- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 januari, 2009 at 18:37 #555337Anonym anvandareMember
Jävligt bra bänk!
15 januari, 2009 at 18:37 #555338Anonym anvandareMemberNeumaN- wrote:Lycka till nu rasmus, ser mkt lovande ut! Ska följa dettaTack!
Roligt att du kommer följa!Huffo the A-LagaRe wrote:Jävligt bra bänk!Tack så mycket Pontus!
15 januari, 2009 at 19:16 #555339Anonym anvandareMemberHärligt pass hörrudu, smaskig bänkpress
Härligt att du har hittat rätt metod för dig. Nu är det bara att käka,käka,käka och träna,träna,träna.
Kör hårt!
15 januari, 2009 at 19:28 #555340Anonym anvandareMemberHaha fan va arg du lät i första inlägget, gött e det nu djävlar kör du!
15 januari, 2009 at 19:46 #555341Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Härligt pass hörrudu, smaskig bänkpressHärligt att du har hittat rätt metod för dig. Nu är det bara att käka,käka,käka och träna,träna,träna.
Kör hårt!
Tackar! Nu djävlar ska jag knäcka mina gamla PB! :devil:
Pontus Stridh wrote:Haha fan va arg du lät i första inlägget, gött e det nu djävlar kör du!Haha, ja jag kände mig lite halvlack på mina fasoner när jag skrev det.
Självklart ska det köras!15 januari, 2009 at 21:01 #555342Anonym anvandareMemberGött att det känns bra i bänken! Och du supersetar som vanligt ser jag. Bra pass hur som helst, och grattis till ett bra bänkresultat. Dags att höja vikten, släng på en 90-100kg direkt och pressa lite.
15 januari, 2009 at 21:12 #555343Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Gött att det känns bra i bänken! Och du supersetar som vanligt ser jag. Bra pass hur som helst, och grattis till ett bra bänkresultat. Dags att höja vikten, släng på en 90-100kg direkt och pressa lite.Jag kommer att köra bänk några pass nu och kanske pröva mig på en maxning någon gång i februari/mars, då måste jag dock ha en passare i närheten.
Jag tänkte faktiskt på det där med supersets idag under passet.
Det är snart (väldigt snart) dags att köra en period utan supersets och verkligen se efter om man har ökat något.15 januari, 2009 at 21:19 #555344Anonym anvandareMemberJahapp, ännu en seg skoldag närmare studenten.
Det känns faktiskt som att tiden kommer att gå fort, den fjärde juni är det tydligen dags att avrunda min skolgång på den här skithålan.
Imorgon slutar jag senast 13.30, funderar på att ta gymmet direkt, får se hur det blir med det.
I helgen blir det nog allmänt softande med en kompis och kanske lite simning, självklart ska det ätas choklad och maränger och drickas Cola Zero också, maränger är den nya fetishen.Ikväll har jag i alla fall bestämt mig till 100 % att jag ställer in vågaset i skåpet med start imorgon, ovant till en början men jag har ganska bra koll.
Å andra sidan skiter jag fullständigt i att vara exakt nu, att kolla i spegeln är ju inte så svårt precis.Dagens mat:
Frukost: Havregrynsgröt med Fun-lightkesella, en macka med messmör, ett glas B-active och ett glas vatten.
Lunch: Havregrynsgröt med Fun-lightkeso, en macka med messmör, en rejäl klick jordnötssmör och ett glas vatten.
Efter träning: Whey-80 och malto.
Kvällsmat: Pasta med skinksås, stekt ägg, sallad och ett glas vatten.
Kvällsmål: Whey-80 och banan.Trots att jag körde ganska tunga mark i söndags blir det nog ännu mer mark imorgon på rygg- och magepasset! :bb:
Nu djävlar ska vikterna höjas i de tre stora!
Återkommer i vanlig ordning under morgondagen.16 januari, 2009 at 11:05 #555345Anonym anvandareMemberKom hem från skolan för en halvtimme sen.
Dubbelpass med UF-företaget nu på morgonen, gjorde två simpla skitgrejjer, sedan bestämde vi oss för att vi låg alldeles för bra till tidsmässigt så vi gick hem.
Lektionen i eftermiddag är inställd p.g.a. sjuk lärare.
Handels- och Administrationsprogrammet i ett nötskal.Nu behöver jag inte gå och lägga mig tidigt ikväll så jag tror fan att jag ska sova mitt på dagen för en gångs skull.
