- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 november, 2007 at 09:36 #820527Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Ja, har jobbat ett par lördagar, inte lika skönt att ha ätardag då, men nu är ordningen återställd.
21 dagar kvar…skulle tro att jag tappar 6kg till, kanske mer?
6-7kg bort och sedan 2-3kg extra tryck i musklerna! :bb:Ok, ja men det blir ju bra i så fall, då är du ju runt 100 kilos strecket…börjar gå segt med viktnedgången själv med nu, blir hårdare hela tiden…men vikten bara vägrar gå under 102,5 på morgonen…men jag är inte orolig, när man tömmer sig så rasar man alltid mer än vad man tror..
17 november, 2007 at 09:47 #820528Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Ok, ja men det blir ju bra i så fall, då är du ju runt 100 kilos strecket…börjar gå segt med viktnedgången själv med nu, blir hårdare hela tiden…men vikten bara vägrar gå under 102,5 på morgonen…men jag är inte orolig, när man tömmer sig så rasar man alltid mer än vad man tror..Jag tror att jag kommer att rasa ganska/väldigt mycket nu det sista.
Tycker att man redan börjar se ”fitness” ut!
Synd att där inte fanns några muskler den här gången heller, har ju ändå vilat mycket! :p17 november, 2007 at 09:49 #820529Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Jag tror att jag kommer att rasa ganska/väldigt mycket nu det sista.
Tycker att man redan börjar se ”fitness” ut!
Synd att där inte fanns några muskler den här gången heller, har ju ändå vilat mycket! :pTror iofs du överdriver liiite bara*s* :emo-thumb Men men, en annan sak…vart ska man gå om man vill äta bra mat därnere efter alla tävlingar??
17 november, 2007 at 10:03 #820530Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Tror iofs du överdriver liiite bara*s* :emo-thumb Men men, en annan sak…vart ska man gå om man vill äta bra mat därnere efter alla tävlingar??Jag är nog inte rätt man att fråga…Göteborg har ju gott om restauranger för alla smaker…men jag går alltid till samma ”Amazing Thai” (buffé av thaimat och glass).
Vet en som brukar göra pyramider av glassen, Arne Lundell. Hur kan man äta så mycket glass? Jag tror fortfarande att han dyker upp på scenen i Lucia Classic, jäkla smygare…Hoppas det! :emo-thumb17 november, 2007 at 14:05 #820531Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Ok, ja men det blir ju bra i så fall, då är du ju runt 100 kilos strecket…börjar gå segt med viktnedgången själv med nu, blir hårdare hela tiden…men vikten bara vägrar gå under 102,5 på morgonen…men jag är inte orolig, när man tömmer sig så rasar man alltid mer än vad man tror..tjena mannen
jag ligger på 82kg och det är 3v kvar till Luciapokalen och jag är rädd att jag inte kommer klara att köra -80kg.. men du skriver att man rasar rätt mkt så ska jag inte behöva oroa mig? 2-3 kg vätska lär jag rasa tror du? fan slänger den jävla vågen åt helvette snart hehe vikten går inte ner mer :frust:
äter fan som en kärring.. aldrig legat så lågt ca 1800-2000 kcal.. då kör jag cardio 50-60min på morgonen varje dag samt gymmar 4-5ggr i veckan..
17 november, 2007 at 14:08 #820532Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:tjena mannenjag ligger på 82kg och det är 3v kvar till Luciapokalen och jag är rädd att jag inte kommer klara att köra -80kg.. men du skriver att man rasar rätt mkt så ska jag inte behöva oroa mig? 2-3 kg vätska lär jag rasa tror du? fan slänger den jävla vågen åt helvette snart hehe vikten går inte ner mer :frust:
Du kan vara helt lugn, man kan tömma ned sig 3-6kg om man så vill;)
Du borde ta hjälp av någon erfaren nästa tävling så du slipper dessa nojjor på slutet som kan förstöra formen.
17 november, 2007 at 14:10 #820533Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Du kan vara helt lugn, man kan tömma ned sig 3-6kg om man så vill;)okej men det va skönt att höra slipper man gå runt och väga sig hela tiden.. lägger undan vågen och går efter spegeln lika bra.. om 2-3kg vätska tappar man i slutet så ska de vara lungt då hamnar jag under 80kg… Tack matte! :up:
när jag inte nojjade eller tänkte på något utan körde efter mitt eget sätt så låg jag perfekt i vikt.. 7v ut vägde jag 80kg men sen vettefan vad som hände bara öka i vikt!
jo jag vet men allt blev så krångligt… sista minuten fixade jag till allt typ.. min coach är aldrig ledig jobbar 24/7 och sen flyttar han fram allt.. tänkte åka upp till stockholm idag och få hjälp av gumse men så sket de sig… funderar åka upp till han själv imon istället vill fan inte stressa…
17 november, 2007 at 19:11 #820534Anonym anvandareMemberÄr lite seg av all den goda maten…
…men vad ska jag äta härnäst?Man längtar inte efter dietmat, men om man äter lite till, så att man blir spymätt, så blir det lättare att äta kyckling igen!
17 november, 2007 at 19:33 #820535Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Jag är nog inte rätt man att fråga…Göteborg har ju gott om restauranger för alla smaker…men jag går alltid till samma ”Amazing Thai” (buffé av thaimat och glass).
Vet en som brukar göra pyramider av glassen, Arne Lundell. Hur kan man äta så mycket glass? Jag tror fortfarande att han dyker upp på scenen i Lucia Classic, jäkla smygare…Hoppas det! :emo-thumbJag tycker vi ska samla ihop ett gäng helgen efter tävling eller så & dra till ”Jensens steakhouse”.
Jag utmanar alla att klå mej i antal 1lbs-steaks! (Förutsatt att jag hittar en steak-sponsor hehe)
17 november, 2007 at 19:36 #820536Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Jag tycker vi ska samla ihop ett gäng helgen efter tävling eller så & dra till ”Jensens steakhouse”.Jag utmanar alla att klå mej i antal 1lbs-steaks! (Förutsatt att jag hittar en steak-sponsor hehe)
Låter gott, men dyrt!
17 november, 2007 at 19:43 #820537Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Låter gott, men dyrt!Ja det blir till att sälja TV´n för att vara kung i en timma innan man får ta rödljustaxin till sjukan.
Lite som byggning faktiskt!:p
17 november, 2007 at 22:40 #820538Anonym anvandareMemberI morgon är det slut med mjölk-produkter, min mjölk i kaffet!
Håller på att rensa kylen (äta) allt som inte är tillåtet under veckan, det är ett tufft jobb men någon måste göra skitjobbet.
Ska inte berätta vad jag väger nu…Det är roligare att låtsas att man ska tävla, har ju lurat mig själv…
Känner ingen större lust, jo kanske lite om jag kan bli 2:a…18 november, 2007 at 10:07 #820539Anonym anvandareMember9st anmälda i +100kg och bara 5st i -100kg, det blir till att gå ner under…så att man har finalchans.
18 november, 2007 at 14:46 #820540Anonym anvandareMember2300 kcal from idag, varav 30g olivolja i stekpannan, som är ett ungefärligt mått. Är förmodligen lite mindre och mindre blir det…
ca. 21kcal/kg18 november, 2007 at 14:51 #820541Anonym anvandareMemberHur går det för tjejen då?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.