- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 september, 2007 at 09:02 #834286Anonym anvandareMembermichell77 wrote:joooo camilla.. jag skrev nyss att jag ville gå titta på min första tävling.. vet inte när sm är .men skulle va kul o gå kolla på sm…. och jag hoppas verkligen att du kämpar dig ditt…och då lovar jag att heja på dig… gillar när folk kämpar för nått..spec när de är i lite motgång..då blir de lite extra stort… så nu hoppas jag att de kommer ett svar här efter mitt inlägg där du lovar att fortsätta kämpa… så kan jag skriva tillbax att jag ska stå där och heja på dig ..
come on girl/ don´t give up…!!
Tack för peppningen! Jag vill verkligen upp på SM, det vore så roligt! Jag är på väg ut på promenad nu så än har jag inte gett mig.
Hoppas du kommer och kollar på SM!!
28 september, 2007 at 10:13 #834287Anonym anvandareMemberbra dääär tjejen… klart jag kommer— men nu får du inte gra dina fans besvikna… man måste ju få se sin idol …när och vart är sm?
30 september, 2007 at 14:35 #834288Anonym anvandareMembermichell77 wrote:bra dääär tjejen… klart jag kommer— men nu får du inte gra dina fans besvikna… man måste ju få se sin idol …när och vart är sm?SM är i Västerås om 2 veckor, 13-14 oktober! :up:
30 september, 2007 at 14:45 #834289Anonym anvandareMemberJag är inte så flitig på att uppdatera men jag kämpar på. Energin räcker inte riktigt till för att göra annat än det mest nödvändiga just nu. Det har väl delvis att göra med dieten men också med att jag har mycket att göra med jobbet.
Gårdagen bestod av 1 h 25 min morgoncardio av vilka jag sprang 40 min. Axlar och ben fick arbeta på gymmet och därefter stod jag på trappmaskinen i 35 min och kämpade med intervaller. Efter att kommit hem från extrajobbet kl. 25.15 gav jag mig ut på en cardiorunda, 1 h 10 min. Jag och min man var nog de enda som inte var fulla ute på gatorna så vi valde att gå till Slottskogen för att slippa alla människor. Vi sprang en stund och promenerade resten. Det var hur fridfullt som helt där bland djuren, de flesta sov inte utan kollade nyfiket på oss
Tankarna på att skippa SM finns fortfarande, jag är inte så taggad som jag borde och som det känns nu är det inte tävlingshelgen jag ser fram emot utan tiden därefter, att få sova, äta, vila och bara vara. Antagligen blir det bättre när jag påbörjar de riktiga förberedelserna med vatten, salt, färg, tömmning och allt det där. Jag vill ju inte backa nu heller, det är ju så nära och jag skulle säkert ångra mig om jag inte ”stod ut” i knappt två veckor till. Dietnojor har man ju alltid och detta är nog bara en sådan…
Nu ska jag i alla fall dra mig ner till gymmet för att få lite tryck i bröstmusklerna!
30 september, 2007 at 15:08 #834290Anonym anvandareMemberInte konstigt att det finns tvivel och motivationssvackor när du är stressad, tidspressad och energilös. Det kommer som ett brev på posten!! Försök att tänk med förnuft o inte lyssna för mycket på känsla…
Känner nämligen så väl igen mig-när det blir för mycket krav o press så känns allt nattsvart.
Veckan innan mitt Af-sm drog jag ner på träningen o vilade mer och då kom glädjen, energin och motivationen tillbaka med ett kick. nervositeten försvann dessutom!! Så visst är det så att sista veckans förberedelser säkert kommer att höja dig mentalt!
KÄmpa på för nu är det såååååååååå lite tid kvar!!!! O ja, du kommer att ångra dig annars…
Kan du, vågar du så dra ner lite på träningen kanske? Ibland är inte mer bättre…speciellt om kroppen är väldigt stressad…Lycka till o jag ser framemot att se dig på scen!!!!
30 september, 2007 at 15:39 #834291Anonym anvandareMemberHar mött dig några gånger nu i och omkring Majorna ångandes både morgon och kväll :up:, ville bara önska dig lycka till och bit ihop nu.
30 september, 2007 at 17:18 #834292Anonym anvandareMemberDet är inget att fundera på.. så kort tid kvar nu!
Du är min idol!! :emo-thumb
30 september, 2007 at 17:24 #834293Anonym anvandareMemberLinn wrote:Det är inget att fundera på.. så kort tid kvar nu!Du är min idol!! :emo-thumb
tja linn
hur gör du då?1 oktober, 2007 at 15:04 #834294Anonym anvandareMemberprecious wrote:Har mött dig några gånger nu i och omkring Majorna ångandes både morgon och kväll :up:, ville bara önska dig lycka till och bit ihop nu.Och jag har varken sett eller märkt nått 😮 Sorry!! Hojta gärna på mig om du känner för det, jag är bara lite i min egna värld när jag är ute!
