- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 oktober, 2007 at 19:12 #820437Anonym anvandareMemberAlm wrote:Oh yes : D
dietmat? I dont know…Äter man bara kött och grönsaker, så ja.
Men i kombination med dom goda (feta) såserna, jasmin ris och glassbuffeén så blir det lätt ett par tusen kalorier minst.
Jordnötssåsen är ju lite farligt energirik, ett par deciliter av den drygar ut energiintaget betänkligt!21 oktober, 2007 at 19:30 #820438Anonym anvandareMemberBoka in mig på amazing thai.
30 oktober, 2007 at 10:55 #820439Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Frukost:5dl minimjölk
3dl fiberhavregryn
60g proteinpulver
2g omega-3Lunch o Middag:
in: 500g Broccoli o blomkål, ut:(150g pasta)[/b]
900-1000g kycklingfilé, (800g kycklingfilé)[/b]
2g omega-3
(detta äts under hela dagen)Efter träning:
vatten, (5dl minimjölk)[/b]
40g, (60g[/b] proteinpulver)
1 bananLite ändringar i kosten:
pastan bytt mot grönsaker
mindre mjölk
lite mer kyckling
Steker i olivolja, snålar inte
drinken efter träningen innehåller endast 35g protein och 25g kolhydrater ca.
Det kan gå 8-14 timmar emellan ”efter träningsdrinken” och morgondrinken – vikten ska ner!30 oktober, 2007 at 18:20 #820440Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Lite ändringar i kosten:
pastan bytt mot grönsaker
mindre mjölk
lite mer kyckling
Steker i olivolja, snålar inte
drinken efter träningen innehåller endast 35g protein och 25g kolhydrater ca.
Det kan gå 8-14 timmar emellan ”efter träningsdrinken” och morgondrinken – vikten ska ner!Kör hårt nu! Inte lång tid kvar…bara till att bita ihop. Vore kul att se dig på scenen igen. :bb2:
30 oktober, 2007 at 20:26 #820441Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Kör hårt nu! Inte lång tid kvar…bara till att bita ihop. Vore kul att se dig på scenen igen. :bb2:+1 :up:
31 oktober, 2007 at 00:38 #820442Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:+1 :up:Du ska ju också köra LP har jag hört…
Vi kanske möts i -100kgs klassen…om jag kommer dit…om jag får till något som liknar form överhuvudtaget!?
Din avatar skvallrar ju om att du är på rätt väg!
Min form suger för tillfället och det är långt kvar till -100kg, men jag gör ett försök.
Min tanke var att vikten skulle vara 108kg 40 dagar kvar och sedan måste 1kg bort var 5:e dag, nu är jag ju tyvärr inte riktigt där…men ligger vikten på max 106kg 3 veckor kvar, så ska det nog gå?
+100kgs klassen har ju inte varit lika tuff, så ligger man strax under 100 kg vid invägningen så kan man ju dricka upp sig om ni är för bra i -100kgs klassen![/b]
Antingen flaggstång i -100kg eller sparris i +100kg…[/b] :huh:31 oktober, 2007 at 12:51 #820443Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Du ska ju också köra LP har jag hört…
Vi kanske möts i -100kgs klassen…om jag kommer dit…om jag får till något som liknar form överhuvudtaget!?
Min form suger för tillfället och det är långt kvar till -100kg, men jag gör ett försök.
Min tanke var att vikten skulle vara 108kg 40 dagar kvar och sedan måste 1kg bort var 5:e dag, nu är jag ju tyvärr inte riktigt där…men ligger vikten på max 106kg 3 veckor kvar, så ska det nog gå?
