- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 oktober, 2008 at 00:24 #493216Anonym anvandareMemberbeefecake76 wrote:Hej… Vill bara säga att det är kul att se dig här igen och man får hoppas att man får följa dina framgångar..
ps. du är en kopiöst vacker o fin tjejTack vad snällt! Kika in i bloggen om jag skulle vara för seg här..
Pelle Eriksson wrote:du e så grym tjejen, kul att se dig tillbaka igen… inspirerande läsning och grymma bilder på en grym tjej…Tack vad kul att höra!
sebbeboy wrote:Yes ! Skönt att journalen är igång lite smått igen.
Du har varit saknad !
Allt bra med dig annars ? träningen verkar flyta på fin fint.just keep the spirit alive,
Jo här är det fint sörru…Hur går det själv med allt?
I will keep the spirit alive..always you know..:up:Mannet wrote:Riktigt grymt tycker jag! plus att du är het som fan:Dtittar nog in här igen.. :pop:
Tack!
Gör så!magnus_l wrote:Kul att läsa om dig Sandra! :emo-thumbTack Magnus!
Lundis wrote:Imponerande fysik…Tack vad snällt!
miss monroe wrote:Shit, vilken fin utveckling du har haft med din träning,RESPEKT.
Har du tävlat tidigare?kommer du att tävla snart ?
Vill inte missa det isåfall.Oj tack för din fina kommentar!
Har inte tävlat tidigare,vet inte om jag kommer tävla nått..
Tycker jag är alldeles för liten för det..men den som lever får se!beefecake76 wrote:läste på din blogg att allt inte var bra med dig. hoppas allt blir bra med dig och att du slipper sånna tråckigheter i framtiden… kämpa på o ge gärnet… kramNej det är ju inte så bra här just nu..
Har haft ont i höger sida av huvudet till och från i 2-3 månader.
Nu de senaste veckorna har det blivit outhärdligt.
Sökte upp akuten och de la in mig.
Gjorde en massa tester men läkarna hittade inget. Det var snack om blodproppar,blödningar,infarkter,tumörer och guuu vet allt.Nu ”tror” de att det kan vara en inflammation i ett kärl vid tinningen.
Kruxet är bara att man är 50+ när man kan få denna inflammation plus att jag inte uppfyller alla symptom. Så de vet inte riktigt vad som är fel.Går nu på kortisontabletter och starka värktabletter. Värktabletterna fungerar inte,har säkert testat på en 7-8 olika sorter.
Är hemma på permis nu och väntar på en kallelse från kirurgen.
De ska göra en biopsi,alltså öppna och ta ett prov från kärlet.
De sa snarast,men man vet ju vilken väntan det är i sjukvården…Så ligger läget…Kortisonet har hjälpt lite känns det som.
Tränade faktiskt igår och idag. Tryckte i mig 2 värktabletter och lite RAGE…det gick bra! :up:17 oktober, 2008 at 00:37 #493217Anonym anvandareMemberOnsdagens & torsdagens träning[/b]
Ultimate disco (armar) – Onsdag
Ben – Torsdag[/b]BICEPS
Hantelcurls 4 set
Med rep i CC 4 set
21: or med z-stång 3 set
Halvliggande enarmscurls 3 setTRICEPS
Pushdown med rep 4 set
Pushdown med stång omvänt grepp 4 set
Tricepsmaskin 4 set
Liggande med hantel + stående bakom nacken 3setNästan drop på alla set
30 min step efter passet
BEN
Knäböj 4 set med 15+ reps och en massa drop 15+ reps
”Raketen” 4 set
Benspark och utfall 4 set
Sittande baksida 4 set PB här!!!
Liggande baksida 4 set
Stående baksida + höftlyft med vikt 3 set
Rumpa i CCNästan drop överallt
Två riktigt bra pass![/b]
Nu är det bara till att bita ihop och försöka ignorera smärtan och köra på!
Ni känner väl mig…envis som få!
Det var faktiskt ok, efter lite mutter från läkaren, att träna trots medicin och smärta..så nu ska jag göra mitt bästa trots att vissa dagar har riktigt höga toppar av smärta…blää! :frust:17 oktober, 2008 at 11:24 #493218Anonym anvandareMemberDessutom blir det minst två till lika grymma pass innan helgen är slut, inte sant grovis?
17 oktober, 2008 at 16:59 #493219Anonym anvandareMemberfy satan va stark du är tjejen;) Lycka till med allt så ses vi på en scen framöver
17 oktober, 2008 at 17:07 #493220Anonym anvandareMemberJobbigt med högreppare på knäböjen men de gör susen! grymt! kör på!
