- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 augusti, 2007 at 23:50 #493141Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson wrote:Jobbat o en sväng till rhodos. Helt ok men så jävla kasst väder här hemma ju..
Ledig från jobbet på onsdag så tänkte pysa över till enköping o kolla lite o träna vid 1800 tiden.
Skönt med semester iaf!
Då kanske vi springer på varandra imorgon kväll!
Kör hårt!21 augusti, 2007 at 23:52 #493142Anonym anvandareMemberHenkePenke wrote:Hej vännen!Gött med en prommis. Har själv precis kommit hem från en liten själsrensade prommis med seether i hörlurarna, deras akustiska skiva är helt underbar :emo-thumb. Upp med lite bilder nu stjärnan, behöver lite motivation att gå till gymmet så här på semestern…lär behövas efter helgens camping ute på en ö i vaxholm
Camping…det var inte igår! Nice!
Få se om jag kan ta lite kort i veckan/helgen…
Fast om de ger någon motivation vet jag inte…21 augusti, 2007 at 23:53 #493143Anonym anvandareMemberbesa wrote:du skulle typ passa i att tatuera in en stjärna någonstansFan vilken bra idé! Att jag inte tänkt på det tidigare!
Tack för tipset.21 augusti, 2007 at 23:54 #493144Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag har jobbat hela sommaren men det har gått bra . Härligt att dieten börjar snart för din del :emo-thumbJa det är fasen skönt att dieten börjar snart!
Tidiga mornar,lite mat,långa arbetsdagar,konditionspass på lunchen,lite vila…ehh sa jag att jag längtar…?
21 augusti, 2007 at 23:55 #493145Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Sandra : Ser fram emot att få se dig på en tävlingsscen någon gång !
Tack Anna!
Får se till att du vill kolla också när jag väl står där..21 augusti, 2007 at 23:58 #493146Anonym anvandareMemberI lördags : Bröst Baksida ben
Söndags : Rygg Vader
Måndags : Axlar Mage
Idag: Vila
Imorgon : Ben
Torsdag : Armar
Fredag : Bröst Mage
Lördag : ev Ben22 augusti, 2007 at 10:21 #493147Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Ja det är fasen skönt att dieten börjar snart!
Tidiga mornar,lite mat,långa arbetsdagar,konditionspass på lunchen,lite vila…ehh sa jag att jag längtar…?
Ja jag vet men fan vad man gillar när man ser vad man har lyckats med eller hur !!!!
23 augusti, 2007 at 00:21 #493148Anonym anvandareMemberKlart det ger motivation samt inspiration! Du rockar ju :up:
Hua..precis kommit hem från middag…tryck i mig ett antal hemlagade chokladkakor, så har grymt tryck i magen nu
Imorrn bär det iväg till Karlstad och hälsa på lite trevligt folk, så nu blir det vilovecka för min del.
Take cäre vännen!SandraJ wrote:Camping…det var inte igår! Nice!Få se om jag kan ta lite kort i veckan/helgen…
Fast om de ger någon motivation vet jag inte…27 augusti, 2007 at 12:49 #493149Anonym anvandareMemberGårdagens pass:[/b]
BEN[/b]
Har tänkt att öka benträningen nu så får vi se om det händer nått…(det måste hända nått!)[/b]
Schemat ser ut så här:[/b]
1. Rygg Vader
2. Axlar Mage
3. Ben
4. Armar
5. Bröst Mage
6. BenKör alltid 3-4 dagar styrka sen vilar jag 1 dag osv…
Rider 2 gånger i veckan nu och kör någon form av konditionsträning de dagar jag inte kör styrka på.[/b]Idag blir det rygg och mage faktiskt.. [/b]
27 augusti, 2007 at 12:50 #493150Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja jag vet men fan vad man gillar när man ser vad man har lyckats med eller hur !!!!Precis…då vet man att det är värt allt slit..
27 augusti, 2007 at 12:51 #493151Anonym anvandareMemberHenkePenke wrote:Klart det ger motivation samt inspiration! Du rockar ju :up:Hua..precis kommit hem från middag…tryck i mig ett antal hemlagade chokladkakor, så har grymt tryck i magen nu
Imorrn bär det iväg till Karlstad och hälsa på lite trevligt folk, så nu blir det vilovecka för min del.
Take cäre vännen!Gott med chokladkakor ju!
Vila? Vad är det? Det kan du ju inte göra…
Skämt å sido…det kan väl vara bra så kommer du tillbaka starkare än någonsin sen!27 augusti, 2007 at 20:00 #493152Anonym anvandareMemberDagens:[/b]
RYGG & MAGE[/b]
Latsdrag
85 x 10 (kände mig svag)
85 x 10 + 55 x 10
85 x 8 + 55 x 10
75 x 10 + 55 x 10Sittande i maskin
4 x max typ 45 kg på varje sidaRodd
4 x maxKabelövning
3 x maxMAGE
Situps
Bollen
Maskin
Imorgon är det dags för axlar![/b]
27 augusti, 2007 at 20:07 #493153Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Efter en mycket tung period i mitt liv så är jag förhoppningsvis tillbaka på banan..
Har tränat som vanligt,men slarvat med maten.
Inte ätit alls kontra ätit för onyttigt.
Har även medicinerats med en medicin som gjort att jag ser ut som en ballong.
Men men…ska ju inte tävla än på ett tag.
Det kan ju bara bli bättre inte sant! ? :up:Nu får jag ta mig i kragen!
[/b]As nice att se dig tillbaka igen…du har vart saknad, måste ta och stanna till och träna i dina krokar en dag..
kör hårt…..
:up:
27 augusti, 2007 at 21:47 #493154Anonym anvandareMemberJa en sak är säker. Man blir då f-n inte starkare än någonsin efter en vilas vecka med 4 besök till mcdonalds och 2 pizzor och utöver det några öl…jiiises vad segt det gick idag :frust:
Men men, desto mer motiverad nu i a f :up:
Mår du bättre nu vännen? både fysisk och psykiskt?
SandraJ wrote:Gott med chokladkakor ju!Vila? Vad är det? Det kan du ju inte göra…
Skämt å sido…det kan väl vara bra så kommer du tillbaka starkare än någonsin sen!29 augusti, 2007 at 19:42 #493155Anonym anvandareMemberlillp wrote:As nice att se dig tillbaka igen…du har vart saknad, måste ta och stanna till och träna i dina krokar en dag..kör hårt…..
:up:
Tack!
Ja du får ”provköra” gymmet nån dag!
Ha det fint!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.