+100kgs klassen har ju inte varit lika tuff, så ligger man strax under 100 kg vid invägningen så kan man ju dricka upp sig om ni är för bra i -100kgs klassen![/b]
Antingen flaggstång i -100kg eller sparris i +100kg…[/b] :huh:Om du kommer ner till 106 3 veckor innan som du skrev så klara du det nog:up: Jo jag kommer också att köra LP , bryr mig inte om vikten så mkt…blir den klass där formen är bra, iofs ganska klart vilken klass det blir ändå, vägde 105,8 i morse så…lycka till nu, kommer att bli roligt om du kör samtidigt! :up:
31 oktober, 2007 at 13:16 #820444Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Om du kommer ner till 106 3 veckor innan som du skrev så klara du det nog:up: Jo jag kommer också att köra LP , bryr mig inte om vikten så mkt…blir den klass där formen är bra, iofs ganska klart vilken klass det blir ändå, vägde 105,8 i morse så…lycka till nu, kommer att bli roligt om du kör samtidigt! :up:Det kan gå eller lägg ner det är kört säger hjärnan…[/b]
I vilken fall som helst så måste jag tvinga fram formen och vikten måste ner så mycket som möjligt om det ska likna något, men efter att sugrörsformen har infunnit sig så ska det fyllas på…
Lycka till själv…tror det blir hög klass på flertalet tävlande i år! :emo-thumb31 oktober, 2007 at 13:59 #820445Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Du ska ju också köra LP har jag hört…
Antingen flaggstång i -100kg eller sparris i +100kg…[/b] :huh:Hej Jonas,
ditt inlägg ger mig hopp! Jag ligger ungefär lika långt ifrån fast till -90.
Kämpar mig ner nu så gott jag kan.
I hjärnan så pendlar från: ”Det här kommer aldrig att gå!”, till: ”Fan heller, jag ska klara det!!!”:emo-thumbHoppas vi ses nere i Göteborg i kanon form båda två!
1 november, 2007 at 01:02 #820446Anonym anvandareMemberClassic N wrote:Hej Jonas,
ditt inlägg ger mig hopp! Jag ligger ungefär lika långt ifrån fast till -90.
Kämpar mig ner nu så gott jag kan.
I hjärnan så pendlar från: ”Det här kommer aldrig att gå!”, till: ”Fan heller, jag ska klara det!!!”:emo-thumbHoppas vi ses nere i Göteborg i kanon form båda två!
I skrivande stund så har jag sådana valkar på magen att en 20 veckors diet inte hade räckt…
Tror inte någon har sämre kvällsform än mig!
Ska det bli en WO 3:e året i rad?1 november, 2007 at 07:10 #820447Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:I skrivande stund så har jag sådana valkar på magen att en 20 veckors diet inte hade räckt…
Tror inte någon har sämre kvällsform än mig!
Ska det bli en WO 3:e året i rad?Även om kvällsformen är så dålig som du påstår (vilket jag tror är en överdrift från din sida eftersom jag sett dig!) så är det inte det som spelar roll, utan hur resultatet ser ut på tävlingsdagen!
På dig låter det som om du sitter inne med 15kg övervikt, vilket du inte gör!
Du har gjort stora framsteg bara sen i somras och kämpar du bara på sista biten (vilket jag vet att du gör) så klarar du att plocka bort det som är kvar, jag vill ju se dig där på scenen:up:Fan ta dig om det blir en WO…då ska jag tvinga dig flytta till norrland, sälja din bil, skaffa dig en skoter och låta dig bo i en kåta:nod
Kör hårt nu sista biten, jag vet att du klarar det…
1 november, 2007 at 10:36 #820448Anonym anvandareMemberErika wrote:Fan ta dig om det blir en WO…då ska jag tvinga dig flytta till norrland, sälja din bil, skaffa dig en skoter och låta dig bo i en kåta:nodShit…då blir jag tvungen att gå upp trots valkar…
Bättre att vara fet än kåta i norrland…hmm!1 november, 2007 at 13:14 #820449Anonym anvandareMember5:e dagen med kyckling och grönsaker som bas i intaget, hela världen håller på att bli suddig…det är ju trots allt 10g kolhydrater i grönsakerna.
Fuskar fortfarande med mjölk i kaffet! (-din svaga jävel!)[/b]1 november, 2007 at 13:18 #820450Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:5:e dagen med kyckling och grönsaker som bas i intaget, hela världen håller på att bli suddig…det är ju trots allt 10g kolhydrater i grönsakerna.
Fuskar fortfarande med mjölk i kaffet! (-din svaga jävel!)[/b]Hur mkt fett om dagen äter du?
1 november, 2007 at 13:46 #820451Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Hur mkt fett om dagen äter du?80g ca. men då hamnar hälften på stekjärnet och det är bara ögonmått…
fettet kommer ifrån;
kycklingen 20g
havregryn 3g
olivolja till stekning ca. 40g
omega-3 kapslar 4g
mjölk i kaffet 3-4g -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.