigelfart. Paniken infann sig när jag kom hem och upptäckte att sojan var slut!! :p Nu har jag laddat med mer soja samt köpt min juice som jag ska ha under tävlingsdagen! Mums!!
Ett tömningspass återstår idag och sedan blir det posering och vila. Och så lite jobbande såklart då min kollega är ännu sjukare än vad jag är :fever:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.