- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 november, 2007 at 09:58 #820497Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Tack!
Kanske för att jag är en för svag människa…
Kanske för att jag inte hade klarat min kosthållning 7 dagar/vecka.
Vill inte gå runt och må skit varje dag, så viktigt är det inte att tävla.
Jag gör ett tappert försök att komma iform, men kan som sagt hoppa av dagen innan…Det här klarar du Jonas. :up:
Men en sak som jag inte förstår: varför inte börja dieten i tid & gå in för det ordentligt någon gång. Känns som du alltid är sent ute med dina dieter. Eller jag kanske har fel:what:Kör hårt nu:bb:
11 november, 2007 at 10:12 #820498Anonym anvandareMemberTänk mindre gör mer :up:
Du har gjort /klarat av det för så du vet att du kan igen11 november, 2007 at 10:17 #820499Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Tack!
Kanske för att jag är en för svag människa…
Kanske för att jag inte hade klarat min kosthållning 7 dagar/vecka.
Vill inte gå runt och må skit varje dag, så viktigt är det inte att tävla.
Jag gör ett tappert försök att komma iform, men kan som sagt hoppa av dagen innan…Du är inte en svag människa!
För mig vore också en diet omöjlig att genomföra om det inte vore för de värdefulla ätardagarna…ok, snuset, tuggummi och ditt stöd har också haft enormt stor betydelse;)
Självklart ska du ta dig en dag då du äter gott om du känner att du behöver det, även om det ska vara jobbigt att dieta så ska man ju känna att det är värt slitet!Men hörru grabben, jag vill se mer än ett tappert försök… har du ändå kommit så långt in i dieten som du gjort nu är det bara att köra på tills slutet (det är ju den roligaste biten, det är ju nu de synsbara resultaten börjar komma)
Jag vet att du klarar det, stoppa i dig nått gott nu och se till att motivationen är på topp de sista veckorna nu:emo-thumb11 november, 2007 at 10:21 #820500Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Det här klarar du Jonas. :up:
Men en sak som jag inte förstår: varför inte börja dieten i tid & gå in för det ordentligt någon gång. Känns som du alltid är sent ute med dina dieter. Eller jag kanske har felKör hårt nu:bb:
Är dålig på att planera. Brukar bara bestämma mig en dag helt plötsligt, mer sport så.
Det stora problemet är att jag blir för fet när jag inte dietar och formen kommer inte av sig själv.
Sist jag tävlade, så var formen dock bra när jag började dieten, men det var ändock svårt att få bort det sista.Sommaren 2004 innan dieten började inför DC o LP:
[img=http://img231.imageshack.us/img231/9070/p7270008rq2.jpg]Men hade ju fusk-dietat mycket det året…Det var då det…
Sedan dess har man inte ens skött träningen.11 november, 2007 at 10:28 #820501Anonym anvandareMemberjocke wrote:Tänk mindre gör mer :up:
Du har gjort /klarat av det för så du vet att du kan igenHar en psykopat-hjärna som inte går att stänga av, kanske om jag tar bort kolhydraterna helt och hållet.
Hade ju tänkt att behålla havregrynen på morgonen, men sista veckan åker nog dom också. Nu tänker jag igen…11 november, 2007 at 12:54 #820502Anonym anvandareMemberInledde dagen med mackor med jordnötssmör. Det mättar ordentligt.
Ska forsätta med detta:
[img=http://img231.imageshack.us/img231/7866/tardag002rs2.jpg]Anställde findus idag!
Nu piper micron, dax för pepparbiff!11 november, 2007 at 14:29 #820503Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Inledde dagen med mackor med jordnötssmör. Det mättar ordentligt.Ska forsätta med detta:
[img=http://img231.imageshack.us/img231/7866/tardag002rs2.jpg]Anställde findus idag!
Nu piper micron, dax för pepparbiff!Utan tvekan den märkligaste ätardagen jag någonsin sett & någonsin kommer att se. Findus färdigmat på en ätardag… Stjäl ju plats i magen för pizzor & hamburgare m.m.
11 november, 2007 at 14:38 #820504Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Utan tvekan den märkligaste ätardagen jag någonsin sett & någonsin kommer att se. Findus färdigmat på en ätardag… Stjäl ju plats i magen för pizzor & hamburgare m.m.Bekvämlighet!
I kväll blir det pommes med kebab kött och den smarriga yoghurtdressingen till. Lite glass till efterrätt, hittade min favorit!
Ett benpass ska också hinnas med, Bounty och kexchocklad; före, under och efter passet.11 november, 2007 at 19:04 #820505Anonym anvandareMemberAndreasP wrote:Utan tvekan den märkligaste ätardagen jag någonsin sett & någonsin kommer att se. Findus färdigmat på en ätardag… Stjäl ju plats i magen för pizzor & hamburgare m.m.Håller med.
Men ändå är hemlagad mat bäst på en ätardag !11 november, 2007 at 20:11 #820506Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Håller med.
Men ändå är hemlagad mat bäst på en ätardag !Håller också med!
Husmor var inte hemma.
Åkte till affären för att köpa lite smidig mat idag…är extremt lat, bedrövlig på att laga mat, har inte tålamod…enligt min hjärna så var det en briljant idé, in i micron, klart på 7min.
Nu väntar kebab-kött och pommes frites! Sedan lite glass.
Får testa vågen sen också…11 november, 2007 at 20:21 #820507Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Jag håller tummarna själv och hoppas att jag är någon att heja på!
Mötet mellan dig och Samir blir sevärt!Mötet?
Dumma rykten eller?
Samir är en BB och jag är långdistanslöpare (extrem sådan), det är som att jämföra en pingisspelare med en tyngdlyftare.Se nu till att komma upp, för du har fin fysik……..även om det är lite fett på:up:
11 november, 2007 at 20:28 #820508Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Mötet?
Dumma rykten eller?
Samir är en BB och jag är långdistanslöpare (extrem sådan), det är som att jämföra en pingisspelare med en tyngdlyftare.Se nu till att komma upp, för du har fin fysik……..även om det är lite fett på:up:
Det är nog mer än ett rykte!
Ja om det bara är lite fett, och det är ju det som är meningen, annars är det ingen mening…11 november, 2007 at 20:50 #820509Anonym anvandareMemberDå var det kört!
113,0kg12 november, 2007 at 00:26 #820510Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Då var det kört!
113,0kgJag ska ge dig ett tips om du vill komma i form.
GE FAN I ÄTARDAGARNA !!Det har aldrig fungerat med ätardagar i dina dieter och kommer aldrig att göra.
En vecka har bara 7 dagar, och hur ska man komma i form om man äter glass och pommes och findus-mat under 15% av sin vakna tid?
För vissa kanske det fungerar, men du drar ju vatten värre än en turtle vax tvättsvamp och du måste kämpa hela veckan för att bli av med skiten efter ätardagen.
Skippa dessa dagar och bli en vinnare.Mina 2 ören.
12 november, 2007 at 00:31 #820511Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Mötet?
Dumma rykten eller?
Det är ju pga dig som jag fortsatte dieten efter SM.
Klart att du skall upp på lucia.
Du kan inte svika mig nu. :whistle: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.