- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 november, 2007 at 10:12 #820467Anonym anvandareMember
vikt: 108,0 kg
…men nu ska det ätas, fast aptiten är inte som den borde!
Har ätit 5 mackor med jordnötssmör och blir mätt!4 november, 2007 at 10:28 #820468Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:vikt: 108,0 kg
…men nu ska det ätas, fast aptiten är inte som den borde!
Har ätit 5 mackor med jordnötssmör och blir mätt!Fan, det är ju snart inget kvar av dig…du vet väll att en riktig karl väger tresiffrigt:p
Bra jobbat!!! Ska bli riktigt roligt att komma till dig och få se formen, känner på mig att det hänt rätt mycket sen sist:up:
Ser verkligen fram emot att få se dig på scenen…Men jag måste bara få säga att min döda mormor hade kunnat pressa ner mer än 5 mackor:D…se nu till att njuta av din ätardag
Puss
4 november, 2007 at 11:09 #820469Anonym anvandareMemberErika wrote:Fan, det är ju snart inget kvar av dig…du vet väll att en riktig karl väger tresiffrigt:pJo och jag ser bara ut att väga 90kg utan en markering…
Quote:Bra jobbat!!! Ska bli riktigt roligt att komma till dig och få se formen, känner på mig att det hänt rätt mycket sen sist:up:
Ser verkligen fram emot att få se dig på scenen…Jag blir mindre och lättare, förstår inte varför det är så tomt där det skulle vara muskler.
Quote:Men jag måste bara få säga att min döda mormor hade kunnat pressa ner mer än 5 mackor:D…se nu till att njuta av din ätardagTvingade faktiskt ner 2 till:)…nu behöver jag inte äta på många timmar.
Vad ska vi ta nästa gång? Kebab eller hamburgare?Fixar man ett benpass idag, tänker på Bounty…
4 november, 2007 at 12:05 #820470Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Jo och jag ser bara ut att väga 90kg utan en markering…Jag blir mindre och lättare, förstår inte varför det är så tomt där det skulle vara muskler.
Tvingade faktiskt ner 2 till:)…nu behöver jag inte äta på många timmar.
Vad ska vi ta nästa gång? Kebab eller hamburgare?Fixar man ett benpass idag, tänker på Bounty…
Ja de fixar du. Jag ska med köra benen Kom hit nu så åker vi till Burger King Ring när du är påväg.
Eddie.
5 november, 2007 at 02:24 #820471Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Ja det kan nog gå eller så väljer jag att väga över…
Men målsättningen är att väga under 100 kg.
Egentligen är målsättningen att komma upp på scenen bara, utan att skämma ut sig!Bara 16kg kvar, så kan du köra Classic med mej & de andra tunnisarna sen!
5 november, 2007 at 16:21 #820472Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Bara 16kg kvar, så kan du köra Classic med mej & de andra tunnisarna sen!Låter inte lockande!
Lyckas jag komma under 100kg, som blir tufft i sig, men jag bör…så är det ändå synd om mig, tycker jag…
Är egentligen nöjd om jag klarar det, så tävlingen kan jag stå över…man blir bara så törstig, färgen kletar och kliar, man slipper köra sitt fria, kan titta på dom andra som tävlar m.m.
Bara fördelar att sitta bredvid!6 november, 2007 at 10:19 #820473Anonym anvandareMemberNämen
Tänkt dig myrorna i baken när du sitter där i publiken och egentligen känner att du skulle ha stått störst, bäst och vackrast uppe på scenen bara några få meter därifrån. Finns ju heller inget bättre än doften av brunklet på kroppen som för övrigt gör att man blir lite smått handikappad ett tag (bra tillfälle för andra att ta hand om en lite extra ), första glaset vatten man längtar till döds till och som smakar obeskrivligt gott, matfrossan efter tävlingen som gör att allt på kroppen är hårt utom magen som står rätt ut Jag kan fortsätta….
Själv ser jag bara nackdelar med att sitta bredvid Now get your ass movin!!
6 november, 2007 at 17:42 #820474Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:NämenTänkt dig myrorna i baken när du sitter där i publiken och egentligen känner att du skulle ha stått störst, bäst och vackrast uppe på scenen bara några få meter därifrån. Finns ju heller inget bättre än doften av brunklet på kroppen som för övrigt gör att man blir lite smått handikappad ett tag (bra tillfälle för andra att ta hand om en lite extra första glaset vatten man längtar till döds till och som smakar obeskrivligt gott, matfrossan efter tävlingen som gör att allt på kroppen är hårt utom magen som står rätt ut Jag kan fortsätta….
Själv ser jag bara nackdelar med att sitta bredvid Now get your ass movin!!
Ärligt talat så brukar jag tappa sugen efter SM, dom är för stora och hårda. Det som borde ge inspiration, ger oftast motsatt verkan på mig…
Jag älskar bodybuilding och muskler, men är själv inte så hardcore…Nog om det!
Det lutar åt att jag kör Luciapokalen, men det beror på vad jag kan uppvisa?
Tror jag kan få till något som man inte skrattar åt!
