- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2010 at 23:37 #477304Anonym anvandareMember
Hej
27 maj, 2010 at 23:37 #67350Anonym anvandareMember27 maj, 2010 at 23:56 #477305Anonym anvandareMemberKan inte bli annat än bra! ganska coolt att ta tävlingsdebuten utomlands med.. jobba jobba:emo-thumb
28 maj, 2010 at 00:16 #477306Anonym anvandareMemberKul att det ser så ljust ut Stefansson! Men du, och jag vill egentligen inte vara en jobbig jäkel, bild nr 1 (som heter leif spännis.jpg), är inte den bra mycket äldre än september förra året? Jag känner igen den från någon bildtråd, och det var lääänge sen jag såg den. Kommer ihåg den eftersom den då som nu är förvrängd på något sätt.
Jaja, jag kan ha fel (och det är inte första gången!)…
28 maj, 2010 at 00:29 #477307Anonym anvandareMemberTack så mycket killar!
Jag tror den är tagen i september om jag nu inte finns helt fel .. hahah
28 maj, 2010 at 00:35 #477308Anonym anvandareMemberSer grymt ut för din ålder. Mitt tips, ta hjälp av någon me poseringen, lycka till
28 maj, 2010 at 00:40 #477309Anonym anvandareMemberTack Peter!
Detta är då inga riktiga poseringar, utan bara lite bilder som har tagits. Kommer upp riktiga snarast!28 maj, 2010 at 00:51 #477310Anonym anvandareMemberOkok, men ta ändå hjälp med poseringen. En van posör kan snabbt korrigera felposeringar så att du lär in rätt från början. Fula vanor sätter sig snabbt. Sen vet jag inte så mkt om tävlingen world fitness och vad det är för gren, är det bodybuilding eller nån form av fitness? Hur som helst har du alltid nytta av god posering.
Gör nåt som de flesta inte gör, ta ett par bra bilder på alla obligatoriska poser, dvs:
dubbel biceps framifrån
latsspread framifrån
sidechest
side triceps
dubbel biceps bakifrån
latsspread bakifrån
ben och mage/Peter
Stefansson wrote:Tack Peter!
Detta är då inga riktiga poseringar, utan bara lite bilder som har tagits. Kommer upp riktiga snarast!28 maj, 2010 at 00:59 #477311Anonym anvandareMemberFitness tävling är det. Har fått hjälp, mycket bra hjälp vilket jag har uppskattat mycket.
Det poseringarna som du skrev upp där är de obligatoriska som vanligt även i denna tävlingen28 maj, 2010 at 08:58 #477312Anonym anvandareMemberJävlar, verkligen bra resultat för din ålder.
28 maj, 2010 at 19:27 #477313Anonym anvandareMemberTack så mycket ..
Blev ett härligt ryggpass igår med fokus på bredden!Idag körde jag tsm med min nyblivna träningscoach Daniel Dehn ett armpass, biceps supersettat med triceps under hela passet. Galen pump!
30 maj, 2010 at 15:55 #477314Anonym anvandareMemberBlev ett tidigt pass med cardio idag följt av baksida lår tillsammans med träningcoach och efter det 20 min på bandet!
Övningar: bencurl supersettat med hypersträck (spänning i röv, baksida lår hela vägen), bencurl med ett ben supersettat på utfall fokus på baksida och till sist vader!Torsken slank precis ner i magen och nu blir det till att ta de lungt tills det är dags för ett till cardio pass lite senare!
Stay black!
31 maj, 2010 at 22:44 #477315Anonym anvandareMemberDu var mig en bastant herre! Grym fysik! Detta skall följas..
1 juni, 2010 at 20:54 #477316Anonym anvandareMemberThanks coach!
Tack så mycket, ska försöka hålla det så intressant det bara går .
Blev ett ryggpass tsm med coachen idag, riktigt bra kontakt och svetten rann som aldrig förr! Älskar det!
Blir ett sista armpass imorgon innan jag beger mig av till Norrköping och på torsdagmorgon blir det Grekland!
8 juni, 2010 at 16:38 #477317Anonym anvandareMemberTack coach för bilderna! Ser riktigt bra ut .
Börjat komma tillbaka och stadga mig efter Grekland resan.
Slutade som 4a och fick pokal + medalj! Underbart!!Tävlingen var riktigt kul och detta är garanterat något jag kommer fortsätta med, kan knappt förstå att jag har tävlat eller absolut inte att jag slutade som fyra i min första tävling och ett junior VM?!?!
Körde på med ett tungt ryggpass igår då vi har gått över till några tunga veckor nu och framöver, galen träningsvärk!
Blev även ett riktigt bra bröstpass idag som jag är riktigt nöjd med, HEAVY WEIGHT BABY!!Bilder etc från tävlingen kommer upp så fort jag har fått dom
Take care
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.