- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 december, 2009 at 19:42 #556252Anonym anvandareMemberanders172 wrote:Nåra snygga brudar på skolan då som du spanat in?Peter Olsson wrote:Bra med tjejer på BBS måste jag säga, rasmus håller säkert med? ekonomi är väl ett av dem bättre ämnena om man vill se kvinnor, framför allt marknadsföringsklasserna brukar vara bra:emo-thumb
Peter sammanfattade det hela på ett mycket bra sätt.
Sitter man i högskolebiblioteket där studenter från hela staden är samlade kan man se hur många som helst, men det räcker ibland att dra till BBS för att få sig en titt eller två.Så tjejer råder det ingen brist på.
16 december, 2009 at 19:46 #556253Anonym anvandareMemberBröst, axlar, triceps
Bänkpress:
20 kg – 8 reps
40 kg – 8 reps
60 kg – 10 reps
60 kg – 10 reps
60 kg – 10 reps
60 kg – 7 reps
60 kg – 6 reps
40 kg – 10 reps
Militärpress:
20 kg – 8 reps
30 kg – 8 reps
40 kg – 8 reps
50 kg – 6 reps PB! Äntligen fick jag upp sexan också
50 kg – 5 reps
40 kg – 8 reps
40 kg – 8 reps
5 set baksida axlar
6 set triceps
Over and outSom jag skrev efter marklyften i fredags skulle mina bänkpressar också förändras.
Nu är det slut på rövlyft och bröststudsar som jag haft den dåliga vanan att ta till när det blivit tungt.
Idag var det inga monstervikter och förvänta er inte några inom den närmaste framtiden.
Idag pressade jag bara med bröstet i alla fall.
Militärpressen gick bra, idag nöp jag sexan också som jag haft på g nu ett tag.17 december, 2009 at 20:09 #556254Anonym anvandareMemberEn djävla skitdag har det varit.
Vi satt först i några timmar och ordnade så att inspelningen blev så bra som möjligt.
Sen spelade vi in och var noga med att inte överskrida tidsgränsen, sedan när vi väl ska ladda upp filen på hemsidan så är den för stor.
Det verkade dock som att det gick att fixa men efter att två av tre i gruppen började få bråttom var humöret inte på topp.
Jag kom hem ganska sent, åt en förskräckligt dålig ”lunch” och gav mig ut i snön för att springa.
Efter ca 1 km i motvind hade jag bara lust att stanna och gå hem, men jag är för envis och hatar mig själv för mycket för det så jag körde 14 km löpning på ren vilja.
Under de första 8 km tänkte jag ”bara ett steg till” under varje steg, men sedan blev det bättre och bättre och till sist var jag knappt arg.
Nu är jag däremot trött och hoppas innerligt att inte 4 timmars arbete måste göras om imorgon.Edit; Intervaller över bron var inte att tänka på idag, underlaget gjorde detta helt omöjligt då jag inte har några broddar till skorna.
Dagens käk:
Frukost: Havregrynsgröt med fun-lightkesella, en skiva vörtbröd med messmör, vatten och vitaminer.
Lunch: Några skedar köttfärssås.
Efter träning: 1 dl Whey-80.
Kvällsmat: Havregrynsgröt med fun-lightkesella, två mackor med messmör och en med kaviar och vatten.
Kvällsmål: Risgrynsgröt, två skivor vörtbröd med messmör och en mandarin.17 december, 2009 at 21:32 #556255Anonym anvandareMemberHux flux blev min dag ganska skaplig ändå.
Jag, som den negativa människa jag är, anade att dagens jobb var gjort i onödan men det visade sig att så inte var fallet.
Nu är PowerPoint-presentationen med ljud postad på hemsidan så nu kommer jag kunna ta det piano ganska lång tid och inte studera särskilt mycket på dagarna. (Bortsett från att jag geakar sönder varenda affärstidning varje dag förstås).Det pratades om utgång imorgon, hakar jag på blir det nyktert.
Nu tänker jag duscha, värma på en korv risgrynsgröt och kolla på American Dad.17 december, 2009 at 21:53 #556256Anonym anvandareMemberEnligt vad jag har hört om vädret i Kalmar idag ska du fan ha bragdmedalj för att ens gå utanför dörren. Grymt motivation
18 december, 2009 at 13:20 #556257Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Enligt vad jag har hört om vädret i Kalmar idag ska du fan ha bragdmedalj för att ens gå utanför dörren. Grymt motivationIgår var det riktigt pissigt, kylan gör mig ingenting men när det blåser (vilket det alltid gör här) är det värre.
