- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 augusti, 2009 at 23:39 #618622Anonym anvandareMember
Håller helt med föregående!
But on your angry face på gymmet så att de inte vågar gå fram!!
Hoppas du mår bättre nu så att det inte är nån förkylning eller skit på gång..
Kör hårt så väntar vi på bilder av både formen o hundarna!2 augusti, 2009 at 23:45 #618623Anonym anvandareMemberÖhh, Döh, slutah tjööta vah… och peka på personen med ett ådrigt pekfinger, så gör vi där jag kommer ifrån om någon glappar lite för mycket
Haha :devil:
3 augusti, 2009 at 08:10 #618624Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Jobbigt när folk inte riktigt respekterar när man tränar, om någon säger något kort i mellan ett set eller så är det inga problem tycker jag men hatar när dom kommenterar eller ska prata mitt i setet!Att lägga upp bilder är verkligen läskigt, men det ger en motivation att förbättra en själv också. Man vet att bilderna ligger uppe för allmän beskådan och trivs man inte med dom bilderna så blir det ju en extra morot att köra hårdare och uppdatera om 6-10 veckor med nya bilder
Vad har du för hundar? (gärna bild på hundarna då jag är urkass på raser )
Ja det är fan skitläskigt att lägga ut bilder, iaf som jag ser ut nu, men som du skriver, det blir en extra morot när även andra än jag ser bedrövligheten!
Jag har 2 chihuahuor! Hehe.. ska fixa bild sen! Riktiga machohundar!
3 augusti, 2009 at 08:12 #618625Anonym anvandareMemberPixi wrote:Håller helt med föregående!
But on your angry face på gymmet så att de inte vågar gå fram!!
Hoppas du mår bättre nu så att det inte är nån förkylning eller skit på gång..
Kör hårt så väntar vi på bilder av både formen o hundarna!Jag är så inne i min egen lilla värld att jag nog inte ser värst glad ut, men de surrar ändå! Men jag får lära mig säga ifrån som sagt! Känner mig pigg och fräsch i kroppen idag, men har tagit lite echinacea i omgångar i natt för säkerhets skull! :emo-thumb
3 augusti, 2009 at 08:14 #618626Anonym anvandareMemberReal wrote:Öhh, Döh, slutah tjööta vah… och peka på personen med ett ådrigt pekfinger, så gör vi där jag kommer ifrån om någon glappar lite för mycketHaha :devil:
Haha… kanske ska prova det då! Vet inte om min jämtländska dialekt funkar på d där, men det borde ju fungera ännu bättre, då vi kallas för surjämtar!
Har tyvärr inte värst ådriga fingrar, men får väl peka med vad jag har!
4 augusti, 2009 at 19:43 #618627Anonym anvandareMemberBlev ett bra pass idag oxå, även om axeln bråkar lite! Är hopplös att skriva här, 2 nätter kvar på min nattvecka nu bara iaf! Blir gött å få va lite ledig snart! Hinner så lite mina jobbveckor känns d som. Jobbar, äter, sover, tränar och that´s it!
4 augusti, 2009 at 20:54 #618628Anonym anvandareMembersnusan wrote:Blev ett bra pass idag oxå, även om axeln bråkar lite! Är hopplös att skriva här, 2 nätter kvar på min nattvecka nu bara iaf! Blir gött å få va lite ledig snart! Hinner så lite mina jobbveckor känns d som. Jobbar, äter, sover, tränar och that´s it!Hehe, det är ju det viktigaste att du hinner äta o träna ju!
5 augusti, 2009 at 18:48 #618629Anonym anvandareMemberPixi wrote:Hehe, det är ju det viktigaste att du hinner äta o träna ju!Det har du helt rätt i!
