- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 augusti, 2009 at 16:29 #618637Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Det där är ju ingen skammig form alls du ligger inne med! :up: Varför har du varit rädd att lägga upp bilder på den formen? Fast, man är ju aldrig nöjd själv, och ser verkligen inte vad andra ser..
Det är precis som du sa tidigare, allt sitter i huvudet, och med en massa tolerans och bra motivationskällor så kan man klara nästan allt! Kör på nu, så kommer du nå din gamla form (om inte bättre!) utan problem, det är jag säker på! :emo-thumb
Lycka till
Tack för dina fina ord! De värmer!! Jag tror inte att man ser sig själv riktigt som andra gör.. och jag lägger gärna bara ut bilder när jag e i bra form, så detta är en bra övning för mig! Tror det är bra om man till slut kan lyckas bli nöjd med sig själv året om, oavsett fettmängd! Går ju aldrig upp så jag blir nåt sumo direkt!
Jag är grymt taggad, kör efter ett speciellt upplägg (som jag tyvärr inte kan säga vilket det är, då det räknas som reklam. Kan därför inte heller lägga upp hur jag kör, vad jag äter osv.. men kommer skriva lite om hur träningen går, hur jag känner mig i kroppen å så).
Har blivit lite utmanad genom folk som sagt; kommer du verkligen att klara detta i 3 månader?! Och då blir jag ännu mer taggad att visa dem att jag verkligen KAN!!!!
Tack för lyckönskningen, nu kör ja så det ryker!!!
10 augusti, 2009 at 19:08 #618638Anonym anvandareMembersnusan wrote:Idag är första dagen…på resten av mitt liv! Skämt åsido, igång kickar jag igång med dieten och mitt nya träningsprogram! Tog mina mått imorse och vägde mig, fick en smärre chock, väger 67.3 till mina 68 centimetrar och det är INTE muskler!Ska snart iväg till en kompis som ska hjälpa mig med kort! Det här med posering kan jag inte, så det får ni ha överseende med! Hade velat ta kort innan dagens första mål, men det skulle ätas direkt vid uppvaknandet, så nu åt jag ändå innan. Bilder kommer upp sen. Det känns ju sådär att slänga upp em, men den som gett sig in i leken får leken tåla! Blir roligare om en månad när jag ska upp med nya, antar jag! Ännu bättre om 2 månader och bäst om 3!
Idag står ben på schemat! Skulle behövt nån som passar då jag ska köra tungt och få reps, men har inte det, så jag får anpassa mig lite! Får passa på att köra järnet de gånger jag har nån som hjälper mig!
Haha det skulle givetvis stå 168 centimetrar, INTE 68!Jag är inte en dvärg!
10 augusti, 2009 at 19:11 #618639Anonym anvandareMembersnusan wrote:[img=http://i46.photobucket.com/albums/f140/MozJona/20090810_2819_1.jpg?t=1249896689][img=http://i46.photobucket.com/albums/f140/MozJona/20090810_2833_1.jpg?t=1249896731][img=http://i46.photobucket.com/albums/f140/MozJona/20090810_2845_1.jpg?t=1249896786]Här kommer startbilderna! Har lust att slänga ur mig tusen ursäkter om min kropp och mitt utseende, men skit i det, det här är den (nästan) nakna sanningen! Det ska bli desto roligare att slänga upp bilderna om 1 månad, 2 månader och efter 3e och sista månaden!Jag kan inte det här med posering som ni ser ,ser dessutom att jag står snett som en vajande flaggstång! Får försöka öva lite, för att det ska se bättre ut, men skillnaden lär väl synas ändå hoppas jag! Har inte nåt mål att någonsin tävla el så, bara komma i lite bättre vardagsform, så poseringen känns inte tokviktigt ändå, men spänna mig lite vill jag ju, i avslappnat tillstånd ser det inte kul ut alls
Idag står ben på schemat!! :emo-thumb
Hello Schnygging![/b]
Som du pratat trodde man ju att det skulle vara katastrof! Men va fasen!!!