17 oktober, 2008 at 17:19 #493221Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Dessutom blir det minst två till lika grymma pass innan helgen är slut, inte sant grovis?Två…? Det kanske tillochmed blir tre!
Headhunter wrote:fy satan va stark du är tjejen
Lycka till med allt så ses vi på en scen framöverNej men jag ska bli är väl tanken..
Tack detsamma! Jag ser nog dig på en scen när jag sitter i publiken…:pEmil Lundberg wrote:Jobbigt med högreppare på knäböjen men de gör susen! grymt! kör på!Ja det gör verkligen susen! Idag kan jag knappt gå…än mindre sätta mig ner på stolar..:up:
17 oktober, 2008 at 18:59 #493222Anonym anvandareMemberlåter bra gjorde det själv i måndags så jag vet precis vad du menar har fortfarande ont i framsida lår och heeeela röven:P
17 oktober, 2008 at 21:07 #493223Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:låter bra gjorde det själv i måndags så jag vet precis vad du menar har fortfarande ont i framsida lår och heeeela röven:PJa rumpan och framsidan är så slut….det är jobbigt om man ska böja sig fram och ta upp nått från golvet också,baksidan hinner inte riktigt med…
17 oktober, 2008 at 21:25 #493224Anonym anvandareMemberDagens:[/b]
AXLAR & VADER[/b]
Bra pass igen…Svettigt som tusan.[/b]
Skriver inte med uppvärmningsseten,kör oftast 3-4 set.
Stående hantelpressar
17,5 x 10
20 x 6 + 12,5 x 8
17,5 x 8 + 11 x 8
17,5 x 6 + 11 x 8Sidolyft med hantel
11 x 8
11 x 8 + 6 x 10
11 x 8 + 6 x 10
11 x 8 + 6 x 10Sidolyft i CC
4 set med dropDrag till hakan med tung stång
+ 10 kg x 10
+ 15 kg x 8
+ 45 kg x 1 + drop Nytt pb! Var tvungen att testa…
+ 15 kg x 6 + dropHalvliggande med hantlar + stående hantelövning
4 set + dropBaksida i CC
3 setBaksida i maskin
4 set med dropGräsklipparen
4 set med dropEnbenståhävningar med hantel
3 setSittande vadmaskin
4 set + dropStående vadmaskin
3 set + dropSen körde jag 25 min på trappmaskinen..grymt jobbigt med träningsvärk i ben och rumpa. Nu är jag trött.[/b]
17 oktober, 2008 at 21:30 #493225Anonym anvandareMembergött pass;)
18 oktober, 2008 at 12:57 #493226Anonym anvandareMemberkopiöst imponerad av din styrka, både fysisk o psykisk.. har själv fått problem med min hälsa med både astma o högt blodtryck den senaste tiden så man hänger mycket hos läkarn sista tiden för att se vad man kan göra men man får ju göra det bästa av det och bara träna hådare och umgås med folk som man mår bra av … du verkar vara en stark tjej så det hår fixar du kör hårt o kram
18 oktober, 2008 at 23:06 #493227Anonym anvandareMemberbeefecake76 wrote:kopiöst imponerad av din styrka, både fysisk o psykisk.. har själv fått problem med min hälsa med både astma o högt blodtryck den senaste tiden så man hänger mycket hos läkarn sista tiden för att se vad man kan göra men man får ju göra det bästa av det och bara träna hådare och umgås med folk som man mår bra av … du verkar vara en stark tjej så det hår fixar du kör hårt o kramTack vad snällt!
Precis det är bara att omge sig med positiv energi och bita ihop!
Hoppas saker och ting löser sig för dig.
Kram18 oktober, 2008 at 23:08 #493228Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Ja rumpan och framsidan är så slut….det är jobbigt om man ska böja sig fram och ta upp nått från golvet också,baksidan hinner inte riktigt med…det är jätte skönt att sätta sig på huk! de går knappt de känns som att huden stoppar en från att komma ner, sen är ju inte uppvägen helt lyckad heller:up:
18 oktober, 2008 at 23:11 #493229Anonym anvandareMemberFick till ett schysst pass i Söderhamn idag! Bröst & mage kördes med Johan och Christoffer…Goa gubbar! :emo-thumb
18 oktober, 2008 at 23:15 #493230Anonym anvandareMemberFler bilder…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.