- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 oktober, 2008 at 23:20 #493231Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:det är jätte skönt att sätta sig på huk! de går knappt de känns som att huden stoppar en från att komma ner, sen är ju inte uppvägen helt lyckad heller:up:
Haha nej precis… När man ska köra bröst och behöver sätta sig med ett par hantlar i knät är inte heller någon höjdare.. :p
18 oktober, 2008 at 23:31 #493232Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Haha nej precis… När man ska köra bröst och behöver sätta sig med ett par hantlar i knät är inte heller någon höjdare.. :pnej fy fan de är ingen höjdare!
grymma bilder! gillade första bäst armen och axlarna ser riktigt bra ut!
har inte kollat igenom tråden så noga men vad har du för mål?
Edit: såg bara andra serien med bilder så menade alltså första i andra serien! bra triceps i första serien förresten!
19 oktober, 2008 at 01:52 #493233Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Fler bilder…Hoppla hoppla;)
19 oktober, 2008 at 15:55 #493234Anonym anvandareMemberdet ser kopiöst bra ut och det är grymt att din form kan utvecklas så snabbt .gillar det….
Har du nån framtids planer med att tävla eller e du som mig? man kör på som en galning och ger allt man kan med hård träning o bra mat och sen smyger man runt bland allt folk vid tävlingar o kollar upp på scen o tänker att där uppe kunde jag vara men, ljust det man har alltid med en men när polarna tjatar att man ska tävla ?
du får ju snart ställa dig på en scen tycker jag.. lovar att det kommer går bra för dig och det är det många här inne som tycker… kör på.. Kram19 oktober, 2008 at 18:02 #493235Anonym anvandareMemberÄr du fotbollsintresserad?
Isf får jag beklaga att ert lag nästintill åkte ur superettan idag..
20 oktober, 2008 at 15:32 #493236Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:nej fy fan de är ingen höjdare!grymma bilder! gillade första bäst armen och axlarna ser riktigt bra ut!
har inte kollat igenom tråden så noga men vad har du för mål?
Edit: såg bara andra serien med bilder så menade alltså första i andra serien! bra triceps i första serien förresten!
Tack!
Har inga speciella mål..tränar bara för att det är kul och jag vill få en mycket bättre form!Exhale Freddan wrote:Hoppla hoppla;)Que?
beefecake76 wrote:det ser kopiöst bra ut och det är grymt att din form kan utvecklas så snabbt .gillar det….
Har du nån framtids planer med att tävla eller e du som mig? man kör på som en galning och ger allt man kan med hård träning o bra mat och sen smyger man runt bland allt folk vid tävlingar o kollar upp på scen o tänker att där uppe kunde jag vara men, ljust det man har alltid med en men när polarna tjatar att man ska tävla ?
du får ju snart ställa dig på en scen tycker jag.. lovar att det kommer går bra för dig och det är det många här inne som tycker… kör på.. KramTack vad snällt!
Nej ska inte tävla,det har jag för lite muskler för. Tränar för att det är kul!
Vi får se om några år kanske då jag förhoppningsvis är lite större..Lundis wrote:Är du fotbollsintresserad?Isf får jag beklaga att ert lag nästintill åkte ur superettan idag..
Jag är helt klart fotbollsintresserad,har själv spelat i ESK.
Men inte lider jag för att de loosar,laget i mitt hjärta är ju DJURGÅRDEN!
:up:20 oktober, 2008 at 19:42 #493237Anonym anvandareMemberok tror aldrig att man blir riktigt nöjd med med hur mycket massa man har på sin kropp. har en polare som har sakt att han vill tävla men tycker själv att han e liten och säger med om nått år. killen väger 137 kg och är i grym form. otroligt haha. kommer vänta med späning på din debut kram
21 oktober, 2008 at 13:46 #493238Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Tack!
Har inga speciella mål..tränar bara för att det är kul och jag vill få en mycket bättre form!Que?
Tack vad snällt!
Nej ska inte tävla,det har jag för lite muskler för. Tränar för att det är kul!
Vi får se om några år kanske då jag förhoppningsvis är lite större..Jag är helt klart fotbollsintresserad,har själv spelat i ESK.
Men inte lider jag för att de loosar,laget i mitt hjärta är ju DJURGÅRDEN!
:up:fy fan bruden är du Djurgårds jävel;) bra skit där:D sj har man klubb märket in gaddat på bröstet ska fixa bild:D
22 oktober, 2008 at 16:52 #493239Anonym anvandareMemberbeefecake76 wrote:ok tror aldrig att man blir riktigt nöjd med med hur mycket massa man har på sin kropp. har en polare som har sakt att han vill tävla men tycker själv att han e liten och säger med om nått år. killen väger 137 kg och är i grym form. otroligt haha. kommer vänta med späning på din debut kramJa vi får se om det någonsin blir någon..
Headhunter wrote:fy fan bruden är du Djurgårds jävel;) bra skit där sj har man klubb märket in gaddat på bröstet ska fixa bild:DJa finns det något annat lag än DIF eller? :what:
22 oktober, 2008 at 20:34 #493240Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Ja vi får se om det någonsin blir någon..Ja finns det något annat lag än DIF eller? :what:
Nej precs, DIF är bäst.. vad vore livet utan Degerfors IF??
22 oktober, 2008 at 21:16 #493241Anonym anvandareMemberLundis wrote:Nej precs, DIF är bäst.. vad vore livet utan Degerfors IF??Hahaha…eller inte…:nono:
23 oktober, 2008 at 16:53 #493242Anonym anvandareMemberJa finns det något annat lag än DIF eller? :what:[/QUOTE]
Nepp Kör hårt nu tjejen:D :p
23 oktober, 2008 at 21:09 #493243Anonym anvandareMembersåg i bloggen att du varit hos dr.. inte kul med sjukdomar som man inte vet vad det handlar om grymt att du tränar ändå. det är väl det som sepererar proffsen från amatörerna.. har dem sakt nått nytt om varför all smärta eller det är väntan som gäller? man får ju hoppas att det inte är nått allvarligt……
23 oktober, 2008 at 21:35 #493244Anonym anvandareMemberbeefecake76 wrote:såg i bloggen att du varit hos dr.. inte kul med sjukdomar som man inte vet vad det handlar om grymt att du tränar ändå. det är väl det som sepererar proffsen från amatörerna.. har dem sakt nått nytt om varför all smärta eller det är väntan som gäller? man får ju hoppas att det inte är nått allvarligt……Senaste gissningen är ju att det kan vara en inflammation i ett kärl i tinningen…Men det är ett krux med det bara nämligen att man brukar vara 50+ när man får det. Visst är jag gammal men inte såpass…:up:
Gjorde en biopsi idag (tog ut en bit av kärlet för provtagning).
Sen om det är så smart att träna ändå vettifan… Men man är ju envis,ibland för envis för sitt eget bästa..
Innan träning…
Efter första seten axlar blev det lite tryck på blodet…
Knäppa bilder va…? Antar att man har en ”creepy” sida också…
23 oktober, 2008 at 21:49 #493245Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:ibland för envis för sitt eget bästa..Sjuksköterskan i mej säger absolut att du skall ha en paus med träningen nu! Jag vet hur svårt det kan vara, är själv väldigt envis , men försök ta det lugnt tills du vet vad det handlar om!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.