1 oktober, 2007 at 15:13 #834295Anonym anvandareMemberTack för peppningen tjejer!
Jo, klart man känner sig både trött, velig, liten, fet, otränad och allt det där när man inte har så långt kvar….men jag SKA upp på scen! Det får komma en skada eller nått emellan om jag ska backa nu. Träningen kommer nog inte dras ner något nämnvärt tyvärr. Planen var från början att jag skulle kunna ta det ”lugnt” nu på slutet men kroppen vill liksom inte släppa mer fett nu. Det är väl förståligt iof, att pressa ner emot 7,0 % är ju inget naturligt tillstånd precis. Vi får se, jag kan lägga upp mina dagar ganska mycket som jag vill nu och jobba när jag känner mig som piggast och träna när det känns som bäst vilket är jättebra.
Efter att jobbat extra på gymmet igår kväll gav jag mig ut för att göra mig av med lite kalorier. Jag sprang 30 min och gick 30 min. Det var en ganska härlig känsla att vara så ensam i stan mitt i natten. Några taxibilar och en och annan nattuggla men annars var det så fridfullt!
Idag gick jag vilse på min morgonpromenad! Jag hade tänkt gå en lite annorlunda runda och det slutade med att jag hamnade i helt fel ände av stan. Hem kom jag i alla fall och det blev inte mer än 1 timma 50 min.
Ska ge ryggen ett träningspass om en stund men först ska jag göra lite nytta!
Nyss fick jag mail från min pappa där han sa att han hittat hit! Hej pappa!!:friends:
1 oktober, 2007 at 19:11 #834296Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Tack för peppningen tjejer!Jo, klart man känner sig både trött, velig, liten, fet, otränad och allt det där när man inte har så långt kvar….men jag SKA upp på scen! Det får komma en skada eller nått emellan om jag ska backa nu. Träningen kommer nog inte dras ner något nämnvärt tyvärr. Planen var från början att jag skulle kunna ta det ”lugnt” nu på slutet men kroppen vill liksom inte släppa mer fett nu. Det är väl förståligt iof, att pressa ner emot 7,0 % är ju inget naturligt tillstånd precis. Vi får se, jag kan lägga upp mina dagar ganska mycket som jag vill nu och jobba när jag känner mig som piggast och träna när det känns som bäst vilket är jättebra.
Efter att jobbat extra på gymmet igår kväll gav jag mig ut för att göra mig av med lite kalorier. Jag sprang 30 min och gick 30 min. Det var en ganska härlig känsla att vara så ensam i stan mitt i natten. Några taxibilar och en och annan nattuggla men annars var det så fridfullt!
Idag gick jag vilse på min morgonpromenad! Jag hade tänkt gå en lite annorlunda runda och det slutade med att jag hamnade i helt fel ände av stan. Hem kom jag i alla fall och det blev inte mer än 1 timma 50 min.
Ska ge ryggen ett träningspass om en stund men först ska jag göra lite nytta!
Nyss fick jag mail från min pappa där han sa att han hittat hit! Hej pappa!!:friends:
Varför springer du?
1 oktober, 2007 at 19:54 #834297Anonym anvandareMemberno_pain wrote:Varför springer du?Som förbränningsträning och konditionsträning…hur menar du?
1 oktober, 2007 at 20:03 #834298Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Som förbränningsträning och konditionsträning…hur menar du?Ja menar du är i slutskedet av en diet och springer?
1 oktober, 2007 at 20:36 #834299Anonym anvandareMemberno_pain wrote:Ja menar du är i slutskedet av en diet och springer?Jo, jag måste ju bränna bort det sista fettet så nått måste jag ju göra. Att jag väljer att inte bara promenera har att göra med pulsen jag håller vid olika träningsintensitet. Att bara promenera raskt får mig inte ens över 50 % av maxpuls. Sedan kan man ju dividera i all oändlighet om vilken typ av cardio som är den bästa, om det spelar roll eller om det bara handlar om brända kalorier, om löpning bränner mer muskler än promenader osv. Alla har sin syn på det där har jag förstått av alla trådar här. Håller man koll på sina framsteg genom mätningar för att kolla muskelmassa vs. fettmassa så ska man göra det man trivs med.
Jag springer när jag känner för det och går när jag känner för det :emo-thumb1 oktober, 2007 at 22:34 #834300Anonym anvandareMemberFortsatt rapport från dagen.
Ett rygg- och bicepspass klarades av med hyffsad energi och följdes av 40 min cardio på trappmaskinen. Körde intervaller men det var väl inte så högintensivt precis. Gillade vad jag såg på gymmet, det börjar bli randigt lite här och där :emo-thumb
Efter att jag jobbat ett tag till så gav jag mig ut på sista rundan för dagen, en 35 min jogg/promenad. Kändes helt OK trots att jag är VÄLDIGT trött…ska nog sova tidigt idag även om jag borde jobba lite mer. Kan inte göra så mycket innan lunchmötet imorgon i och för sig så det får nog bli sängen!
Natti!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.