5 augusti, 2009 at 18:50 #618630Anonym anvandareMemberHade tänkt vila imorn och träna idag, men nu gör jag tvärtom, är ruskigt sliten i kroppen! Har vilat/sovit mest hela dagen sen jag gick av nattskiftet imorse! Nu är det bara en natt kvar, sen drar jag till Göteborg på minisemeter över helgen innan jag kör igång järnet på Måndag!
Här kommer iaf lite utlovade hundbilder! (se länk)
[http://bloggsnusan.blogspot.com/2009/06/alskade-hundar.html]
6 augusti, 2009 at 13:29 #618631Anonym anvandareMemberDagen efter sista natten på jobbveckan idag! Har sovit runt 3 timmar idag bara, vill ha dygnet vänt tillbaka hyfsat ok! Ska försöka dra ett snabbt träningspass idag om jag har kraften och hinner! Annars står tvättstuga, städning och packning på schemat! Åker till Göteborg me Robin ikväll och stannar till Söndagkväll (tror jag). Ska bli såå skönt! Behöver iväg en sväng!
Läget just nu är en rätt så mastig (läs SPÄCK ) kropp! Har t o m sidfläsk och ryggfläsk, vilket jag aldrig brukar ha! Det känns helt ok ändå, dels för att jag kommer att gå på diet i 3 månader utan ätardagar och det känns bra att ha blivit hyfsat nöjd på allt innan! Och även för att ändå känner mig helt ok i kroppen trots fettet! Har annars lätt blivit hysterisk över fett på kroppen, hellre smal utan muskler bara jag fått vara smal nästan.
Tänkte ta bilder på Måndag och jag SKA lägga ut dem, även om det känns jobbigt, det kan jag villigt erkänna! Men jag ser det som en sporre och press på mig själv att komma i form när jag visat upp dagsläget här! :emo-thumb
Har storhandlat och fyllt frysen med kyckling, lax, räkor och broccoli, skafferiet med tonfisk och när jag kommer hem ska jag handla ägg å sånt å fyllla upp kylen med! Söndagkväll åker allt skit ut, vill inte ha det hemma för att gardera mig lite bättre! Men i slutänden är det upp till MIG att köra på, ha bestämt mig och inte ”trilla dit” helt enkelt! ALLT sitter i huvet, så är det bara!
Ha en härlig Torsdag alla därute! Här i Östersund skiner solen!!!
[img=http://1.bp.blogspot.com/_uG7WK2IZ4bc/SkoiWURDAPI/AAAAAAAAALY/KHUziZ0Lu54/s320/image-upload-51-778811.jpg]
6 augusti, 2009 at 22:04 #618632Anonym anvandareMembersnusan wrote:Dagen efter sista natten på jobbveckan idag! Har sovit runt 3 timmar idag bara, vill ha dygnet vänt tillbaka hyfsat ok! Ska försöka dra ett snabbt träningspass idag om jag har kraften och hinner! Annars står tvättstuga, städning och packning på schemat! Åker till Göteborg me Robin ikväll och stannar till Söndagkväll (tror jag). Ska bli såå skönt! Behöver iväg en sväng!Läget just nu är en rätt så mastig (läs SPÄCK ) kropp! Har t o m sidfläsk och ryggfläsk, vilket jag aldrig brukar ha! Det känns helt ok ändå, dels för att jag kommer att gå på diet i 3 månader utan ätardagar och det känns bra att ha blivit hyfsat nöjd på allt innan! Och även för att ändå känner mig helt ok i kroppen trots fettet! Har annars lätt blivit hysterisk över fett på kroppen, hellre smal utan muskler bara jag fått vara smal nästan.
Tänkte ta bilder på Måndag och jag SKA lägga ut dem, även om det känns jobbigt, det kan jag villigt erkänna! Men jag ser det som en sporre och press på mig själv att komma i form när jag visat upp dagsläget här! :emo-thumb
Har storhandlat och fyllt frysen med kyckling, lax, räkor och broccoli, skafferiet med tonfisk och när jag kommer hem ska jag handla ägg å sånt å fyllla upp kylen med! Söndagkväll åker allt skit ut, vill inte ha det hemma för att gardera mig lite bättre! Men i slutänden är det upp till MIG att köra på, ha bestämt mig och inte ”trilla dit” helt enkelt! ALLT sitter i huvet, så är det bara!
