- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 oktober, 2008 at 09:57 #493246Anonym anvandareMember
Usch, ser inte alls trevligt ut men man kan inte bli annat än väldigt imponerad av din vilja och motivation:nod
Kör hårt tjejen:up:24 oktober, 2008 at 10:19 #493247Anonym anvandareMemberJag är ingen proffs på detta men skit i att träna tills det blir bättre.Hälsan är viktigast av allt.Krya på dig:up:
24 oktober, 2008 at 11:27 #493248Anonym anvandareMemberok..nej, inte så knäppa bilder:) men du ska nog vara rädd om dig o ta det lite lugnt med träningen. förstår att det är tråckigt att vara borta från gymet men du kanske ska ta och köra lätt ett tag och se till så du inte får upp pulsen, men vila är nog det bästa.. var rädd om dig:)
24 oktober, 2008 at 17:03 #493249Anonym anvandareMembertjejen tänk på hälsan i första hand, men förstår dig och man har ju dragit sig till gymmet halv död typ ha ha…
kör hårt men lyssna på kroppen..
by the way.. you look great !!!
29 oktober, 2008 at 20:42 #493250Anonym anvandareMembererica81 wrote:Sjuksköterskan i mej säger absolut att du skall ha en paus med träningen nu! Jag vet hur svårt det kan vara, är själv väldigt envis , men försök ta det lugnt tills du vet vad det handlar om!Jag vet att jag ska ta det lugnt…men det är svårt att kontrollera kroppen när gymmet suger…
BC-MAN wrote:Usch, ser inte alls trevligt ut men man kan inte bli annat än väldigt imponerad av din vilja och motivation
Kör hårt tjejen:up:Tack!
Celox wrote:Jag är ingen proffs på detta men skit i att träna tills det blir bättre.Hälsan är viktigast av allt.Krya på digJo då klart hälsan är viktigast. Tack!
beefecake76 wrote:ok..nej, inte så knäppa bilder:) men du ska nog vara rädd om dig o ta det lite lugnt med träningen. förstår att det är tråckigt att vara borta från gymet men du kanske ska ta och köra lätt ett tag och se till så du inte får upp pulsen, men vila är nog det bästa.. var rädd om dig:)Tack så mycket!
Pelle Eriksson wrote:tjejen tänk på hälsan i första hand, men förstår dig och man har ju dragit sig till gymmet halv död typ ha ha…kör hårt men lyssna på kroppen..
by the way.. you look great !!!
Tack vad snällt!
1 november, 2008 at 12:42 #493251Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Hahaha…eller inte…:nono:Det blev degradering för mitt kära DIF…
Får hoppas att ditt DIF lever vidare!
11 november, 2008 at 10:31 #493252Anonym anvandareMemberHej tjejen. hur går det med din träning och hur går det med huvudet?? har det blivit nån förbättring? Hugs
14 april, 2009 at 23:24 #493253Anonym anvandareMemberDu ser ut att ha generna med dig och dessutom otroligt vacker (ja jag kolla in din blogg), det kan inte gå fel :drinks: Bara köra på som kommer det bli kanon :up:
En jävligt offtopic fråga men hade du implantat på din avtar bild ? tog du ut dem eller har du bara träna stenhårt så ditt bf har gått ner. Du behöver inte svara det är bara jag som ställer dumma frågor, men sån är jag
Keep it going girl!
15 april, 2009 at 00:00 #493254Anonym anvandareMemberÄr riktigt imponerad måste jag säga :emo-thumb
14 september, 2009 at 02:06 #493255Anonym anvandareMemberHet brud, å stark=P
14 maj, 2010 at 11:48 #493256Anonym anvandareMemberGrym fysik!
14 maj, 2010 at 14:05 #493257Anonym anvandareMemberHur har det gått med problemet i huvudet? var ju ett tag sedan du skrev så hoppas det inte var något farligt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.