Spanking new, with Mr. Rasmus

Home Forums Dagböcker Spanking new, with Mr. Rasmus

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 990 total)
  • Author

Jävlar va du ökar på bra i knäböjen.:emo-thumb

Ja, shit va dina ben skenar iväg! Hur grymt som helst ju! Dags för lite nya benbilder till folket. :D

Rasmus90 wrote:
    Jävlar va du ökar på bra i knäböjen.:emo-thumb

Jag vet, jag förstår inte det här skämtet. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Ja, shit va dina ben skenar iväg! Hur grymt som helst ju! Dags för lite nya benbilder till folket. :D

Det känns ju inte fel att bli starkare, jag önskar bara att det kunde vara lite mer jämnt fördelat. :)
    Nu när du nämner bilder, det var riktigt längesen jag la upp.
    Jag ska komma ihåg det och fixa när tid och lust finns, det borde bli inom en snar framtid. :)

upp med bilder nu din stork;) haha formen lika bra fortfarande?

Emil Lundberg wrote:
    upp med bilder nu din stork;) haha formen lika bra fortfarande?

Orkar inte idag. :p
    Jag skulle väl vilja påstå det, jag intalar mig själv att äta mer och försöka gå upp men jag tvivlar på att det egentligen hänt något.
    Jag bryr mig inte så mycket dock, så länge jag inte blir mindre så är jag nöjd.

Bilderna kommer. :)

Här kommer bilderna som visar att benen förbättras och att överkroppen ser ut som vanligt.
    Det dåliga ljuset står undertecknad för.

Enormt bra ben Rasmus! Nog har de växt på sig lite alltid. :)

Se där ja:) ser ut som benen växt lite iaf, dock ser formen på benen bättre ut än innan!

Ser verkligen ut som om dina ben växt en del! Din Vastus medialis är ju enorm. ;)

Bra form har du verkligen, schysst BF% också trots vintersäsong. :D

nible wrote:
    Enormt bra ben Rasmus! Nog har de växt på sig lite alltid.
    Emil Lundberg wrote:
    Se där ja ser ut som benen växt lite iaf, dock ser formen på benen bättre ut än innan!
    Tommy Ivarsson wrote:
    Ser verkligen ut som om dina ben växt en del! Din Vastus medialis är ju enorm.

Bra form har du verkligen, schysst BF% också trots vintersäsong.

Tack för kommentarerna, det är alltid lika roligt att höra. :)
    Emil, det var särskilt roligt att läsa att du tycker att formen på benen ser bättre ut nu.
    Jag ska inte gnälla, jag är nöjd med mina ben och dom har inte kommit gratis direkt men om överkroppen skulle växa i samma fart hade jag varit ännu mer nöjd. :)
    Tålamod har aldrig varit min starka sida men det är väl vad som krävs, så länge jag köttar på så lossnar det.
    Faktum är att under dagens pass kollade jag lite i speglarna mellan och under seten och det enda jag tänker på är att brösten släpar mest, det andra är jag faktiskt till freds med.

Inte särskilt mycket att nämna från dagens pass som var bröst och axlar.
    För bröstet var det bänkpress, snehantelpress, snehantelflyes och pec-dec och för axlarna var det sittande hantelpress och två supersetövningar.
    Hantelpressarna för axlarna var dock helt ok för att vara utan passare.
    12,5 kg – 8 reps
    17,5 kg – 8 reps
    20 kg – 8 reps
    22,5 kg – 5 reps
    20 kg – 6 reps
    17,5 kg – 8 reps

Var ett tag sen man skrev något här inne nu.. men kan bara stämma in i kören o säga att benen är riktigt bra! Och övriga formen verkar det ju inte vara något fel på heller direkt :up:

Freppazz wrote:
    Var ett tag sen man skrev något här inne nu.. men kan bara stämma in i kören o säga att benen är riktigt bra! Och övriga formen verkar det ju inte vara något fel på heller direkt :up:

Återigen, tack så mycket! :)
    Formen hålls alltid bra har jag märkt, för mig är det hur enkelt som helst.
    Jag äter i stort sett vad jag vill när jag vill utan att tänka ett dugg på kalorier som jag gjorde alldeles för mycket förut.
    Nu med facit i hand förstår jag inte varför jag ens räknade dessa kalorier, allt är ju så mycket skönare utan kostonani. ;)

Just det, jag sprang milen på bandet igår. Det var så tråkigt, regnigt väder så jag körde inomhus istället.
    Tiden blev 46:23, jag tog det ganska lugnt de första 4 kilometerna och ökade sedan allt eftersom.

Idag ska jag köra rygg och mage.

Djäfvlar vilket pass det blev idag, här kommer det som är värt att redovisa:
    Chins:
    Kv – 17 reps, tangerat PB (rättade till greppet två gånger)
    Kv – 10 reps (rättade till greppet en gång)
    Kv – 8 reps (rättade till greppet en gång)
    Marklyft:
    110 kg – 4 reps
    110 kg – 4 reps (Detta var alltså bara de två tyngsta seten)
    Hantelrodd:
    30 kg – 15 reps (!) PB bigtime!
    35 kg – 8 reps
    35 kg – 8 reps

Jag avslutade ryggen med att högreppa latsdrag med v-handtag sedan körde jag 9 set mage.
    Over and out, 55 minuter.

Vad denna styrka helt plötsligt kom ifrån har jag ingen aning om.
    Det ska erkännas att veckans matintag varit i underkant i stort sett varje dag, därför känns det extra bra att avsluta veckan med ett sånt här pass.

Viewing 15 posts - 796 through 810 (of 990 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.