Snusans dagbok!

Home Forums Dagböcker Snusans dagbok!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 56 total)
  • Author
    Robin_Persson wrote:
    Sluta med ursäkterna nu snusan, du ser jävligt bra ut redan nu, o kommer bli GRYM om några månader :emo-thumb Ser fram emot o ha en wingman o bolla våra förfärliga defftankar emellan! :D

Tack vännen, du e lika underbar som alltid! :) Men skriv inte att det ser jävligt bra ut, folk här inne tycker att man är fet om man har ett litet lager vätska som täcker magrutorna..typ! ;) Jag har ju liksom bara en enda..stor magruta! Haha! Men det är det jag ska få bukt med!

Hehe, ja shit, vad mkt förfärliga tankar det ska bli! Fast jag blir ju mest bara trött och förvirrad! Hur som helst, skönt att ha nån som förstår en! :emo-thumb

Gustaf Lindberg wrote:
    Ska bli roligt att följa dig, inte så många jämtlänningar här. Måste ju anses som grannar då jag bor i Sundsvall! Jo jag har någon form av en journal här inne i dagböcker där jag skriver ganska sporadiskt :)

Ja Sundsvall e ju nära å bra! Kanske jag å Robin måste dra dit å köra nåt pass nån gång framöver! (när jag klivit ur fettsäcken jag befinner mig i nu! Haha.. )

Haha ja då får ni skynda er då jag sticker till göteborg i september. Men lovar att min fettsäck är större så inget att skämmas över.

snusan wrote:
    Tack vännen, du e lika underbar som alltid! :) Men skriv inte att det ser jävligt bra ut, folk här inne tycker att man är fet om man har ett litet lager vätska som täcker magrutorna..typ! ;) Jag har ju liksom bara en enda..stor magruta! Haha! Men det är det jag ska få bukt med!

Hehe, ja shit, vad mkt förfärliga tankar det ska bli! Fast jag blir ju mest bara trött och förvirrad! Hur som helst, skönt att ha nån som förstår en! :emo-thumb

Nja de vet jag väl inte om jag tror på! Hur många går som sagt runt i tävlingsform året runt vännen? :) Hur som helst, tror jag på o ha ett nyttigt synsätt på sig själv för att orka i längden, o de vet jag du fixar, för du e bäst!! :D

Robin_Persson wrote:
    Nja de vet jag väl inte om jag tror på! Hur många går som sagt runt i tävlingsform året runt vännen? :) Hur som helst, tror jag på o ha ett nyttigt synsätt på sig själv för att orka i längden, o de vet jag du fixar, för du e bäst!! :D

Du e som alltid såå klok! It´s all in your mind! Tankar är kraft!! Du e bäst!!! :)

Träningsfri dag idag – thank god! Har haft en hysterisk natt på jobbet och under dagen har min käre granne haft nån golv- och kakel-firma hos sig som borrat, slipat och donat hela dagen, så min lägenhet har formligen skakat! Oväsen hela dagen och utebliven sömn för min del! Brukar sällan säga något eller gnälla, men jag var tvungen att gå upp och fråga hur länge de tänkte hålla på, för skulle det vara sådär hela dagen, hade jag varit tvungen att försöka hitta nån kompis att sova hos..

Max 20 min till sade de och det kändes ju ok! Men när jag äntligen lyckats somna om sen och sovit en timmme, körde de igång igen!

För min del blir det inte ens någon promenad idag, ska fixa mig lite käk sanrt (dagens första mål = inte bra, men nu blev det så..) sen vila resten av kvällen inför jobbet. Kommer att behöva det för att fixa denna helg som är en av årets tuffaste då det är storsjöyran här i Östersund!

Nu är det 6 nätter kvar av 7! (Jobbar på stans enda nattöppna ställe : statoil krondikesvägen. Jobbar 7, ledig 7)

Imorn ska jag träna, och då är det Lördag så då ska inga firmor vara här och härja och störa min sömn hoppas jag! :emo-thumb

Hoppas alla har en härlig Fredag!

Gustaf Lindberg wrote:
    Haha ja då får ni skynda er då jag sticker till göteborg i september. Men lovar att min fettsäck är större så inget att skämmas över.

Haha det tror jag knappast! Men den där fettdiskussionen kan vi nog ha i all oändlighet! Kommer modigt lägga upp mina ur-form-bilder sen, så får du se! :D Bara å tuta å köra! Eller hur! :emo-thumb

snusan wrote:
    Träningsfri dag idag – thank god! Har haft en hysterisk natt på jobbet och under dagen har min käre granne haft nån golv- och kakel-firma hos sig som borrat, slipat och donat hela dagen, så min lägenhet har formligen skakat! Oväsen hela dagen och utebliven sömn för min del! Brukar sällan säga något eller gnälla, men jag var tvungen att gå upp och fråga hur länge de tänkte hålla på, för skulle det vara sådär hela dagen, hade jag varit tvungen att försöka hitta nån kompis att sova hos..

