- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 juli, 2009 at 19:58 #618593Anonym anvandareMember
Efter 2 års maskande är det sannerligen dags för nya tag! Jag har börjat köra igång lite lätt igen och motivationen är tillbaka! Efter en massa strul med ena axeln och annat krångel i själva livet, tappade jag sugen helt! Men nu är det nog med ursäkter, dags att fokusera och tänka positivt! :emo-thumb
Jag har börjat lite lätt nu och fr o m ännu nästa vecka (då jag är klar med semester och det ”sociala mat-livet”) kör jag igång på alla cylindrar. Tanken är att först kapa en del späck för att sen försöka bygga på mig lite!
Som det är nu ser jag ut som en typisk lönnfet ”medelsvensson”. Bilder kommer upp när jag drar igång! Känns obekvämt att lägga ut bilder när jag är ur form, men det blir desto roligare när jag kört ett tag och formen e bättre!
Att föra lite journal nu, ser jag som en morot och motivationshöjare! Någon ”fitness-form” har jag aldrig varit i, men i en form jag trivdes i iaf! Slänger upp en 2 år gammal bild från tiden innan förfallet, där jag hade en form som jag trivdes bra i!
Kör, bara kööööör!! :bb:[img=http://3.bp.blogspot.com/_uG7WK2IZ4bc/SmT-t_5ZMKI/AAAAAAAAAM8/GEFqFQ4fE04/s320/DSC00819.JPG]
30 juli, 2009 at 19:58 #76089Anonym anvandareMember30 juli, 2009 at 20:28 #618594Anonym anvandareMemberSer bra ut på bilden så det är bara att köra på o se till att hitta tillbaka till en skön form!! Lycka till!
30 juli, 2009 at 20:33 #618595Anonym anvandareMemberPixi wrote:Ser bra ut på bilden så det är bara att köra på o se till att hitta tillbaka till en skön form!! Lycka till!Tack! Ja du har helt rätt, bara att ta nya tag! :emo-thumb
30 juli, 2009 at 20:48 #618596Anonym anvandareMemberTänkte faktiskt skriva ett inlägg till dig imorse och säga åt dig att dra igång en dagbok/journal men telefonen ringde och jag var tvungen att springa iväg till jobbet. Också kommer jag hem och ser att du startat en! Skoj Grym form på bilden, bara att tagga till så är du snart där
30 juli, 2009 at 21:03 #618597Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Tänkte faktiskt skriva ett inlägg till dig imorse och säga åt dig att dra igång en dagbok/journal men telefonen ringde och jag var tvungen att springa iväg till jobbet. Också kommer jag hem och ser att du startat en! Skoj Grym form på bilden, bara att tagga till så är du snart därJag måste ha läst dina tankar! Haha! Jag har tjockat till mig rätt så bra sen den där bilden, och allt har fastnat på röven å benen tror ja bestämt! (Den klassiska päronformen haha, men nu kör jag mot timglas! :emo-thumb )
Kroppen brukar ju ha bra muskelminne, så lite finns nog kvar där under späcket! Nu e d bara att köra järnet! :nod Bara mjukstarten gör att det KÄNNS så mkt bättre i kroppen! För att inte tala om humöret, jag blir nog lite surkärring när jag inte tränar!
30 juli, 2009 at 21:04 #618598Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Tänkte faktiskt skriva ett inlägg till dig imorse och säga åt dig att dra igång en dagbok/journal men telefonen ringde och jag var tvungen att springa iväg till jobbet. Också kommer jag hem och ser att du startat en! Skoj Grym form på bilden, bara att tagga till så är du snart därHar du nån journal förresten ?
30 juli, 2009 at 21:15 #618599Anonym anvandareMembersnusan wrote:Haha jag är inte heller så sugen att visa.. nån del av kroppen just nu! Men tänker ändå lägga upp startbilder sen! Tankar är kraft, jag får se det som modigt istället för pinsamt!Haha! Det ÄR modigt!! Men jag är en fegis!! Jag ska dock lägga upp före o efterbilder när jag börjar bli nöjd. Så folk ser att man kan gå från katastrof till… mindre hemskt!!
