Snart där; SM 2007 !

Home Forums Dagböcker Snart där; SM 2007 !

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 181 through 191 (of 191 total)
  • Author
    Anna Andersson wrote:
    Har följt dig Camilla genom din dagbok hör på body.se
    Mäkta imponerad med att du kämpar på så som du gör med allt du verkar ha runtomkring dig.
    Ett stort Lycka Till!
    Tyvär har jag inte möjliget att se SM irl men jag hoppas att det blir bilder och någon film kanske att inspireras av.

Snart kommer lyckoruset!

Anna

Tack Anna!
    Jag följer din blogg dp och då och det verkar som du tagit ett klokt beslut vad gäller ditt tävlande! Ser fram emot att se dig på scen nästa år istället!

Näst sista tömningspasset avklarat, det var verkligen en mindre behaglig historia..Jag är så tom och trött nu att knappt vet vad jag heter. Förkylningen bidrar säkert till det också men efter tre dagar utan kolhydrater är man inte kaxig.

Men….ingen mer cardio :yahoo: Det blir väl en kortis imorgon när jag ska hämta bilen från parkeringen 20 min bort men det räknas ju liksom inte! Nu ska jag bara posera, gå till gymmet imorgon och sedan vila, packa, fixa naglar och försöka få kroppen att inse att den ska visa sig från sin bästa sida på lördag!

Hoppas din förkylning håller sig borta och inte bryter ut ännu mer. Hur är det med din sambo? Har han blivit frisk?

Har varit spännande att få följa din väg till SM med alla tankar runt omkring. Hoppas på en uppdatering om hur denna dag varit snart. :pop:
    Linda pratade om dig på min mätning imorse. Hon hade visst inte kopplat att det var av dig jag blev rekommenderad att gå till henne. ;)

Hoppas allt faller på plats till på lördag nu och att du är fylld av tävlingslust!! Själv hade jag gärna varit där o tittat, men ska plugga. Det gick bra på duggan jag skrev innan vi sågs förresten! :up:

Lycka till på lördag Camilla!![/b]

Kram!

Grattis tjejen till en hedrande femteplats i ett tufft startfält!
    :emo-thumb

Linn wrote:
    Grattis tjejen till en hedrande femteplats i ett tufft startfält!
    :emo-thumb

Tack!!

bra jobbat Camilla !!!!!!

Grattis ! Kanonbra !
    Vilken klass det verkade vara på alla damer. :emo-thumb

Lycka till med företaget nu och ät gott.

Tack Vanessa och Anna!

Jag kanske skulle sammanfatta min helg…jag är oerhört nöjd med min placering. Att komma till final på mitt första SM, bara 10 månader efter att jag stått på scenen första gången i mitt liv är verkligen jätteroligt. En 5:e placering är helt enkelt kanonbra! Det är i princip helt och hållet min mans förtjänst att jag tog mig dit. ;) Han har coachat hela vägen, satt ihop posering, lagt färg, petat i mig riskakor, B3, nitro och havregryn på tävlingsdagen och framför allt stått ut med mig hela dieten. Att överhuvudtaget överleva i samma lägenhet som mig senaste månaderna är en prestation!

Jag hade så klart kunnat var mera nöjd med min form, med min tömning och laddning och framför allt med min motivation under dieten. Jag vet att om jag hade vart mer motiverad och haft lite mer tid och lugn och ro i övriga livet hade jag nog kunnat filat till en ännu bättre form. Inte för att jag tror att det hade spelat någon roll placeringsmässigt, och det kvittar egentligen men jag hade gärna sett LITE bättre ut….Nu har jag ju inte sett några bilder än så jag vet ju knappt hur jag såg ut men…
    Jag vet att jag behöver ett par kilo muskelmassa till för att verkligen hävda mig i -55 kg. Sedan behöver jag ju naturligtvis slipa på formen också om det ska ta sig.

Det var i alla fall en oerhört rolig helg på ett välarrangerat SM där allt flöt på, tiderna hölls och allt var bra.

Jag har i alla fall tagit en morgonpromenad om nästan en timma och kört rygg och biceps på gymmet idag. Det känns liksom lite tomt att inte låta det rulla på som vanligt….Jag klurat på nya mål men kommer inte så långt. Förmodligen blir det ingen mer tävling, i alla fall inte på väldigt länge. Jag har så mycket annat på gång just nu och dieten tar rätt hårt på mig då jag har svårt att komma i form. Kanske gör jag comeback som veteran, vi får väl se….Men man ska aldrig säga aldrig….Jag älskar ändå skapandet som en tävlingsdiet är, jag älskar att se utmaningen och veta att man klarar av den och jag älskar att få visa upp det som kämpats fram under så många timmar. Jag är tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna och har varit så sedan jag var 12 år så även om jag inte är i en fas i livet där fler tävlingar får plats så finns nog suget kvar på ett eller annat sätt!

Tack alla som skrivit i journalen under min diet, det har varit väldigt motiverande att läsa era kommentarer!

Härligt jobbat Camilla!! Skitstarkt att komma till final så kort efter din första tävling som du skriver. Du ska va mäkta stolt o nöjd!! Hur känns det nu när det är över för denna gång? Hunnit smälta att det inte är stenhård diet längre?

Några studiobilder att bjussa på som du tog backstage kanske? :pop:

Hoppas allt är bra med dig!

Kram Emelie

Emelie wrote:
    Härligt jobbat Camilla!! Skitstarkt att komma till final så kort efter din första tävling som du skriver. Du ska va mäkta stolt o nöjd!! Hur känns det nu när det är över för denna gång? Hunnit smälta att det inte är stenhård diet längre?

Några studiobilder att bjussa på som du tog backstage kanske? :pop:

Hoppas allt är bra med dig!

Kram Emelie

Tack! :)
    Jag är som sagt nöjd med placeringen även om jag går runt och tänker ”om jag bara gjort det, om jag inte gjort det…då hade formen kanske varit LITE bättre”. Sedan hade jag säkert kommit 5:a i alla fall men det är ju inte det det hänger på egentligen utan hur man känner inför sin egen prestation. Antar att jag får vara nöjd med hur det blev med tanke på den övriga stressen jag haft runt mig under sommaren och hösten men jag vill alltid att det ska vara lite bättre….Är man tävlingsmänniska så ;)

Jag har inte fått några studiobilder än men när jag får dem och om jag är nöjd med dem ska du få se dem, jag lovar!

Kör nu hårt med din diet så ska jag heja på dig på Lucia!!

Viewing 11 posts - 181 through 191 (of 191 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.