Ha en härlig Torsdag alla därute! Här i Östersund skiner solen!!!
[img=http://1.bp.blogspot.com/_uG7WK2IZ4bc/SkoiWURDAPI/AAAAAAAAALY/KHUziZ0Lu54/s320/image-upload-51-778811.jpg]
Skönt! Ladda upp i gbg innan allvaret börjar
Du kommer säkert lyckas fint med dieten!
Ha det fint!10 augusti, 2009 at 09:42 #618633Anonym anvandareMemberPixi – tack! Idag startar det! Har preis ätit dagens första mål och nu ska jag strax iväg och ta bilder! Ville helst ta dem innan jag käkat, men men! Kanske inte gör så stor skillnad ändå på min nuvarande icke-form
10 augusti, 2009 at 09:50 #618634Anonym anvandareMemberIdag är första dagen…på resten av mitt liv! Skämt åsido, igång kickar jag igång med dieten och mitt nya träningsprogram! Tog mina mått imorse och vägde mig, fick en smärre chock, väger 67.3 till mina 68 centimetrar och det är INTE muskler!
Ska snart iväg till en kompis som ska hjälpa mig med kort! Det här med posering kan jag inte, så det får ni ha överseende med! Hade velat ta kort innan dagens första mål, men det skulle ätas direkt vid uppvaknandet, så nu åt jag ändå innan. Bilder kommer upp sen. Det känns ju sådär att slänga upp em, men den som gett sig in i leken får leken tåla! Blir roligare om en månad när jag ska upp med nya, antar jag! Ännu bättre om 2 månader och bäst om 3!
Idag står ben på schemat! Skulle behövt nån som passar då jag ska köra tungt och få reps, men har inte det, så jag får anpassa mig lite! Får passa på att köra järnet de gånger jag har nån som hjälper mig!
10 augusti, 2009 at 11:37 #618635Anonym anvandareMember[img=http://i46.photobucket.com/albums/f140/MozJona/20090810_2819_1.jpg?t=1249896689][img=http://i46.photobucket.com/albums/f140/MozJona/20090810_2833_1.jpg?t=1249896731][img=http://i46.photobucket.com/albums/f140/MozJona/20090810_2845_1.jpg?t=1249896786]Här kommer startbilderna! Har lust att slänga ur mig tusen ursäkter om min kropp och mitt utseende, men skit i det, det här är den (nästan) nakna sanningen! Det ska bli desto roligare att slänga upp bilderna om 1 månad, 2 månader och efter 3e och sista månaden!
Jag kan inte det här med posering som ni ser ,ser dessutom att jag står snett som en vajande flaggstång! Får försöka öva lite, för att det ska se bättre ut, men skillnaden lär väl synas ändå hoppas jag! Har inte nåt mål att någonsin tävla el så, bara komma i lite bättre vardagsform, så poseringen känns inte tokviktigt ändå, men spänna mig lite vill jag ju, i avslappnat tillstånd ser det inte kul ut alls
Idag står ben på schemat!! :emo-thumb
10 augusti, 2009 at 14:52 #618636Anonym anvandareMemberDet där är ju ingen skammig form alls du ligger inne med! :up: Varför har du varit rädd att lägga upp bilder på den formen? Fast, man är ju aldrig nöjd själv, och ser verkligen inte vad andra ser..
Det är precis som du sa tidigare, allt sitter i huvudet, och med en massa tolerans och bra motivationskällor så kan man klara nästan allt! Kör på nu, så kommer du nå din gamla form (om inte bättre!) utan problem, det är jag säker på! :emo-thumb
Lycka till
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.