Det ser ju riktigt bra ut ju!! Ska bli riktigt kul att se hur det ser ut om 3 månader!! Så kör hårt o kick ass!!10 augusti, 2009 at 20:07 #618640Anonym anvandareMemberPixi – tack så jättemycket! Ja d et ska bli spännande att se vad som sker! Ska försöka lägga ut bilder en gång i månaden! Lägger fettet på rumpan och benen så fort jag går upp och där tappar jag även sist, så det blir kul när det börjar släppa där!
11 augusti, 2009 at 17:08 #618641Anonym anvandareMemberDagens pass började jättebra, men på slutet kände jag av axeln. Jag vill så gärna köra efter programmet till 100% , men inser att jag behöver tänka långsiktigt! De övningar där det helt enkelt inte funkar, och jag får ont, är det bättre att jag byter ut till andra som går bra! Bättre att jag håller hela vägen, än sätter krokben för mig själv bara för att jag så gärna vill!
Imorn e det ”bara” intervallträning och magträning! Känns som ett bra mitt-i-veckan-pass! Nu blir det bara vila och softa hemma resten av kvällen, fantastiskt skönt!
11 augusti, 2009 at 17:18 #618642Anonym anvandareMembersnusan wrote:Dagens pass började jättebra, men på slutet kände jag av axeln. Jag vill så gärna köra efter programmet till 100% , men inser att jag behöver tänka långsiktigt! De övningar där det helt enkelt inte funkar, och jag får ont, är det bättre att jag byter ut till andra som går bra! Bättre att jag håller hela vägen, än sätter krokben för mig själv bara för att jag så gärna vill!Mycket smart tänkt! Jag tänkte själv i början när min axel krånglade att ”äh, det är bara köra på”, och då blev det ju självklart bara sämre. Det tar en riktig styrketränare att kunna säga ifrån när kroppen behöver det :emo-thumb
11 augusti, 2009 at 17:57 #618643Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Mycket smart tänkt! Jag tänkte själv i början när min axel krånglade att ”äh, det är bara köra på”, och då blev det ju självklart bara sämre. Det tar en riktig styrketränare att kunna säga ifrån när kroppen behöver det :emo-thumbJa, jag lyssnar hellre på kroppen nu, än kör på tills axeln pajar totalt, då kanske jag inte kan träna ALLS på ett tag, vilket är en sits jag helst inte hamnar i!
11 augusti, 2009 at 23:06 #618644Anonym anvandareMemberUsch… så din axel krånglar också, inte kul Men som du säger, bättre att ta det försiktigt så man håller!
Soft i soffan är väldigt underskattat ibland!!
13 augusti, 2009 at 12:44 #618645Anonym anvandareMemberVar till kiropraktorn imorse och ”fick min dom”. Enbart rehab i 3 veckor, rygg och baksida axlar, inte för tungt. Inga bröst-övningar, inga pressar å dyl ovanför huvudet..
Kändes jättesurt först, men jag får göra det bästa av situationen! Kan ju ar osäker hur jag skulle göra med kostprogrammet, men kommer fortsäta med det trots att jag inte kan träna på samma sätt, kanske får anpassa lite efter det!
Tankar är kraft! Någon dag kommer min axel att vara frisk och jag kan köra på som jag vill! :emo-thumb
13 augusti, 2009 at 19:44 #618646Anonym anvandareMembersnusan wrote:Var till kiropraktorn imorse och ”fick min dom”. Enbart rehab i 3 veckor, rygg och baksida axlar, inte för tungt. Inga bröst-övningar, inga pressar å dyl ovanför huvudet..Kändes jättesurt först, men jag får göra det bästa av situationen! Kan ju ar osäker hur jag skulle göra med kostprogrammet, men kommer fortsäta med det trots att jag inte kan träna på samma sätt, kanske får anpassa lite efter det!
Tankar är kraft! Någon dag kommer min axel att vara frisk och jag kan köra på som jag vill! :emo-thumb
Usch så tråkigt..
Men det är som du säger bäst att tänka positivt. Det kommer bli kalas när du kan köra på igen och då är du laddad till tusen!8 september, 2009 at 16:19 #618647Anonym anvandareMemberTränar du?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.