Rygg och mage lite senare!16 januari, 2009 at 18:22 #555346Anonym anvandareMemberRygg och mage idag.
Rygg:
Marklyft:
20 kg – 10 reps
60 kg – 10 reps
80 kg – 10 reps
100 kg – 6 reps
Chins med så djävla brett grepp jag kunde:
Kv – 9 reps
Kv – 8 reps
Kv – 6 reps
Hantelrodd:
30 kg – 8 reps
30 kg – 8 reps
30 kg – 8 reps
Sittande rodd:
45 kg – 12 reps
50 kg – 10 reps
55 kg – 8 reps
60 kg – 8 reps
Latsdrag v-handtag trippeldropp:
60, 50, 40, 30 kg – 20 reps
60, 50, 40, 30 kg – 20 reps
60, 50, 40, 30 kg – 16 reps, här svek greppet
Mage: Kort vila hela tiden
Sittande maskincrunches:
68 kg – 15 reps
68 kg – 15 reps
68 kg – 15 reps
Superset, muslimen och sit-ups:
77 kg – 15 reps, kv – 15 reps
86 kg – 15 reps, kv – 15 reps
95 kg – 15 reps, kv – 15 reps
Liggande benlyft, lyfter svanken också:
Kv – 20 reps
Kv – 20 reps
Kv – 20 reps
Over and outDetta tog 55 minuter.
Jag skriver hur passet gick sen när jag kommer hem igen, kolla innebandy nu!16 januari, 2009 at 19:51 #555347Anonym anvandareMemberTyckte dina chins va riktigt bra!
Muslimen låter riktigt vass alltså!16 januari, 2009 at 20:07 #555348Anonym anvandareMemberJag diggade chinsen med, det är ju sjukt jobbigt att köra med såpass brett grepp!
Gött att det börjar ta sig och bli 3-siffriga träningsvikter i marklyften med. :up:
16 januari, 2009 at 23:07 #555349Anonym anvandareMemberPontus Stridh wrote:Tyckte dina chins va riktigt bra!
Muslimen låter riktigt vass alltså!Tack så mycket!
Den övningen är den absoluta favoriten för magen! :happy:Insulinus wrote:Jag diggade chinsen med, det är ju sjukt jobbigt att köra med såpass brett grepp!Gött att det börjar ta sig och bli 3-siffriga träningsvikter i marklyften med. :up:
Roligt att få kommentarer om chinsen.
Marklyften känns faktiskt väldigt bra, jag fick riktigt bra kontakt från första början.
Nu ska jag bara jobba på att svanka lite mer under de tyngre lyften.16 januari, 2009 at 23:14 #555350Anonym anvandareMemberPasset kördes som vanligt med bra tempo, allt för den åtråvärda pumpen.
Jag hade lite bråttom förut när jag redovisade passet så jag glömde säga att 8:an på 60 kg i sittande rodd är PB! :up:
Bra fokus och kontakt i alla övningar, trots att det tydligen var gratisträning på gymmet idag, en djävla massa ungtuppar som mest gled runt och antingen tränade bröst eller biceps.Det här har jag ätit idag, blev lite annorlunda från ”Era måltider idag”:
Frukost: Havregrynsgröt med Fun-lightkesella, en macka med messmör, ett glas B-active och ett glas vatten.Lunch: Havregrynsgröt med Fun-lightkesella, en macka med messmör, lite vegetariska grytbitar och ett glas vatten.
Efter träning: Whey-80.
Kvällsmat: Potatis- och morotsmos med älgskavsgryta, sallad och ett glas Fun-light.
Kvällsmål: Whey-80, ett äpple och två mackor med messmör.
Den här veckan har jag bara ätit i skolan en dag, därför har det istället blivit gröt två gånger om dagen nästan varje dag.
Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men efter lunchen idag var jag trött på det, så nu blir det en portion om dagen i ett par dagar.
Ingen våg idag, hur skönt som helst så den kommer att få stå kvar i skåpet.
Imorgon blir det förmodligen löpning.
Senare på kvällen hördes jag talas om ett krök, jag är dock tveksam till om jag ska dricka eller bara vara sällskap. Får se hur jag gör.
Nu blir det film och sova!16 januari, 2009 at 23:44 #555351Anonym anvandareMemberHur mycket protein blir det om dagen ungefär?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.