Max 20 min till sade de och det kändes ju ok! Men när jag äntligen lyckats somna om sen och sovit en timmme, körde de igång igen!

För min del blir det inte ens någon promenad idag, ska fixa mig lite käk sanrt (dagens första mål = inte bra, men nu blev det så..) sen vila resten av kvällen inför jobbet. Kommer att behöva det för att fixa denna helg som är en av årets tuffaste då det är storsjöyran här i Östersund!

Nu är det 6 nätter kvar av 7! (Jobbar på stans enda nattöppna ställe : statoil krondikesvägen. Jobbar 7, ledig 7)

Imorn ska jag träna, och då är det Lördag så då ska inga firmor vara här och härja och störa min sömn hoppas jag! :emo-thumb

Hoppas alla har en härlig Fredag!

Jag kommenterar inte mer i fettsnacket.. Tänkte bara säga det! :whistle: Fast jag är sugen! :D

Iaf! Tycker riktigt synd om dej att du inte fått sova… det förstör hela dagen om man inte får den sömn man behöver. Håller tummarna för dej att firmorna inte kommer imon också… finns ju de som jobbar in dagar på helgen…! Nä, nu ska vi vara positiva! ;) Skönt med vila idag från gymmet iaf!

Ha en skön fredag du också!

Pixi wrote:
    Jag kommenterar inte mer i fettsnacket.. Tänkte bara säga det! :whistle: Fast jag är sugen! :D

Iaf! Tycker riktigt synd om dej att du inte fått sova… det förstör hela dagen om man inte får den sömn man behöver. Håller tummarna för dej att firmorna inte kommer imon också… finns ju de som jobbar in dagar på helgen…! Nä, nu ska vi vara positiva! ;) Skönt med vila idag från gymmet iaf!

Ha en skön fredag du också!

Jag hade en kanon-natt på jobbet och höll mig pigg! Självklar piggast nu, när jag ska sova! Men det löser sig! Nu har träningsvärken i benen försvunnit så idag när jag vaknat ska jag göra mitt bästa för att återskapa den! ;)

snusan wrote:
    Jag hade en kanon-natt på jobbet och höll mig pigg! Självklar piggast nu, när jag ska sova! Men det löser sig! Nu har träningsvärken i benen försvunnit så idag när jag vaknat ska jag göra mitt bästa för att återskapa den! ;)

Haha, så är det alltid!! Som piggast när man ska sova :P
    Kör hårt på träningen idag!

Bra kämpat tjejen!! Kör hårt nu ;)

Pixi wrote:
    Haha, så är det alltid!! Som piggast när man ska sova :P
    Kör hårt på träningen idag!

Träningen gick super!! :up:

Robin_Persson wrote:
    Bra kämpat tjejen!! Kör hårt nu ;)

Det vet du! :)

Gårdagens pass var intensivt och gick kanonbra! Kände mig trött, illamående och nästan lite febrig innan jag drog iväg, men mår alltid lite konstigt på mina jobbveckor, kroppen är inte gjord för att va vaken på nätterna! Illamående tror jag dock berodde på järntillskottet jag drog i mig, blir illamående av det ibland!

Fick vara ifred på gymmet också skönt nog! Jag brukar ha mp3, keps och ibland drar jag upp huvan på tröjan oxå, men vissa ska surra ändå! Jag har lite svårt för att säga ifrån till folk, men nu SKA jag lära mig! Tänker vänligt men bestämt säga att ska de prata, får de göra det EFTER passet. Om någon har problem med det, är det deras problem, inte mitt!

En vecka kvar tills jag kör igång med diet och intensiv träning! Börjar ångra mig att jag utlovat att lägga ut bilder på min nuvarande (icke)form! När jag går upp i vikt sätter sig fettet på rumpan och benen, medan överkroppen är lika fjuttig som vanligt!

Men nu har jag lovat, och jag håller mitt ord! Bara att kliva ur den där bekväma lilla trygghetszonen och ut i utvecklingszonen! Det blir roligare när formen börjar komma!

När jag går ner i vikt, så tappar jag mestadels uppifrån och ner! Detta gör att jag till en början brukar se ÄNNU MER osymmetrisk ut, men lyckan när det äntligen börjar släppa på benen, är total! Har aldrig loosat så pass att det där ”ben-fettet” släppt ordentligt dock, ska bli spännande att se vad som händer denna gång! :emo-thumb

Nu blir det långpromenad med älskade hundarna, sen vila innan jobbet, ingen träning idag!

Jobbigt när folk inte riktigt respekterar när man tränar, om någon säger något kort i mellan ett set eller så är det inga problem tycker jag men hatar när dom kommenterar eller ska prata mitt i setet!

Att lägga upp bilder är verkligen läskigt, men det ger en motivation att förbättra en själv också. Man vet att bilderna ligger uppe för allmän beskådan och trivs man inte med dom bilderna så blir det ju en extra morot att köra hårdare och uppdatera om 6-10 veckor med nya bilder :)

Vad har du för hundar? =) (gärna bild på hundarna då jag är urkass på raser :D)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.