Spanking new, with Mr. Rasmus

Home Forums Dagböcker Spanking new, with Mr. Rasmus

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 990 total)
  • Author

Jag kan relatera till problemet med att tappa hälften av repsen i chins och dips från första till andra setet. Det är precis likadant för mig och så tappar jag hälften till set tre också, haha.

Att vara i bra form kan väll knappast ses som ett problem :) Som jag sagt till dig tidigare så är jag riktigt impad av den form du håller men jag ska ge dig en match i ”bäst form på gymet” någon gång under nästa år :emo-thumb

Petter__Jonsson wrote:
    Jag kan relatera till problemet med att tappa hälften av repsen i chins och dips från första till andra setet. Det är precis likadant för mig och så tappar jag hälften till set tre också, haha.

Att vara i bra form kan väll knappast ses som ett problem :) Som jag sagt till dig tidigare så är jag riktigt impad av den form du håller men jag ska ge dig en match i ”bäst form på gymet” någon gång under nästa år :emo-thumb

Skönt att höra att en AF-tävlare också upplever samma problem. :)
    En bra form är absolut inget jag klagar på, jag slipper deffa inför sommaren och det är härligt.
    Om du försöker komma i bättre form än mig är jag övertygad om att du lyckas, jag har ju sett din profilbild och avatar, din tävlingsform är grym! :up:

Nu är jag i studentbiblioteket för att göra lite nytta. Långpass väntar senare i eftermiddag.
    Det blev som planerat, en stor burk pepparkakshjärtan inhandlades och en massa annat gott.
    Jag tog några bilder imorse som jag lägger upp senare.

Löpningen tog sammanlagt 75 minuter. Trots att jag sprang ca 2 km längre än i torsdags och lördags tog det bara 5 minuter mer.
    Jag gick ut i samma tempo men märkte snabbt att jag gjorde bäst i att öka lite så genomsnittshastigheten var bättre idag.
    Jag ökade tempot ännu lite till de (ca) sista 4 km och hade motvind under de 3 sista kändes det som, drygt.
    Trots tempoökningen kände jag mig aldrig trött under hela passet, jag kunde nästan andas genom näsan.
    Detta förvånar mig då tempot inte är dåligt eller ovanligt lågt, konditionen ligger i alla fall minst på samma nivå som i somras vilket gläder mig.
    Nu känner jag mig motiverad till att köra på.
    Nu vet jag också att både tempot och distansen kan ökas på något under långpassen.
    Den exakta sträckan ska jag givetvis börja kolla upp.

Bilderna som togs tidigare idag, en side-chest, en side-triceps och en lunarbild på magen.
    Jag tycker att jag ser särskilt hård ut över axlarna och armarna.

Skriv gärna vad ni tycker trots att bilderna inte är direkt seriösa.

Galet bra form för att vara året-runt formen, och riktigt bra form även om det inte skulle vara året-runt formen :p Träningen verkar ju flyta på bra också.. Kanske är det jägermeister man ska deffa på till kommande sommar?.. :emo-thumb

Bra form, som vanligt. Jag tycker att det ser ut som att du behöver lite massa på bröst, de framstår lite ”platta” i exempelvis magposen.

Tycker dock att det ser bra ut överlag, du har en bra fysik.

Freppazz wrote:
    Galet bra form för att vara året-runt formen, och riktigt bra form även om det inte skulle vara året-runt formen :p Träningen verkar ju flyta på bra också.. Kanske är det jägermeister man ska deffa på till kommande sommar?.. :emo-thumb

Tack! :)
    Haha, Jäger har allt i deffsyfte: dödar hunger, du blir glad OCH vätsketömd (dagen efter). :D

nible wrote:
    Bra form, som vanligt. Jag tycker att det ser ut som att du behöver lite massa på bröst, de framstår lite ”platta” i exempelvis magposen.

Tycker dock att det ser bra ut överlag, du har en bra fysik.

Tackar för det inlägget nible!
    Brösten är min sämsta muskelgrupp vet jag.
    Det känns som att de bara kan bli bättre.

Rasmus Kjellberg wrote:
    Skönt att höra att en AF-tävlare också upplever samma problem. :)
    En bra form är absolut inget jag klagar på, jag slipper deffa inför sommaren och det är härligt.
    Om du försöker komma i bättre form än mig är jag övertygad om att du lyckas, jag har ju sett din profilbild och avatar, din tävlingsform är grym! :up:

Min tävlingsform är ganska ojämn, senast var den riktigt dålig får jag erkänna, haha. Men nästa gång ska jag se till att den sitter ordentligt :)

Kul med bilder! Dock tycker jag inte att dessa gör dig rättvisa, du ser klart hårdare ut live.

Petter__Jonsson wrote:
    Min tävlingsform är ganska ojämn, senast var den riktigt dålig får jag erkänna, haha. Men nästa gång ska jag se till att den sitter ordentligt :)

Kul med bilder! Dock tycker jag inte att dessa gör dig rättvisa, du ser klart hårdare ut live.

Det ska bli kul att få se dig under en tävlingsdiet när det blir dags för det!
    Tack för kommentaren/komplimangen, bilder är svåra att få till bra, speciellt om man bara har en mobilkamera till hands. :)

Ser riktigt hård ut, Specielt över Deltan,bakre axel och armen som du sa, Grymt (Y) :)

Axlarna och armarna ser riktigt bra ut :)

Vad mäter dina armar ungefär?

Grym form Rasmus! Riktigt hård över axlar och överarmar! Nu får du fan se till att börja äta ordentligt. ;)

Grymma ränder i axlarna!!

Maacckee wrote:
    Ser riktigt hård ut, Specielt över Deltan,bakre axel och armen som du sa, Grymt

Tack! :)

Gustaf Lindberg wrote:
    Axlarna och armarna ser riktigt bra ut
    Vad mäter dina armar ungefär?

Tack! Jag vet inte exakt, jag kommer ihåg att jag mätte i somras och det lär var detsamma nu. 38 cm.. kanske det var..?

Tommy Ivarsson wrote:
    Grym form Rasmus! Riktigt hård över axlar och överarmar! Nu får du fan se till att börja äta ordentligt.

Tackar Tommy!
    Vikten (och formen) kommer förmodligen vara som den varit den senaste tiden. Jag upplever det som fördelaktigt att vara viktstabil när löpningen finns med i bilden. :)

priest__88 wrote:
    Grymma ränder i axlarna!!

Tack prästen!!

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 990 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.