30 juli, 2009 at 21:18 #618600Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha! Det ÄR modigt!! Men jag är en fegis!! Jag ska dock lägga upp före o efterbilder när jag börjar bli nöjd. Så folk ser att man kan gå från katastrof till… mindre hemskt!!Så tänkte jag oxå först.. men sen tänkte jag att vafan.. jag är ju knappast den första i världshistorien som kommit ur form! Försöker göra lite ”obekväma” saker då och då för att förflytta mig ur min lilla trygghetszon ut i utvecklingszonen! Ju fler såna saker jag gör, desto mindre pinsamt måste allt bli! Tror ja iaf!
Och om folk skriver en massa elaka kommentarer, så får jag försöka att inte ta åt mig alltför mkt, trots allt är det ju sånt man får ta när man lämnar ut sig själv.. på gott och ont! :emo-thumb
30 juli, 2009 at 21:25 #618601Anonym anvandareMembersnusan wrote:Så tänkte jag oxå först.. men sen tänkte jag att vafan.. jag är ju knappast den första i världshistorien som kommit ur form! Försöker göra lite ”obekväma” saker då och då för att förflytta mig ur min lilla trygghetszon ut i utvecklingszonen! Ju fler såna saker jag gör, desto mindre pinsamt måste allt bli! Tror ja iaf!Och om folk skriver en massa elaka kommentarer, så får jag försöka att inte ta åt mig alltför mkt, trots allt är det ju sånt man får ta när man lämnar ut sig själv.. på gott och ont! :emo-thumb
Mkt hälsosam inställning!! Tror inte det är så illa heller om jag ska va ärlig! Jag väntar med spänning på lite bilder nu! hehe
30 juli, 2009 at 21:35 #618602Anonym anvandareMemberPixi wrote:Mkt hälsosam inställning!! Tror inte det är så illa heller om jag ska va ärlig! Jag väntar med spänning på lite bilder nu! heheDet kommer! Kör igång ännu nästa vecka och då kommer jag att posta startbilderna!
30 juli, 2009 at 23:23 #618603Anonym anvandareMemberSka bli roligt att följa dig, inte så många jämtlänningar här. Måste ju anses som grannar då jag bor i Sundsvall! Jo jag har någon form av en journal här inne i dagböcker där jag skriver ganska sporadiskt
30 juli, 2009 at 23:51 #618604Anonym anvandareMembersnusan wrote:Jag måste ha läst dina tankar! Haha! Jag har tjockat till mig rätt så bra sen den där bilden, och allt har fastnat på röven å benen tror ja bestämt! (Den klassiska päronformen haha, men nu kör jag mot timglas! :emo-thumb )Kroppen brukar ju ha bra muskelminne, så lite finns nog kvar där under späcket! Nu e d bara att köra järnet! :nod Bara mjukstarten gör att det KÄNNS så mkt bättre i kroppen! För att inte tala om humöret, jag blir nog lite surkärring när jag inte tränar!
Sluta med ursäkterna nu snusan, du ser jävligt bra ut redan nu, o kommer bli GRYM om några månader :emo-thumb Ser fram emot o ha en wingman o bolla våra förfärliga defftankar emellan!
31 juli, 2009 at 00:14 #618605Anonym anvandareMemberRobin_Persson wrote:Sluta med ursäkterna nu snusan, du ser jävligt bra ut redan nu, o kommer bli GRYM om några månader :emo-thumb Ser fram emot o ha en wingman o bolla våra förfärliga defftankar emellan!Nu lånar jag din dagbok lite men Robin det måste ju vara lag på att du startar en journal också!
31 juli, 2009 at 01:00 #618606Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Nu lånar jag din dagbok lite men Robin det måste ju vara lag på att du startar en journal också![http://forum.body.se/showthread.php?t=48933] :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.