- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 september, 2007 at 22:37 #834226Anonym anvandareMember
Mycket tung dag….trött så jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag har skrapat ihop ett benpass och ett 45 min cardiopass med relativt hög intensitet.
Planen var att avverka ytterligare 45 min nu på kvällen men jag är helt slut. Det nästan kryper i kroppen och den vill att jag ska sova!Benpasset gick bra i alla fall, körde relativt lätt men med många set/reps och hög intenisitet. Även magen fick sig en omgång!
Cardiopasset kördes hos Frida och Palle på nya Life i Majorna. Jättehärliga löpband :up: En hel del cardio lär nog förläggas där, mina ben är inte superförtjusta i att jag springer på hårt underlag. Och så ska såklart solbrännan inför SM byggas där!
Tydligen ska jag köra en 90 min morgonpromenad imorgon kl. 06 så det är väl bäst att jag planerar för att gå och lägga mig snart.
5 september, 2007 at 14:15 #834227Anonym anvandareMemberÄntligen börjar jag piggna till. Eller pigg är väl synd att säga, mindre trött än i morse är nog mer rätt.
Började med en morgonpromenad 95 min. Det gick inte fort kan jag lova. Benen var som bly.Efter ett par timmar bar det av till gymmet för att köra bröst och armar. Jag brukar inte klumpa ihop muskelgrupperna sådär men risken finns att jag kommer vila från gymmet fre-sö så det var lika bra att få det mesta avklarat. Avslutade gympasset med 20 min på cykeln. Nu är det dags för lite matlagning och sedan blir det nog lite vila innan jag tar tag i kvällens aktivitieter.
Eventuellt blir det 45 min promenad i em/kväll men det kommer inte bli något högt tempo då heller…
6 september, 2007 at 13:08 #834228Anonym anvandareMemberJa, nu är det 51 timmar kvar till jag gifter mig
Vi åker upp till mamma och pappa idag för att göra klart det sista. Klänningen ska strykas, solbrännan ska bättras på och musiken ska göras klar. Jag har till och med ett par grejer jag måste köpa, kan ju inte gå någonstans utan nagellim, tänk om det skulle gå en maska i strumpbyxan! Det ska verkligen bli jätteroligt, speciellt eftersom det är vänner som hjälpt och kommer hjälpa mig med det mesta. Det blir mycket personligare då! Min f.d kollega är vigselförrättare, Hanna (pucca här på forumet) har varit allt i allo och fått höra allt mitt tjat, Fia har fixat hår och blommor och olika bekanta till familjen ska fota, ordna festen och köra häst och vagn!Nu åter till träningsvärlden
Gårdagen avslutades med att jag tog en 45 min promenad till vilket gör att gårdagens cardio kom upp i 2 h och 25 min. Inget av cardiopassen var speciellt intensivt dock.
Idag har jag kört ett kortare ryggpass som gick alldeles förfärligt dåligt som det brukar göra när jag tränar direkt efter frukost. Därefter blev det en 45 min promenad. Planen är att släpa med mig min pappa ut på kvällsrundan som ska bli minst 1 h 15 min. Maten är nu kapad med ytterligare 100 kalorier och det lär kännas imorgon. Jag märker att koncentrationen är något påverkad redan, jag kände mig helt förvirrad när jag körde bil nyss. Tror det får bli Adam som sitter vid ratten i em.
9 september, 2007 at 22:09 #834229Anonym anvandareMemberFredagen och lördagen har inletts med cardio, 120 min i fredags och 90 min i lördags. Även söndagen inleddes med en kort promenad men bara 30 min i lungt tempo. Vad jag för övrigt haft för mig i helgen låter jag bilderna tala om
9 september, 2007 at 22:10 #834230Anonym anvandareMemberEtt par till
9 september, 2007 at 22:10 #834231Anonym anvandareMembernågra fler
9 september, 2007 at 22:12 #834232Anonym anvandareMemberfler
9 september, 2007 at 22:15 #834233Anonym anvandareMemberoch så delar av min underbara bukett! Tack Fia!!
Det var allt för nu men det lär dyka upp fler bilder när jag får proffsens skivor. Hade lyxen att ha två duktiga fotografer på plats!
Kanske inte behöver tillägga att det inte blev någon styrketräning i helgen :p
9 september, 2007 at 23:25 #834234Anonym anvandareMemberGrattis, bilderna talar för sig självt, ser helt underbart ut och så vacker du är Camilla! Hade varit kul med någon ”närbild” på din håruppsättning också, jag älskar hår 😮
Lite annorlunda brudbukett också men jag gillade den skarpt!Grattis än en gång!
10 september, 2007 at 04:45 #834235Anonym anvandareMemberStort grattis till ert giftemål !
10 september, 2007 at 09:22 #834236Anonym anvandareMemberGrattis Camilla![/b]
Jätte fina bilder!
Hoppas att denna helgen har gett dig extra energi och lust att kämpa den sista tiden nu fram till SM!
Lycka till och ses vi inte innan så ses vi i Västerås;)
10 september, 2007 at 09:54 #834237Anonym anvandareMemberTja! Hoppas allt flyter!
Rock ON!10 september, 2007 at 11:00 #834238Anonym anvandareMemberSå fint
Stort grattis till er båda!!10 september, 2007 at 11:03 #834239Anonym anvandareMemberGrattis!!! du e riktigt fin på bilderna
10 september, 2007 at 13:16 #834240Anonym anvandareMemberGRATTIS till er båda;) Så otroligt vackra bilder!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.