- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 januari, 2009 at 04:47 #555352Anonym anvandareMember
Fyfan rasmus, du är stark! Fortsätt så här
17 januari, 2009 at 11:14 #555353Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Nu ska jag bara jobba på att svanka lite mer under de tyngre lyften.
Öpp öpp öpp, inte för mycket svank bara. Korsryggen ska vara helt spikrak, varken negativ eller positiv böj!
17 januari, 2009 at 11:19 #555354Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Öpp öpp öpp, inte för mycket svank bara. Korsryggen ska vara helt spikrak, varken negativ eller positiv böj!Oj, jag menade såklart att svanka mindre, inget annat!
17 januari, 2009 at 11:21 #555355Anonym anvandareMemberanders172 wrote:Hur mycket protein blir det om dagen ungefär?Runt 200 g ungefär, tror jag i alla fall.
Nu när jag inte väger maten har jag ingen exakt koll.NeumaN- wrote:Fyfan rasmus, du är stark! Fortsätt så härMotiverande ord, tack så mycket!
Jag ska köra på som bara den nu!17 januari, 2009 at 11:25 #555356Anonym anvandareMemberNu har jag precis käkat lite frukost.
Dagen började med att jag var ute och sprang i -5,2 grader.
Som vanligt när jag bara springer kortare distanser så sket jag i uppvärmningen.
Jag märkte tidigt att hela jag kändes tung med träningsvärk lite här och var, men envis som jag är så vägrade jag att sakta ner.
Under hela passet höll jag ett tempo som var aningen snabbare än 5 min/km, och det fanns typ inget syre i luften. Förmodligen var det bara för att mina luftrör drar ihop sig när det är kallt men det kändes som att jag inte fick någon luft.
Jag avslutade denna ganska äckliga runda med en spurt på ca 500 meter.
Det var djävligt jobbigt att springa idag, hade ingen lust alls men ändå krigade jag på i ”vanligt” tempo.
Nu när man har skiten gjort känns det bra i alla fall.
:up:17 januari, 2009 at 12:01 #555357Anonym anvandareMemberAlltid lika skönt med ett överjävligt löppass. Känns så underbart efteråt Det blev nyktert igår då I presume?
17 januari, 2009 at 12:50 #555358Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Alltid lika skönt med ett överjävligt löppass. Känns så underbart efteråt Det blev nyktert igår då I presume?Ja exakt, efteråt mår man finemang.
Igår kollade jag på innebandy med några polare, sen hände det inte så mycket mer så jag kom hem nykter runt 22.45.
Jag tror att det blir nyktert ikväll också, krogutbudet på Gotland är aningen begränsat med i stort sett samma folk ute hela tiden. :yikes:17 januari, 2009 at 13:11 #555359Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Ja exakt, efteråt mår man finemang.
Igår kollade jag på innebandy med några polare, sen hände det inte så mycket mer så jag kom hem nykter runt 22.45.
Jag tror att det blir nyktert ikväll också, krogutbudet på Gotland är aningen begränsat med i stort sett samma folk ute hela tiden. :yikes:Alltid samma folk på krogenrunda här hemma också. Så skiter fan också i att dricka, tappat suget helt.
Men bra kämpa rasmus, att du pallade springa fast det var äckligt! Det gillar vi.17 januari, 2009 at 15:56 #555360Anonym anvandareMemberNu har jag i alla fall bestämt mig för att jag skiter i att gå ut ikväll, har ingen lust.
Snart ska jag i alla fall iväg till en kompis och kolla på fotboll sen får jag se vad som händer.
Antingen börjar dom öla direkt efter matchen, då drar jag hem och sätter i mig massa skräp.
Eller så väntar dom med att börja dricka och jag hänger kvar en stund.
Time will tell.17 januari, 2009 at 17:25 #555361Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Nu har jag i alla fall bestämt mig för att jag skiter i att gå ut ikväll, har ingen lust.
Snart ska jag i alla fall iväg till en kompis och kolla på fotboll sen får jag se vad som händer.
Antingen börjar dom öla direkt efter matchen, då drar jag hem och sätter i mig massa skräp.
Eller så väntar dom med att börja dricka och jag hänger kvar en stund.
Time will tell.Men Rasmus, det går ju INTE att ha trevligt utan alkohol, hur fan tänker du???
Allvarligt talat så verkar du ha en bra inställning till alkohol!
17 januari, 2009 at 19:50 #555362Anonym anvandareMemberHuffo the A-LagaRe wrote:Men Rasmus, det går ju INTE att ha trevligt utan alkohol, hur fan tänker du???
Allvarligt talat så verkar du ha en bra inställning till alkohol!
Jag har faktiskt inte särskilt roligt när jag är nykter bland massa fylleskallar, kanske beror på att jag blir lika dryg efter några glas, vad vet jag? :what:
Alkoholkonsumtionen är väldigt liten nuförtiden av den enkla anledningen att jag inte tycker att det är lika roligt längre.17 januari, 2009 at 19:56 #555363Anonym anvandareMemberNu har jag precis käkat lite kvällsmat.
Det blev lite mindre än en halvlek fotboll och NHL 2009 hos min käre lumparkompis.
Lika otaggad som vanligt till allt vad alkohol heter så kollar jag hellre på American Gangster ikväll istället.
För säkerhets skull var jag förbi affären och köpte på mig Toblerone, maränger och Cola Zero till filmen, men nu efter maten är jag inte ett dugg sugen.Lördagsmaten idag har varit denna:
Frukost: Havregrynsgröt med Fun-lightkesella, två mackor med messmör, ett glas B-active och ett glas vatten.
Lunch: Kokta morötter och broccoli, quornburgare med senap och ketchup och lite sallad.
Kvällsmat: Tre dubbelmackor med ett stekt ägg, kaviar, en ostskiva och lite grönsaker på varje. Till detta dracks det ett glas Fun-light och Whey-80.Om simhallen är öppen imorgon sticker jag nog och simmar en bit, roligt med lite varierad konditionsträning. I övrigt ska jag städa och tvätta imorgon också, kommer nog inte kunna sova p.g.a. all spänd förväntan.
17 januari, 2009 at 21:18 #555364Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:I övrigt ska jag städa och tvätta imorgon också, kommer nog inte kunna sova p.g.a. all spänd förväntan.Du brukar skriva seriöst och underhållande men i och med denna mening tar du ditt journalskrivande till en helt annan nivå. Jag ligger på backen och sniffar koksalt för att jag inte vet vart jag ska ta vägen efter att ha läst detta. Det här var så otroligt roligt. Tack.
17 januari, 2009 at 21:37 #555365Anonym anvandareMemberI like your style Ralle och inställning till alkoholen Tar du studenten i vår? Eller har jag fått det om bakfoten.
17 januari, 2009 at 22:01 #555366Anonym anvandareMemberÄter du bara 3 mål mat om dagen? Trodde du skulle gå upp i vikt ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.