- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juni, 2007 at 15:29 #492946Anonym anvandareMember
PeddaL: Tack! Japp ska köra stenhårt!
Anloy: Tack vad snäll du är!
Ulrica K: Tack tjejen!
Emily: Nja så du skriver… Tack vännen! Få se om jag hinner klämma in
team-träffen! Vad är det tänkt att vi ska göra då? Träna? Bara umgås?Stefanh: Ölkagge?? Inte då!! Tack!
Lina: Tack tjejen!! och du vet att jag gillar dina ben!!!!
Lovelysmile: Tack bruden!! Det behövs!!!
ATBexter: Bra att man kan motivera!! Kör hårt!
14 juni, 2007 at 15:37 #492947Anonym anvandareMemberHar vilodag idag men jag ska köra lite konditionsträning + mage.
Träningen ikväll kommer att se ut så här:Step 20 min
Intervaller på roddmaskin (ro-så-fort-du-kan i 1 minut , vila 1 min när träningspolaren ror)
Intervaller i grusbacken utanför gymmet (spurta upp , jogga ner)
Springa i kyrktrappan med varann på ryggen
Mage x 4 övningarNu sitter jag här och laddar på jobbet,har precis ätit 250 g kesella.
Träning om exakt 53 min!Önska mig lycka till!
Förresten…jag ska rida 1 timme ikväll också!
14 juni, 2007 at 15:44 #492948Anonym anvandareMemberDet kallar jag en rejäl vilodag! :p
14 juni, 2007 at 17:22 #492949Anonym anvandareMemberSandraJ[B wrote:Stefanh:[/B] Ölkagge?? Inte då!! Tack!
!Ölkaggar vinner i längden :emo-thumb
14 juni, 2007 at 18:16 #492950Anonym anvandareMemberVilket pass tjejen! Vilken energi du har! Kämpa på..
14 juni, 2007 at 19:18 #492951Anonym anvandareMemberVälkommen tillbaka!!! :emo-thumb
Ska bli kul att följa din journal. Jag instämmer med alla andra att du har grym form och en grym kämparvilja.
Du kommer att gå långt när du känner dig redo. Lycka till med din satsning.
14 juni, 2007 at 20:32 #492952Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Nu tänkte jag ta mig i kragen och fixa en ny träningsjournal!
Ska försöka uppdatera lite oftare också.Lite fakta om mig då:
Årsmodell: 82:a
Längd: 170
Vikt: 73 (det ska ändras nu)Har tränat allt från fotboll och hockey till ridning och volleyboll.
Just nu är fokuseringen på styrketräningen,vill så småningom kunna ställa mig på en BF eller AF scen.
När vet jag inte..letar fortfarande efter en bra coach…
Tränar fotboll på sommaren (korp nu).
Springer,eller rättare sagt joggar en del.
Är instruktör i spinning,så det blir några sådana pass ibland också.
Annars gillar jag att hålla igång med allt möjligt,det som finns tillgängligt så att säga…Här är min bästa form:
Inget att hurra för kanske,men bra för mig.Ja ja,nu är det bara att sätta igång!
Sparka mig i baken nu så jag tränar stenhårt!
:up:Måste säga att jag är riktigt imponerad av dina traps och tjocklek i övre delen av ryggen som är sju helvetes bra tycker jag:nod
Fortsätt att kämpa på tjejen så blir det nog riktigt bra det här ska du se:up:14 juni, 2007 at 23:07 #492953Anonym anvandareMemberDet är väl meningen bara att vi ska träffa alla i teamet…snacka lite med Lasse, äta en massa bars och träna självklart. Det vore verkligen kul om alla kunde komma. Det är ju alltid bra att ha koll på sina team-medlemmar och det är många som är nya för i år.
Ha det bäst så länge så hoppas jag vi ses!! :up:
14 juni, 2007 at 23:10 #492954Anonym anvandareMemberTaisho wrote:Det kallar jag en rejäl vilodag! :pJag lever efter principen: AKTIV vila.. Ha ha !
14 juni, 2007 at 23:10 #492955Anonym anvandareMemberstefanh wrote:Ölkaggar vinner i längden :emo-thumbNja..
14 juni, 2007 at 23:11 #492956Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Vilket pass tjejen! Vilken energi du har! Kämpa på..Tack! Det lovar jag!
14 juni, 2007 at 23:12 #492957Anonym anvandareMemberTee wrote:Välkommen tillbaka!!! :emo-thumbSka bli kul att följa din journal. Jag instämmer med alla andra att du har grym form och en grym kämparvilja.
Du kommer att gå långt när du känner dig redo. Lycka till med din satsning.
Tack!
Vad glad jag blir!
Det motiverar mig till att gå upp 04.30 imorgon och gå morgonpromenad innan jobbet.. :up:14 juni, 2007 at 23:14 #492958Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Måste säga att jag är riktigt imponerad av dina traps och tjocklek i övre delen av ryggen som är sju helvetes bra tycker jag:nod
Fortsätt att kämpa på tjejen så blir det nog riktigt bra det här ska du se:up:Tack! Vad glad jag blir att just du tycker det!
Du är helt klart en förebild för mig!
Jag ska kämpa på! Allt vad jag kan! :up:14 juni, 2007 at 23:16 #492959Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Det är väl meningen bara att vi ska träffa alla i teamet…snacka lite med Lasse, äta en massa bars och träna självklart. Det vore verkligen kul om alla kunde komma. Det är ju alltid bra att ha koll på sina team-medlemmar och det är många som är nya för i år.Ha det bäst så länge så hoppas jag vi ses!! :up:
Kul!
Är det sagt någon tid?
Får se om jag får med mig Thommy här ifrån Enköping,han är också med i teamet…Förresten..jäklar vad hård du är redan nu.. Kommer bli fint det där till hösten!!
Må så gott!14 juni, 2007 at 23:18 #492960Anonym anvandareMemberDagens ”vilodag” har gått fint!
Nu är det dags för sängen…ska ju ta mig upp om 5 timmar lite drygt…
Äntligen fredag imorgon!!!!Imorgon blir det ett benpass också!
Sov gott alla!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.