”Stora” mål -94

Home Forums Dagböcker ”Stora” mål -94

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 632 total)
  • Author

Dagens äventyr bestod av ett hårt axel och bicep pass med Luqas aka the birdinator och Filip Aka Franksolbo tkauc på Exhale gym, Göteborg baby.!!

Dagens träning:
    Hamstrings med lite bensparkar, raka marklyft, sen cardio.

1 tim och 5 min cardio done! Härligt såhär på kvällskvisten och att tagga om till kommande vecka.

Idag blev det quadworkout som bestod av 7 set böj, 4 set benpress, och sist och faktiskt minst 3 set benspark. Sen blev det lite magövningar, och därefter 30 min på bandet.

Grymt :) Speciellt med tanke på åldern!

Vad siktar du på att väga in på till alströmer?

vetenskap wrote:
    Grymt :) Speciellt med tanke på åldern!

Vad siktar du på att väga in på till alströmer?

Tackar för kritiken!

Mycket svårt att säga det där :) men tippar väl på 70-75kg

Bröst och triceps träning idag. Mycket bra kontakt och pump!

Fick även upp 90kg x 2+2 i sista settet på lutande bänkpress.

90kg x 5+2 i lutande bänkpress idag. Orkar inte skriva resten av passet heller, men cardio blev det :D.

Anledningen till att jag inte skrivit så mycket det senaste är att jag inte haft orket :D haha, men jag tränar på lika hård som vanligt.

Blev lite axelträning med ”the winner of DC’s -70kg class” Victor the hobbit Karlsson och Filip Tkauc.

Vi gick igenom lite med formen och det kommer upp bilder sen på ett par poser. 8 weeks out.

Här är bilderna :)
    Dagsformen, 8-10 weeks out

Kul att se lite posedown! Ser bra ut pojkar :)

Niclas Holgersson wrote:
    Kul att se lite posedown! Ser bra ut pojkar :)

tackar :D

Update!!!!

Jo, det var ett tag sen man skrev här inne, hehe. Det har inte blivit så mycket skrivande här inne pågrund av att jag inte orkat, men, fokuseringen har inte varit sämre för det ;).
    Dieten flyter på och vikten ligger på en cirka 78kg. Är nu cirka 8 weeks out från tävlingen och hårdnar allt mer för varje vecka som går. Idag blev det även lite träning som bestod utav; Baksidalår, mage, och vader. Inget speciellt träningspass, men skönt flow och kontakt. Blev även lite cardio efteråt. På måndag kommer jag ha lite ”photoshoot” på gymmet för att visa er lite utav formen så stay tuned ;)

Grymt! Ända in i kaklet nu!!!!

faogel wrote:
    Grymt! Ända in i kaklet nu!!!!

Ja, för fasiken! ;)

I aint gonna give up now,

Det är nu man har kommit såpass långt så att återvända eller vända tillbaka hade bara varit en längre bit att gå, nu kör vi.

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 632 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.