- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 augusti, 2007 at 20:53 #834181Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Stackars Hanna fick öka på hon också
Im totally dead bejbi;)
14 augusti, 2007 at 20:58 #834182Anonym anvandareMemberpucca wrote:Im totally dead bejbi;)är du på diet nu Hanna?
15 augusti, 2007 at 09:19 #834183Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:är du på diet nu Hanna?Om du också tjatar lite på henne så kanske hon är det snart :p
15 augusti, 2007 at 19:55 #834184Anonym anvandareMemberDagens träning har bestått i en morgonpromenad om 1 timma och ett axelpass. Kände mig hyffsat stark i axlarna även om jag inte var på topp.
Körde först hantelpressar, 5 set, max 17,5 kg.
Därefter baksida axel med rep, 3 set
Rodd till hakan med stång, 3 set
Flyes, 4 set
Avslutade med x-drag i kabel för baksidan, 3 set.Ingen cardio efter passet utan det blir strax en kvällspromenad istället.
Jag har läskig träningsvärk i ryggen idag :up:
I övrigt har jag slagits med bild- och hemsideredigering hela dagen. Jag hatar verkligen sånt! Jag vill göra sånt jag är bra på, inte kämpa med skuggor, loggor och olika konstiga program…
15 augusti, 2007 at 23:53 #834185Anonym anvandareMemberOjojo, jag skulle testa en brun utan sol inför bröllopet, en spray som skulle torka snabbt och inte kladda. Jag testade en förra veckan som jag verkligen gillade och trodde denna skulle vara ungefär det samma men inte! Jag ser ut som jag lagt 2 lager ProTan och vi fick pensla den jämn!! Shit, jag som ska på ”representationsfotboll” imorgon!
Tror att min sambo sprayade alldeles för mycket och att det är därför det blev lite galet….men nu får jag sitta här och torka halva natten 👿16 augusti, 2007 at 16:48 #834186Anonym anvandareMemberIngen styrketräning idag men däremot en morgonpromenad om 65 min och ett 35 min intervallpass. Körde cirkelträning på intervallerna, 5 min rodd och så 10 min vardera på löpband, rotex och trappmaskin.
Intervallpassen gör mig så hungrig
Imorgon står ben på schemat…och så måste jag städa också annars tror Frida och Palle att de kommit till en krigszon på lördag
Nähä, nu bär det av till IFK mot Djurgården!
17 augusti, 2007 at 19:18 #834187Anonym anvandareMemberYtterligare en mycket bra dag är snart över.
Började med 80 min morgonpromenad tidigt i morse (eller i alla fall hyffsat tidig, att jag kommer ur sängen innan sju en halvledig dag är sensation!)
Fick massa nyttigt gjort under förmiddagen och nu är ett benpass avklarat. Var halvseg men Hanna fick på en grym skiva i högtalarna och då tog det fart. Även om jag var något förvirrad…först trodde jag jag hade lagt på 120 kg i knäböjen, sedan räknade jag igen och fick det till 140 och förstod inte hur det hade gått till. Så på vägen hem tänkte jag att det ju inte finns en chans i världen att jag kan köra 140 kg i knäböjen med 8 veckor kvar till tävling och funderade igen. Det var faktiskt 120 kg på stången Ja, jisses!
Körde totalt 6 set knäböj, 3 set gående utfall, 3 set hack lift, 3 set bencurl och 3 set benspark.Ikväll blir det en midnattspromenad då jag och min sambo inte får ihop våra scheman förrän då!
Imorgon är det och ännu mera
Har redan laddat kylen med färsk kyckling, fläskfilé, fetaost light och minimjölk!!! Får jag inte ett glas mjölk till frukost på min ätardag så blir jag grinig!17 augusti, 2007 at 19:21 #834188Anonym anvandareMemberJust det ja, vikten är stabil sedan i måndags. Ligger strax över 58 kg och i jämförelse med förra året ser fett% och milimetrar på mätpunkterna mycket bra ut. Dock är det LÅNGT kvar ännu och jag ligger ju uppenbarligen på gränsen för att kroppen ska vara på musklerna och äta….
