”Stora” mål -94

Home Forums Dagböcker ”Stora” mål -94

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 632 total)
  • Author

Bilder? ser stor ut på avataren:)

jag kan posta avataren åt han! , ja han är stor!

Knappt frammåtroterad i axlarna?

faogel wrote:
    Knappt frammåtroterad i axlarna?

hur menar du?

Tkauc wrote:
    hur menar du?

han tycker att killen har framåtroterande axlar eller dålig hållning.

anders172 wrote:
    han tycker att killen har framåtroterande axlar eller dålig hållning.

lr så kanske det bara är hur han står, lite hängigt typ, men ”om” han har det hur tränar man bort det då? :)

Kan väl bli så om framsidan är mycket starkare/större än baksidan av axlarna.

anders172 wrote:
    Kan väl bli så om framsidan är mycket starkare/större än baksidan av axlarna.

då är väll alternativet att träna baksida axlar och det gör han så jag tror det bara är kortet som är missvisande, kan lova att axlarna inte är framåtroterande IRL :emo-thumb

Fick höra av en som jobbat med muskler och liknande i över 30år att det inte finns något som heter framåtroterade axlar, det är bara hållningen som är dålig. Om det stämmer vet jag inte men jag hade ”framåtroterade axlar” och hon visade hur jag skulle hålla och nu har jag inte ”framåtrotation” nå mer.

Jockepettersen wrote:
    Fick höra av en som jobbat med muskler och liknande i över 30år att det inte finns något som heter framåtroterade axlar, det är bara hållningen som är dålig. Om det stämmer vet jag inte men jag hade ”framåtroterade axlar” och hon visade hur jag skulle hålla och nu har jag inte ”framåtrotation” nå mer.

intressant , hur skulle du hålla då? :)

Tkauc wrote:
    intressant , hur skulle du hålla då? :)

Hmm svårt att förklara.. Men, jag skulle som skjuta ut bröstet lite och slappna av axlarna lite bakåt.

Jockepettersen wrote:
    Hmm svårt att förklara.. Men, jag skulle som skjuta ut bröstet lite och slappna av axlarna lite bakåt.

kan va värt att testa har med lite ”framroterande” axlar

me 2 :pop:

Jockepettersen wrote:
    Bilder? ser stor ut på avataren:)

Bilder kommer sen :D

Pontura wrote:
    Bilder kommer sen :D

Nice:) Angående axlarna så är det ju bara testa träna baksida dubbelt så mycket som framsida

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 632 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.