Tanken har börjat infinna sig…!

Home Forums Dagböcker Tanken har börjat infinna sig…!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 384 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    Hur går det för tjejen då?

Pratade just med Erika och tyckte att hon skulle uppdatera lite. Jag har inte sett henne på ett tag, men fick några mobil-bilder igår…hon är hård!
    Hon har ju orginalbilderna, om vi frågar snällt kanske hon kan lägga in någon?

Tänkte själv lägga upp några bilder på Erika ifrån SM helgen, som jag har tagit. Kommer bara inte in på imageshack nu!

Vanessa Frykman wrote:
    Hur går det för tjejen då?
    Jonas Lundberg wrote:
    Pratade just med Erika och tyckte att hon skulle uppdatera lite. Jag har inte sett henne på ett tag, men fick några mobil-bilder igår…hon är hård!
    Hon har ju orginalbilderna, om vi frågar snällt kanske hon kan lägga in någon?

Tänkte själv lägga upp några bilder på Erika ifrån SM helgen, som jag har tagit. Kommer bara inte in på imageshack nu!

Ja hur går det egentligen!?…det undrar jag med:yikes:
    Självklart är jag (som alla andra som ska tävla snart) orolig för formen, motivationen är inte vad den borde vara…detta borde kännas som den roligaste tiden under min korta ”byggarkarriär” men tyvärr är prestationsångesten och nervositeten att formen inte kommer infinna sig större.
    Men ska köra på den sista biten nu och inte ändra allt för mycket förs sista veckan, det går ändå hyfsat lätt…

Tyvärr blir det inga bilder eftersom mobilbilder ändå blir så dåliga, plus att jag inte riktigt är nöjd över formen (det hade inte skadat om jag hade 5kg muskler till och lite mindre fett och vatten:p)

Erika wrote:
    Ja hur går det egentligen!?…det undrar jag med:yikes:
    Självklart är jag (som alla andra som ska tävla snart) orolig för formen, motivationen är inte vad den borde vara…detta borde kännas som den roligaste tiden under min korta ”byggarkarriär” men tyvärr är prestationsångesten och nervositeten att formen inte kommer infinna sig större.
    Men ska köra på den sista biten nu och inte ändra allt för mycket förs sista veckan, det går ändå hyfsat lätt…

Tyvärr blir det inga bilder eftersom mobilbilder ändå blir så dåliga, plus att jag inte riktigt är nöjd över formen (det hade inte skadat om jag hade 5kg muskler till och lite mindre fett och vatten:p)

Hade du mått bra & allt hade känts lugnt hade något varit fel. ;)
    Att noja, kritisera sej & må allmänt botten är ju en del av leken.

Men sålänge man gör det man ska så!:up:

Får vi se bilder på dagsformen Jonas?
    Du kämpar på riktigt bra!

storcc wrote:
    Får vi se bilder på dagsformen Jonas?
    Du kämpar på riktigt bra!

Tack!
    Försökt ta med självutlösaren idag, men fick det inte att funka, lika bra det för jag hade säkert inte velat visa formen ändå.
    Hade jag sett mig själv på bild, så hade nog självförtroendet blivit ännu sämre. Eller så hade jag fattat att jag inte hinner iform!
    Får trots bedrövelsen kämpa vidare och förhoppningsvis göra några poser på förbedömningen. :huh:

Jonas Lundberg wrote:
    Tack!
    Försökt ta med självutlösaren idag, men fick det inte att funka, lika bra det för jag hade säkert inte velat visa formen ändå.
    Hade jag sett mig själv på bild, så hade nog självförtroendet blivit ännu sämre. Eller så hade jag fattat att jag inte hinner iform!
    Får trots bedrövelsen kämpa vidare och förhoppningsvis göra några poser på förbedömningen. :huh:

Sikta mot stjärnorna:emo-thumb
    Klart du kommer till final! Du har en schysst ram och ordentligt med massa.

Jag blir faktiskt lite imponerad över hur du sliter den här sista tiden Jonas. :)
    Så lågt på kcal ( vad jag äter på en vilodag uingefär ), men ändå håller humöret uppe.

Vissa sliter helt klart mer än andra även om smärttröskeln är individuell.

Ge inte upp nu så nära målet !

storcc wrote:
    Sikta mot stjärnorna:emo-thumb
    Klart du kommer till final! Du har en schysst ram och ordentligt med massa.

Just nu är målet enbart att komma upp på scenen…
    Det måste se okej ut om det ska bli så!

Anna B wrote:
    Jag blir faktiskt lite imponerad över hur du sliter den här sista tiden Jonas. :)
    Så lågt på kcal ( vad jag äter på en vilodag uingefär ), men ändå håller humöret uppe.

Vissa sliter helt klart mer än andra även om smärttröskeln är individuell.

Ge inte upp nu så nära målet !

Jag får alltid slita ordentligt på ett eller annat sätt, ändock så räcker det inte.
    Ett problem är att jag är för fet när jag börjar dieten…
    Den här gången så både tränar och äter jag mindre och det har gått bättre än tidigare, men problem 1 kvarstår…

Ger jag upp så blir det sista veckan och då är det befogat!

Sitter här och svälter, har intagit 240 kcal dom 7 senaste timmarna och det blir ingen energi förrän om 9 timmar.
    Blir lite minus på dom timmarna, inte så ansträngande…men en familjepizza hade suttit fint!

Jonas Lundberg wrote:
    Sitter här och svälter, har intagit 240 kcal dom 7 senaste timmarna och det blir ingen energi förrän om 9 timmar.
    Blir lite minus på dom timmarna, inte så ansträngande…men en familjepizza hade suttit fint!

Dra pizzan och ge dig ut och gå i nio timmar så har du nog gått minus när det är dags för nästa mål.

Nej men det är bara att hålla ut. Jag antar att du skall sova minst 7-8 av de timmarna ?

Samir wrote:
    Dra pizzan och ge dig ut och gå i nio timmar så har du nog gått minus när det är dags för nästa mål.

Nej men det är bara att hålla ut. Jag antar att du skall sova minst 7-8 av de timmarna ?

Jovisst var det sömn inräknat också.
    Nästan 3 veckor kvar på den här kosten och förmodligen mindre sista veckan.
    Synd att man inte har slagit en pose än, men skrev ner och ritade lite poser på ett papper nu…
    Väl förberedd… :unsure:

Jonas Lundberg wrote:
    Jovisst var det sömn inräknat också.
    Nästan 3 veckor kvar på den här kosten och förmodligen mindre sista veckan.
    Synd att man inte har slagit en pose än, men skrev ner och ritade lite poser på ett papper nu…
    Väl förberedd… :unsure:

Men de antalat byggarfilmer och tävlingar du har sett kan du väl improvisera ett 10 minuter långt poseringprogram utan problem. Speceillt när du fått fylla på lite =)

Vissa gör ju programmet på hotellet natten innan så du borde kunna slänga i hop nåonting vettigt på tre veckor. :emo-thumb

Skrev/ritade ner lite poser snabbt och lätt. Är värdelös på att rita, men så här blev det :p
    (får ge denna skiss till någon/Erika så får denne/hon ropa vilken pose jag ska göra härnäst) Eller så får jag skriva det i handen…
    Eller så skulle man ha en låt där dom sjunger; ”Jonas first you show your best pose, then you do….do it now….come on, show your arms…” :D

Snålade och vägde olivoljan idag; 11g mot beräknade 30g, där flög nästan 200kcal till.

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.