Höjningen med 100 kalorier om dagen känns och syns dock, jag har varit jättepigg idag och känt mig fyllig!17 augusti, 2007 at 21:53 #834189Anonym anvandareMemberKul med både SM och bröllop!
Hoppas kunna åka upp och kolla på tävlingen!18 augusti, 2007 at 08:44 #834190Anonym anvandareMemberDet blev mycket riktigt ett midnattspass igår, promenad och lite jogging i 40 minuter. Sitter just nu och laddar för min morgonpromenad vilket går sådär. Vädret är kass och jag är jättetrött. Det enda som får mig att snart ge mig iväg är att jag ska få nybakt bröd när jag kommer hem. Någon har bakat i natt
18 augusti, 2007 at 08:58 #834191Anonym anvandareMemberGrattis till bröllopet!
Hittade denna journalen först nu men sjävklart ska ja följa dig!Kör hårt nu
Anna18 augusti, 2007 at 14:49 #834192Anonym anvandareMemberAnna Andersson wrote:Grattis till bröllopet!
Hittade denna journalen först nu men sjävklart ska ja följa dig!Kör hårt nu
AnnaTack!
Jag följer din journal också även om jag inte skrivit nått!!18 augusti, 2007 at 22:22 #834193Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:För hundvakt & en jättemysig grillkväll (minus grillen men ändå :p)Det kommer bli asbra på SM för din del, ser fram emot att sitta och heja på dej!
STOR kram!
Tack själva!!! Vilket missöde med grillen!!!
För er andra kan jag ju berätta att vi skulle grilla på vår fina gasolgrill på bostadsrättsföreningens gemensamma terass vilket gick minst sagt åt skogen…
Först hade vi ett elände att få igång den men det gick till slut, när vi fått lite yta på första köttbitarna dör grillen!! Gasolen var tydligen slut! Gav mig på jakt efter ny flaska och fick tag i en som hade koll på läget och han sa att det inte fanns någon mer! Jaha…och med tanke på att det är en väloljad träterass får vi inte använda vanliga grillar så vi fick laga till köttet i köket istället 👿
Jaja, mat fick vi i alla fall och Bella fick skutta runt i rabatterna en stund!18 augusti, 2007 at 22:35 #834194Anonym anvandareMemberTill dagens övriga aktiviteter då…
Började med 1 h 40 min morgonpromenad. Jag får ju egentligen inte gå så länge men nu var jag på ”shoppingrunda” och då blev det så i alla fall. Fyllde faktiskt på med lite mat på slutet för att inte dö innan frukosten.
Efter några timmars vila och ätande så blev det ett snabbt bröstpass. Körde totalt 12 set men inte med några jättetunga vikter, som mest 17,5orna i hantelpressarna.
Formen såg suverän ut i början av passet men sedan hände något (om nått nu kan hinna hända på 40 min….), jag tyckte jag såg eländig ut på slutet och jag mådde illa när jag kom hem. Repade mig dock rätt fort och hade fullt pyssel med att käka ”grillmat” på kvällen.
Måste säga att det är en skön känsla att ligga relativt högt i kaloriintag med 8 veckor kvar och ändå se nya saker i spegeln varje dag. Att jag sedan kan koppla av med cardion och faktiskt köra för att det är skönt med konditionsträning är inte heller fel! Jag har fått en hatkärlek till intervaller Klart att det är tufft vissa dagar men det är nu det börjar bli roligt!!
18 augusti, 2007 at 22:53 #834195Anonym anvandareMemberTråkigt med ert grillmissöde!! Men ni verkar fått det mysigt ändå med god mat o trevligt sällskap. Jag o pojkvännen grillade igår, precis när glöden började ta sig så började det regna.. Men efter att hämtat ett parasoll (ganska lustig syn; min kille+grill under ett parasoll i hällregn) så gick det finfint ändå o lyckligtvis var regnskuren snabbt över.
Hur ofta kör du intervaller förresten Camilla? Kör du dem direkt efter du kört styrka eller kör du intervallerna vid separata pass? Jag har precis börjat köra intervaller o känner precis som du en hatkärlek till dom. Så jobbigt, men samtidigt sååå härligt!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.