Men idag när jag bara sitter och myser med laptopen i knät har jag inget att gnälla över.18 december, 2009 at 20:19 #556258Anonym anvandareMemberChins:
Kv – 12 reps
Kv – 9 reps
Kv – 8 reps
Kv – 7 reps
Kv – 7 reps
Marklyft:
5 set
Biceps:
6 set
Mage
6 set
Over and outOrkar inte bjuda på någon uppdatering.
Det blev för lite marklyft p.g.a. att mina händer helt enkelt gjorde för ont.
Några månader med träning utan handskar och en avsliten valk i vänsterhanden satte stopp märkte jag.
Chinsen gick bra som vanligt, hakan över stången är skiten.19 december, 2009 at 11:26 #556259Anonym anvandareMemberIdag snöar det hur mycket som helst, härligt!
Nu hoppas jag bara på att det inte blåser sen när jag ska springa, då kommer det kännas bättre än i förrgår.
Jag har fan träningsvärk efter gårdagens pass, det trodde jag inte.
På måndag blir det ben som vanligt sen vet jag inte när det blir styrketräning igen p.g.a. resa och julfirande o. dyl.
Mellandagarna kanske, fram tills dess blir det löpning och en djävla massa julgodis.19 december, 2009 at 19:48 #556260Anonym anvandareMemberKände mig fräsch under dagens löppass.
Det blåste ingenting och jag gillar verkligen vinterlöpning, underlaget var lite dåligt bitvis men det gick bra ändå.
Ca 16 km på 80 minuter, det konstiga är att jag nästan kan andas genom näsan när jag går i mål.
Jag tar således inte ut mig och kan ändå hålla ca 5 min/km under såhär långa sträckor och ändå ha mer att ge efteråt.
Jag är glad över utvecklingen som varit den senaste månaden.20 december, 2009 at 13:29 #556261Anonym anvandareMemberIdag tränar jag inget men jag har varit duktig och städat och tvättat och haft mig så helt slapp är jag inte.
Imorgon ska det tränas ben.20 december, 2009 at 16:29 #556262Anonym anvandareMemberAh the hell with it, jag sticker till gymmet och kör ett discopass snart.
Jag är för uttråkad för att bara sitta och glo och känner mig i form för lite gymträning.
Alla verkar ha åkt hem för jul- och nyårsfirande så jag lär träna för att ta död på tiden tills tisdag morgon.20 december, 2009 at 21:24 #556263Anonym anvandareMemberHaha, ett äkta discopass idag.
Det blev armar (för att jag hade lust) och baksida axlar (för att det behövs).
Jag har i alla fall inte sprungit bort några muskler ännu vilket jag är glad för, större behöver jag inte bli tycker jag men nu när jag ändå svettats fram lite muskler i gymmet kan jag ju i alla fall anstränga mig lite för att behålla dom.Passet gick bra och fick tiden att gå lite snabbare.
Nu ska jag bara dampa mig igenom morgondagen också sen slipper jag Kalmar i nästan två veckor.21 december, 2009 at 12:33 #556264Anonym anvandareMemberAtt det skulle ge sån träningsvärk i armarna att träna dom separat hade jag inte riktigt väntat mig.
Men det är ganska skönt när jag känner efter.
Den här dagen har inte gått så långsamt hittills, jag ska ännu träna, handla frukost och packa så förhoppningsvis tar den slut någon gång också.Ben senare i eftermiddag, jag har väl ätit runt underhållsintag för en 84-årig stillasittande pensionär på sistone men hoppas på det bästa.
Det mesta sitter i psyket i vilket fall.21 december, 2009 at 12:36 #556265Anonym anvandareMemberPsyket är viktigt. 125×6 idag då?
21 december, 2009 at 12:45 #556266Anonym anvandareMemberanders172 wrote:Psyket är viktigt. 125×6 idag då?Jag gjorde en femma på 120 förra passet så jag tänkte försöka på 122,5 alternativt 125.
Jag kan lyckas på 122,5 men går jag upp på 125 direkt är jag rädd att tappa någon repetition, men återigen, psyket. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.