- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 september, 2007 at 07:22 #834256Anonym anvandareMember
STORT Grattis!!!
Vilka fina bilder. All Lycka till Er båda.Full fokus på tävling nu istället. 4 veckor går snabbt så se till att ge allt du har varje sekund som är kvar.
Anna
14 september, 2007 at 10:09 #834257Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Ja, 4 riktigt kämpiga veckor har vi framför oss!! Men det ska vi klara!Klart!!!:nod
Jag är jättenyfiken på hur resultatet kommer att bli…ska verkligen bli kul! Måste bara få till musik å posering oxå …tiden bara flyger iväg känns det som.
14 september, 2007 at 11:09 #834258Anonym anvandareMemberÅhh va fina bilder, GRATTIS!! Lycka till på SM…. Kraaam
14 september, 2007 at 14:27 #834259Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Klart!!!:nodJag är jättenyfiken på hur resultatet kommer att bli…ska verkligen bli kul! Måste bara få till musik å posering oxå …tiden bara flyger iväg känns det som.
Musik..posering…öhhh…
14 september, 2007 at 14:28 #834260Anonym anvandareMemberTack Anna och Linda!!
15 september, 2007 at 10:28 #834261Anonym anvandareMemberMorgonen började bra med en vikt på 57,1 kg, vilket är rätt stor skillnad bara mot i onsdags Det får ju inte gå FÖR fort nu. Men jag har tappat en del vatten senaste dagarna så det är nog inte så mycket att oroa sig för.
Efter vägningen fortsatte dagen med 1 h 35 min morgonpromenad och jag höll på att blåsa bort nere vid havet. Men solen skiner och jag är hyffsat pigg så det är helt OK!
Det känns lite tungt att det är lördag och inte ätardag….Att jag ska klara fyra kommande lördagar utan att stoppa i mig godis, ojojoj.
15 september, 2007 at 13:21 #834262Anonym anvandareMemberSå, nu är dagens andra pass avklarat. Jag har kört rygg och 20 min cardio på cykeln.
Började med kronlyft och fortsatte med latsdrag, roddmaskin, lats i kabel och stångrodd. Riktigt jobbigt pass, det kändes verkligen i kroppen att jag inte ätit så mycket sedan i söndags. Dock såg det helt OK ut när jag tränade lite posering, ryggen börjar närma sig vad den var i tvälingsform förra året! Dock hänger inte armar och rumpa/ben med riktigt men det har jag ju fyra veckor på mig att kämpa med.Nu ska jag vila någon timma för att sedan förbereda kvällens jobbande. Ytterligar cardio ska nog tryckas in någonstans också, antagligen innan jobbet då jag inte är så sugen på att köra cardio 23.15 ikväll.
15 september, 2007 at 15:38 #834263Anonym anvandareMemberGrattis till giftermålet.
Jag är lite nyfiken och undrar om ni gifte er
vid Läcköslott?Lycka till nu det sista, det ser ut att gå kanon bra.:up:
15 september, 2007 at 15:50 #834264Anonym anvandareMemberAmmi wrote:Grattis till giftermålet.
Jag är lite nyfiken och undrar om ni gifte er
vid Läcköslott?Lycka till nu det sista, det ser ut att gå kanon bra.:up:
Tack!
Jo, vi gifte oss i Kungssalen på Läckö Slott. Det var SÅ vackert och en perfekt miljö att ta bröllopsfoton i. Vi hade tur med vädret, det ösregnade på förmiddagen och blåste halv storm när vi åkte till slottet. När vi sedan kom dit var det sol och bara lite vind!16 september, 2007 at 10:03 #834265Anonym anvandareMemberRegnandet resulterade i att jag valde att köra morgoncardion inomhus. Satte mig på cykeln i 90 min och tittade på ”Freedom Writers”. Riktigt bra film!! Inte för att jag hunnit riktigt klart, den är 2 timmar lång men de första 90 min är klart sevärda :p
Nu det dags för jobb på gymmet 11-17. Ska packa både kläder och mat så att jag kan träna direkt även om jag bara har fem min promenad hem. Jag vet hur det skulle bli, jag skulle gå hem för att äta och byta om och bli sittande hemma i minst en timma Nä, lika bra att köra på när man ändå är på plats! Blir nog axlar idag tror jag. Och så mer cardio!
16 september, 2007 at 20:16 #834266Anonym anvandareMemberEtt riktigt grymt axelpass avklarat!
Körde militärpress, flyes, rodd till hakan och 2 övningar för baksidan. Nu börjar det ta sig!! Ränder både här och där :emo-thumb
Avslutade med 30 min intervaller på bandet/rodden/trappmaskinen.
17 september, 2007 at 11:55 #834267Anonym anvandareMemberGårdagen avslutades med 30 min promenad och massage för överkroppen. Därefter var jag riktigt groggy och spenderade ett par timmar i soffan för ovanlighetens skull, jag sitter nästan aldrig still i soffan i mer än 5 minuter utan sitter vid datorn varje ledig stund. Det är alltid nått som ska göras när man har eget.
Idag har jag inlett med 1 h 40 min morgonpromenad. Planen är att sticka iväg och sola och köra armar om en stund, jobba lite, få tummen ur att köpa tävlingsfärg och sedan jobba med klienter ikväll. Såklart blir det ett cardiopass ikväll också, antagligen som promenad till klientmötet.
Kalorierna har droppats ännu lägre idag
17 september, 2007 at 12:03 #834268Anonym anvandareMemberDu ligger i och sliter!
Kämpa på ända in i kaklet! /J.17 september, 2007 at 12:28 #834269Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Gårdagen avslutades med 30 min promenad och massage för överkroppen. Därefter var jag riktigt groggy och spenderade ett par timmar i soffan för ovanlighetens skull, jag sitter nästan aldrig still i soffan i mer än 5 minuter utan sitter vid datorn varje ledig stund. Det är alltid nått som ska göras när man har eget.Idag har jag inlett med 1 h 40 min morgonpromenad. Planen är att sticka iväg och sola och köra armar om en stund, jobba lite, få tummen ur att köpa tävlingsfärg och sedan jobba med klienter ikväll. Såklart blir det ett cardiopass ikväll också, antagligen som promenad till klientmötet.
Kalorierna har droppats ännu lägre idag
Ok nu är det bara att kriga några veckor till eller hur tjejen . Kom igen jag skickar till dig lite energi så att du skuttar fram på dina promenader:p
17 september, 2007 at 15:31 #834270Anonym anvandareMemberLite extra energi tas tacksamt emot
Var och körde armar och 20 min cardio nyss. Jag såg rätt fyllig ut i spegeln men samtidigt såg jag att det sitter mycket kvar på armarna än. Kämpa, kämpa…
Däremot såg jag ådror som jag inte ens såg i tävlingsform förra året så något positivt var det i alla fall.Det är konstigt det där med hjärnspöken under dieten. Ena dagen känner man sig helt eländig och funderar allvarligt på om man har nått att göra på scenen, andra dagen känns allt bra, man är taggad och gillar vad man ser i spegeln Kan man hantera alla tankar under en diet kan man nog klara det mesta….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.