Tanken har börjat infinna sig…!

Home Forums Dagböcker Tanken har börjat infinna sig…!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 384 total)
  • Author
    Jonas Lundberg wrote:
    Snålade och vägde olivoljan idag; 11g mot beräknade 30g, där flög nästan 200kcal till.

Det man inte vet, kan man inte vara hungrig av. – gammalt djungelordspråk.

PS. Vill se lite mer 70-talsposer i programet!:P

MickeGBG wrote:
    Det man inte vet, kan man inte vara hungrig av. – gammalt djungelordspråk.

PS. Vill se lite mer 70-talsposer i programet!:P

Men idag vet jag…och det börjas kännas lite tärande…frågan är om jag kan komma under 100kg?

Har också tänkt lite i dom banorna, men Arnold o Sergio poser har jag inte armar till, kanske någon Frank Zane pose…
    Min tänke med den fria poseringen är att sätta 10-15 poser bra inkl. dom obligatoriska…bättre att hålla poserna någon sekund än att snurra, flaxa, gå och dansa däremellan…kan varken röra mig till musik eller hitta takterna och speciellt inte på scenen.
    Sedan ska man ju komma till final också…

Detta äter jag 6 dagar i veckan (1kg kyckling, 500g broccoli o blomkål):

Nu kom nya Body i brevlådan, trots att jag betalade för 45min sedan…
    snacka om express! :up:

Kämpa på nu Jonas, vill se dig på scenen, tycker du har snygga linjer som definivt har där att göra. Bara att komma in så bra som möjligt.

Fan min body hade inte kommit när jag gick till jobbet vid 1 :(

Kör nu på hårt sista sista biten jonas så man får se dig på scenen ska sitta i publiken och heja på dig med colan o chipsen :pop:
    fusk vill också ha min body idag :(

Måste bara skriva ett KOM IGEN här nu! Orkar du rita så orkar du slå poserna också! (Även om ditt veckointag motsvarar vad jag ätit idag, typ.) Det är ju flera veckor kvar, klart du hinner fixa program;)

Martin. wrote:
    Kämpa på nu Jonas, vill se dig på scenen, tycker du har snygga linjer som definivt har där att göra. Bara att komma in så bra som möjligt.

Fan min body hade inte kommit när jag gick till jobbet vid 1 :(

Tack!
    Jag gör så gott jag kan.
    Vet att vikten och formen kommer att förändra sig mycket from nu, inte för att man känner sig så cool när vikten droppar runt 10kg på 3 veckor, men är så illa tvungen.

Martin.P wrote:
    Kör nu på hårt sista sista biten jonas så man får se dig på scenen ska sitta i publiken och heja på dig med colan o chipsen
    fusk vill också ha min body idag

Chips är gott!
    Ska läsa reportaget med Ingvar nu innan det är dax för träning…

Jojje89 wrote:
    Du har den snyggaste fysiken här på body helt klart!

Din fysik är min idolfysik

MVH

Det är inte många dagar/år som man är snygg tyvärr, men tack för dom snälla orden även om det var lite överdrivet.

Silvia wrote:
    Måste bara skriva ett KOM IGEN här nu! Orkar du rita så orkar du slå poserna också! (Även om ditt veckointag motsvarar vad jag ätit idag, typ.) Det är ju flera veckor kvar, klart du hinner fixa program

Jag och fixa poseringsprogram…är glad om jag kan komma ihåg några poser i huvudet. Förhoppningsvis alla!

Jag kämpar till slutet, vill ju ändå se vad man kan lyckas med 😮
    Är ju rädd att man ska vara pinsamt dålig, som man brukar.
    Reservplanen är att fylla på som tusan om valkarna hänger, bättre att ha tryck i fläsket! :D

Jojje89 wrote:
    Äsch överdrivet eller inte, det är en snygg fysik du har, och en sådan vill jag ha dvs din fysik blir min idolfysik :p

MVH

Detta är min nya idolfysik:
    [img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/QW5Q4784_ORTSFPBFWF.jpg]Fast han får jobba på brösten.
    Också skulle jag vilja se lite mera seperationer; tryck eller räfflor!

Jojje89 wrote:
    Äsch överdrivet eller inte, det är en snygg fysik du har, och en sådan vill jag ha dvs din fysik blir min idolfysik :p

MVH

Du har min drömfysik med Jonas :emo-thumb Jag önskar verkligen att jag får en kropp som dig en vacker dag men man kan ju inte få allt här i livet :(

Lägg nu inte ner kör på ;)

Eddie The Monster wrote:
    Du har min drömfysik med Jonas :emo-thumb Jag önskar verkligen att jag får en kropp som dig en vacker dag men man kan ju inte få allt här i livet :(

Lägg nu inte ner kör på ;)

Tyvärr det är fysiskt omöjligt, du får dras med dina klena armar…
    mina 40+ armar har tagit tid att bygga och gubben växer än!
    Vill ni se eran dröm fysik live, så är det Luciapokalen som gäller…
    jäklar vilken snygg fysik jag ska uppvisa! :O

Bra sagt jonas :D
    Tror inte jag åker med och tränar i morgon då vi kört både ryggen och benen så de får nog bli vila för min del.
    Hörs i morgon mannen :emo-thumb

Eddie The Monster wrote:
    Bra sagt jonas :D
    Tror inte jag åker med och tränar i morgon då vi kört både ryggen och benen så de får nog bli vila för min del.
    Hörs i morgon mannen :emo-thumb

Btw, du då ditt freak! när får man se dig på scenen??:up:

Jobbar kväll den här veckan, så det blir bara promenader på förmiddagen tisdag-torsdag. Det gör gott med några dagars uppehåll ifrån gymmet.
    Har väldigt ont i mina bicepsfästen!

Intar mina kolhydrater före och efter promenad; ca. 100g totalt (havregryn och 1 banan).
    Sedan blir det drygt 20 timmar med endast 10g kolhydrater, 200g protein, 35g fett.
    Hoppas att energin räcker för att hålla sig vaken på jobbet? :|

Lars Berglund wrote:
    Btw, du då ditt freak! när får man se dig på scenen??:up:

Freak haha ja den kom ju från rätt käft haha;) Jo de är allt tänkt att de får bli sm 08 om allt går enligt planerna.
    Lycka till nu Lars och bit ihop.

Mvh Eddie.

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.