- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 juni, 2007 at 18:34 #493021Anonym anvandareMemberOgge wrote:Väldigt stark i hantelpressen. Bra armar,axlar och bröst! :up:
Tack herr moderator..
Önskar bara att benen kunde växa lite nu…(..och biceps..och mage..och axlar..osv…)19 juni, 2007 at 18:35 #493022Anonym anvandareMemberAFanatic wrote:Pec-dec bilden var riktigt nice – där ser man hur mkt mükkler du har – och jäklar vilka hantelpressar. :up:Thanks girl!
Jag ska fan ta och spränga 40 kilos gränsen en dag..19 juni, 2007 at 18:36 #493023Anonym anvandareMemberFed up wrote:Fy fan vilka hantelpressar, det där är typ vad jag bänkar!Du är grym!:up:
Tack vännen!
Gillar att köra bröst! Får alltid grym kontakt…
:up:19 juni, 2007 at 18:38 #493024Anonym anvandareMemberHelmut wrote:Alltså jag diggar dig hårt, du ä så sjukt stark, hur länge har du hållt på med styrketräningen? Det är nog dags att du ställer opp å tävlar snart för så bra fysik har du.
Fortsätt kötta på:up:Tack!
Nu har det blivit ca 2,5 år med seriös träning och MAT framför allt.
Förut tränade jag bara och åt ingenting…tyckte jag var så fet..
Nu äter jag bra och mycket..och tycker muskler är så sjukt snyggt!19 juni, 2007 at 18:39 #493025Anonym anvandareMemberRon wrote:Riktigt fina styrkestats. Massan ser ut å finnas där oxå:emo-thumbTack vad snällt!
19 juni, 2007 at 18:40 #493026Anonym anvandareMemberIdag är det vilodag…Eller..eh..nästan vilodag..
Ska jogga 1 mil och rida 1 timme…[/b]19 juni, 2007 at 20:20 #493027Anonym anvandareMemberHummm, tror vi får definiera om ordet vilodag när det kommer till dig Sandra Som alltid, du är en inspiration och förebild för många här. Pippi kan slänga sig i väggen.
”tear it up again” spelar ljuvt i bakgrunden här :emo-thumb
19 juni, 2007 at 21:53 #493028Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Tack!
Nu har det blivit ca 2,5 år med seriös träning och MAT framför allt.
Förut tränade jag bara och åt ingenting…tyckte jag var så fet..
Nu äter jag bra och mycket..och tycker muskler är så sjukt snyggt!Du har byggt riktigt bra på dom 2,5 åren.
Hade samma symptom jag med, tränade stenhårt å hoppade över en massa måltider bara för att jag trodde jag skulle bli fet. Men har kommit ur det nu å mat ä ju det bästa som finns:p20 juni, 2007 at 21:09 #493029Anonym anvandareMemberHenkePenke wrote:Hummm, tror vi får definiera om ordet vilodag när det kommer till dig Sandra Som alltid, du är en inspiration och förebild för många här. Pippi kan slänga sig i väggen.”tear it up again” spelar ljuvt i bakgrunden här :emo-thumb
Ja ja… Träna är ju kul!
Tack vännen!
Älskar curly sue + alla andra så klart! :up:
20 juni, 2007 at 21:10 #493030Anonym anvandareMemberHelmut wrote:Du har byggt riktigt bra på dom 2,5 åren.
Hade samma symptom jag med, tränade stenhårt å hoppade över en massa måltider bara för att jag trodde jag skulle bli fet. Men har kommit ur det nu å mat ä ju det bästa som finns:pTack,jag har gjort så gott jag kunnat iaf..
Skönt att du också kommit ur skiten! Mat…finns det något bättre..ja det skulle vara träningen då… :p
20 juni, 2007 at 21:11 #493031Anonym anvandareMemberIdag har det varit en hel vilodag..Känner mig rätt sliten så det är okej att inte träna.. Imorgon tar vi nya tag och kör rygg och vader![/b]
20 juni, 2007 at 21:21 #493032Anonym anvandareMemberSå du var bara in i kyrkan och vände idag?
20 juni, 2007 at 21:21 #493033Anonym anvandareMemberSandraJ wrote:Ja ja… Träna är ju kul!Tack vännen!
Älskar curly sue + alla andra så klart!
Curly Sue är den absoluta favvon på den nya skivan. Fast det är ju klart, hela skivan håller grym kvalle rakt igenom.
Hehe, ja du lär nog vara en av de mest aktiva på träningsfronten här. Fast det ger ju uppenbarligen resultat…kanske så man ska börja med, aktiv vila, blir man lika stark som dig då stjärnan
För mig är det nu 2 veckors vila. Dels på grund av midsommar (ska hem te Dalarna) sen direkt efter det åker jag till skottland för att jobba. Så då borde man vara riktigt taggad att komma igång igen :nod
Menar stjärnan att du har VILAT idag??? Kors i taket*retas*
22 juni, 2007 at 01:18 #493034Anonym anvandareMemberDennisB wrote:Så du var bara in i kyrkan och vände idag?Japp!
Tack för pratstunden ikväll! Det var trevligt!
Lycka till på passet med Tex imorgon!22 juni, 2007 at 01:21 #493035Anonym anvandareMemberHenkePenke wrote:Curly Sue är den absoluta favvon på den nya skivan. Fast det är ju klart, hela skivan håller grym kvalle rakt igenom.Hehe, ja du lär nog vara en av de mest aktiva på träningsfronten här. Fast det ger ju uppenbarligen resultat…kanske så man ska börja med, aktiv vila, blir man lika stark som dig då stjärnan
För mig är det nu 2 veckors vila. Dels på grund av midsommar (ska hem te Dalarna) sen direkt efter det åker jag till skottland för att jobba. Så då borde man vara riktigt taggad att komma igång igen :nod
Menar stjärnan att du har VILAT idag??? Kors i taket*retas*
Ja det gör den verkligen!
Kul att åka till Skottland!
Jag får komma och prova ditt gym sen när du kommer hem så ska jag få fart på din träning!
Det här håller inte längre… haha!Ha det fint i midsommar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.