- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 september, 2008 at 10:33 #493186Anonym anvandareMember
det växer så det knakar
Ser bra ut sandra15 september, 2008 at 11:50 #493187Anonym anvandareMemberCelox wrote:Det var verkligen länge sen du skrev här.Trodde att du la av med träningen .
Om du har lika mycket vilja som du hadde innan då är de 8kg ingeting för dig.Formen är rätt bra ändå
Lycka tillNej inte slutar jag att träna inte…har kört på som vanligt nästan.
Tröttnade bara på internet…Du har rätt 8 kilo är ingen match!
Tack!15 september, 2008 at 11:51 #493188Anonym anvandareMemberRichard B wrote:det växer så det knakar
Ser bra ut sandraNja växer och växer…det vet jag inte. Men jag får sakta men säkert mindre fett…alltid nått… hahaha
15 september, 2008 at 11:58 #493189Anonym anvandareMemberGårdagens pass:[/b]
BEN[/b]
Kändes faktiskt jäkligt bra,med tanke på att ben är min sämsta muskelgrupp..ever!
Nytt PB i sittande baksida ben![/b]Knäböj
5 setBenpress
4 setUtfallsgång + benspark
3 setSittande baksida ben
4 setLiggande baksida ben
4 setStående baksida + liggande baksida lår och rumpövning
3 setSen sprang jag 3 km… Och det var så himla tungt! Skulle springa 5 km men mina benhinnor är helt knas. Jag har så ont så att jag knappt kan gå…
Imorse blev det en morgonpromenad á 50 min (småhaltandes med ömma benhinnor och träningsvärk i rumpan…) [/b]
Ikväll är det dags för rygg och mage[/b]
15 september, 2008 at 14:07 #493190Anonym anvandareMemberDu slarvar säkert med att strecha eller har jag fel? Massera och se till att hålla dom varma. Tiger salva är kanon .
Annars börja cykla ett tag15 september, 2008 at 21:12 #493191Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Du slarvar säkert med att strecha eller har jag fel? Massera och se till att hålla dom varma. Tiger salva är kanon .
Annars börja cykla ett tagFörlåt en dum fråga kanske… Men hur ska jag stretcha för benhinnorna?
Jag ska testa kallt/varmt behandlingen + tigerbalsam..det borde göra susen!
:up:15 september, 2008 at 21:16 #493192Anonym anvandareMemberDagens:[/b]
RYGG MAGE[/b]
Schysst pass![/b]
Latsdrag + chinsmaskin
4 setSittande roddmaskin (typ)
3 setSittande rodd
4 setLatsdrag smalt grepp
3 setFjollövning i CC
3 setSitups
3 setBenputt med höftlyft
3 setMage med rep
3 setMaskin
2 setDrop på nästan alla set.
Sen blev det 20 min på crossen.
Himla svettigt ikväll… :up:[/b]16 september, 2008 at 12:52 #493193Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Förlåt en dum fråga kanske… Men hur ska jag stretcha för benhinnorna?Jag ska testa kallt/varmt behandlingen + tigerbalsam..det borde göra susen!
:up:Hej!
Ett sätt att iallafall sträcka ut framsida smalben är att sätta dig på rumpan, rak i ryggen, med bägge benen rakt utsträckta framför dig. Sträck fram foten, och tårna så långt fram det bara går, tänk ”ballerina-tå” och tryck fram bröstet mot fötterna – men var fortfarande så rak i ryggen som möjligt, kuta inte! För extra stöd sträck ut armarna framför dig eller vila dem på knäna. Om det inte känns ngt prova då att trycka foten framåt-nedåt mot golvet med handkraft.Skaffa bra löparskor på löplabbet det gjälpte mig massor !!!
16 september, 2008 at 13:47 #493194Anonym anvandareMemberSe skibra ut!..Stark som ett djur och bra form!
Kollade på bilderna på din första sida,riktigt snygg kropp faktiskt!
16 september, 2008 at 22:43 #493195Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hej!
Ett sätt att iallafall sträcka ut framsida smalben är att sätta dig på rumpan, rak i ryggen, med bägge benen rakt utsträckta framför dig. Sträck fram foten, och tårna så långt fram det bara går, tänk ”ballerina-tå” och tryck fram bröstet mot fötterna – men var fortfarande så rak i ryggen som möjligt, kuta inte! För extra stöd sträck ut armarna framför dig eller vila dem på knäna. Om det inte känns ngt prova då att trycka foten framåt-nedåt mot golvet med handkraft.Skaffa bra löparskor på löplabbet det gjälpte mig massor !!!
Jag ska prova det!
Och skor från löplabbet har jag införskaffat!
Tack vännen!16 september, 2008 at 22:46 #493196Anonym anvandareMemberpriest__88 wrote:Se skibra ut!..Stark som ett djur och bra form!Kollade på bilderna på din första sida,riktigt snygg kropp faktiskt!
På det gamla bilderna är formen ok,men inte på de nya. Men jag jobbar på det!
Tack iaf!16 september, 2008 at 23:17 #493197Anonym anvandareMemberDagens:[/b]
AXLAR[/b]
Skitdag…[/b]
Axelpressar (stående)
4 setHantellyft åt sidan
4 setSidolyft + framsida axlar i CC
4 setDrag till hakan
4 setBaksida i maskin
3 setBaksida i smith
4 setBaksida med rep
3 setSen red jag i 60 min.
Nu ska jag sova bort all dagens skit…
Nya tag imorgon![/b]
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=aSdxXW–upM]
16 september, 2008 at 23:18 #493198Anonym anvandareMember[http://www.youtube.com/watch?v=aSdxXW–upM]
Verkar inte gå att få in klippet annat än så här…
16 september, 2008 at 23:23 #493199Anonym anvandareMembersandraj wrote:[youtube=asdxxw–upm]verkar inte gå att få in klippet annat än så här…
så?
Edit: Nu försvann den?
16 september, 2008 at 23:31 #493200Anonym anvandareMemberMATTI wrote:så?Edit: Nu försvann den?
Va fasen… jag är ju ingen datanörd..men jag ska forska i det här och se vad jag kan göra…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.