Men jag vacklar varje dag, spänner mig knappt framför spegeln i min ensamhet, vill inte se bedrövelsen.Vägde förövrigt 112 kg igår innan gymmet och ska ner till ca. 100kg till LP…
Någon som tror att jag kommer iform?Pucko är en dryck! :p
6 november, 2007 at 20:08 #820475Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Någon som tror att jag kommer iform?Jag tror på dig;)
Jag vet att du kommer att lyckas bara du vill, kommer ihåg i somras när vågen stod på över 120kg och det har verkligen hänt mycket sen dess…
Fortsätt kämpa du är snart där, det vore en skam att ge upp när du kommit så långt! (sen är ju dieten roligast i slutet när man verkligen börjar se resultatet av den:emo-thumb)6 november, 2007 at 21:51 #820476Anonym anvandareMemberÄh kom igen nu Jonas, du skriver ju själv att du älskar det här…nu gör du det bästa av det hela och kliver upp du med! :up:
Tänk vad du uppskattar maten efteråt också!
6 november, 2007 at 22:28 #820477Anonym anvandareMemberErika wrote:Jag tror på dig;)Jag vet att du kommer att lyckas bara du vill, kommer ihåg i somras när vågen stod på över 120kg och det har verkligen hänt mycket sen dess…
Fortsätt kämpa du är snart där, det vore en skam att ge upp när du kommit så långt! (sen är ju dieten roligast i slutet när man verkligen börjar se resultatet av den:emo-thumb)Agreed!
Jag tycker det börjar se riktigt bra ut på gymmet nu.:up:
Sen är det ju kul att nån mer än jag slänger av sej bygorna varje dag på Exhale…..:o
6 november, 2007 at 22:45 #820478Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Äh kom igen nu Jonas, du skriver ju själv att du älskar det här…nu gör du det bästa av det hela och kliver upp du med! :up:Tänk vad du uppskattar maten efteråt också!
Jag har inte gett upp än…
Och ger jag upp, så blir det dagen innan.
Jag skriver en så massa dumma saker, kan inte vara seriös, så det ska man ta med en nypa salt…
Det går faktiskt åt rätt håll, börjar se en och annan muskel, även om en del (muskelgrupper) saknas.
BÖrjar få upp lite hopp mellan tvivlen…
Behåller mycket mer muskler den här dieten känns det som, men många kilo ska ju bort till.
Ligger ju lågt på kosten hela tiden, så fylligheten i musklerna får vänta tills det är dax. En dag i veckan blir det ju lite extra energi, men då är man ju så uttömd att det inte räcker för att fylla på.
Nu låter det ju nästan för positivt, men det är det inte!
Det positiva är att det blir bättre, men det negativa är att jag är för FET för att hinna…
men vill ju inte vinna…nu är det ju ingen risk
kommer att få så mycket smisk
Av Lars B
eller Daniel G
men vad gör De?
Då kan jag ju en gång till, vara med…6 november, 2007 at 22:50 #820479Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Agreed!Jag tycker det börjar se riktigt bra ut på gymmet nu.:up:
Sen är det ju kul att nån mer än jag slänger av sej byxorna varje dag på Exhale…..:o
Nu ska vi inte överdriva!
Och börja se bra ut på gymmet bör det ju göra 10 veckor kvar, är bara 6 veckor för sent ute.
Men då har jag ju tvångströja på mig.Mobba mig bara för min cykel-outfitt.
7 november, 2007 at 10:55 #820480Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Jag har inte gett upp än…
Och ger jag upp, så blir det dagen innan.
Jag skriver en så massa dumma saker, kan inte vara seriös, så det ska man ta med en nypa salt…
Det går faktiskt åt rätt håll, börjar se en och annan muskel, även om en del (muskelgrupper) saknas.
BÖrjar få upp lite hopp mellan tvivlen…
Behåller mycket mer muskler den här dieten känns det som, men många kilo ska ju bort till.
Ligger ju lågt på kosten hela tiden, så fylligheten i musklerna får vänta tills det är dax. En dag i veckan blir det ju lite extra energi, men då är man ju så uttömd att det inte räcker för att fylla på.
Nu låter det ju nästan för positivt, men det är det inte!
Det positiva är att det blir bättre, men det negativa är att jag är för FET för att hinna…
men vill ju inte vinna…nu är det ju ingen risk
kommer att få så mycket smisk
Av Lars B
eller Daniel G
men vad gör De?
Då kan jag ju en gång till, vara med…Hej Jonas,
känner igen mig till 100% i det du skriver!!!
Som jag sa tidigare så ligger jag lika långt ifrån fast till -90!
Det växlar mellan ”det här kommer ALDRIG att gå, Jag är för FET! Skulle behöva dubblt så lång tid”, och ”jag SKA fan hinna, det händer ju saker hela tiden nu, och det är bara att lägga i en växel till!”.Jag började min diet för ganska länge sen nu, med startvikt på 118. Ligger på 100 nu. Målet är som sagt 90. Så det är bara att kämpa på!
Jag tror du klarar det för att jag tror att jag klarar det!
Vi ses på scen! (eller backstage) :emo-thumb
7 november, 2007 at 17:18 #820481Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Nu ska vi inte överdriva!
Och börja se bra ut på gymmet bör det ju göra 10 veckor kvar, är bara 6 veckor för sent ute.
Men då har jag ju tvångströja på mig.Har du testat intervaller?
Läste nånstans om att Fredrik Carlsson tipsade om att springa intervaller och kör själv med det (mest för att det är tidseffektivt, tävlar inte i år) men tycker det verkar klart bra angående välmåendet (flåset) samt tycker mig också kunna märka att det bränner mer i förhållande till arbete som utförs.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.