- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 december, 2007 at 17:17 #820632Anonym anvandareMemberClassic N wrote:Härligt Jonas!
Grymt bra jobbat!
Jag valde att inte ställa upp den här gången. Tog beslutet för två veckor sen!
Nu när jag ser dina resultat så tänker jag att det hade nog fan gått ändå!!!
Men men, jag kör på nu i lite lugnare tempo och satsar på MTGP i april istället.Återigen Gratulerar för prestationen.
Kommer att heja på dig!Tack!
Måste man visa sig på scenen också?
Är väldigt matt just nu…6 december, 2007 at 17:22 #820633Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Andres munzer han drog allt till sin spets…Men till vilket pris??)= ..Men hård va han;)Inte skrivit nått tidigare men det har varit kul att få följa din resa sen journal starten!! Önskar dig lycka till på Lucia & hoppas både form o vikt blir som du tänkt dig:up:
mvh
Tack!
Ursäkta om min humor/ironi inte går hem i stugorna!
Vikten ser ut att hamna där jag siktade, många lågdagar blev det.
Formen växlar så fort på mig ifrån hyfsad till kass, så vi får se…?
Mår lite oroväckande dåligt just nu…6 december, 2007 at 17:26 #820634Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hehe tänkte precis säga det: Kanske inte den killen man vill modellera sitt upplägg efter;)Men jag förstår vad du menar Jonas; lycka till:up:
Jag menar ofta inte vad jag skriver ordgrant utan vad läsaren vill!
I och med att saker och ting ändå missuppfattas här, så brukar min text ha flera betydelser eller bara blahaa!7 december, 2007 at 07:47 #820635Anonym anvandareMembervikt: 99,9kg
Något hekto ner trots 3,7kg potatis och 1kg bananer igår.
Inte roligt när vågen visar under 100kg… 👿 …men det var inte länge!PS. Min bästa form håller på att infinna sig, trots det så finns det lite kvar…
7 december, 2007 at 07:54 #820636Anonym anvandareMemberKänner på mig att det kommer bli riktigt kul att se dig på scen
Tyckte redan din förra tävling att du hade riktigt fina linjer.Fyll nu människa
7 december, 2007 at 08:04 #820637Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:vikt: 99,9kg
Något hekto ner trots 3,7kg potatis och 1kg bananer igår.
Inte roligt när vågen visar under 100kg… 👿 …men det var inte länge!PS. Min bästa form håller på att infinna sig, trots det så finns det lite kvar…
Fan va gött Jonas.
Verkligen kul att du lyckades ta dig i form trots att du själv var ganska skeptiskt ibland.7 december, 2007 at 08:20 #820638Anonym anvandareMemberSamir wrote:Fan va gött Jonas.
Verkligen kul att du lyckades ta dig i form trots att du själv var ganska skeptiskt ibland.Min förvandling är jag ganska nöjd med!
Att sedan få till den där riktigt torra hårda looken som krävs, är en annan femma…
Tror dock inte att jag behöver skämmas.7 december, 2007 at 08:25 #820639Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Känner på mig att det kommer bli riktigt kul att se dig på scen
Tyckte redan din förra tävling att du hade riktigt fina linjer.Fyll nu människa
Tack så mycket!
Fysiken ser faktiskt ganska bra ut, men lite muskler här och där hade inte skadat, men det får bli i något annat liv.
Tror jag lyckas med att komma in lite hårdare, torrare och fylligare än sist!7 december, 2007 at 08:30 #820640Anonym anvandareMemberHar smugit i den här journalen ett bra tag nu och eftersom jag inte känner dig och kanske ibland inte riktigt uppfattar det du skriver som du tänkt så har den här resan framstått som rena berg-och-dal-banan.
Hursomhelst är det fantastiskt roligt att äntligen få läsa att du är nöjd med vad du åstadkommit. Det ska bli riktigt spännande att se dig på scenen i helgen för de bilder jag sett på tidigare framträdanden har ser grymt bra ut!
Lycka till!!
7 december, 2007 at 08:38 #820641Anonym anvandareMemberTaisho wrote:Har smugit i den här journalen ett bra tag nu och eftersom jag inte känner dig och kanske ibland inte riktigt uppfattar det du skriver som du tänkt så har den här resan framstått som rena berg-och-dal-banan.Hursomhelst är det fantastiskt roligt att äntligen få läsa att du är nöjd med vad du åstadkommit. Det ska bli riktigt spännande att se dig på scenen i helgen för de bilder jag sett på tidigare framträdanden har ser grymt bra ut!
Lycka till!!
Tack!
Att man inte riktigt ska förstå vad jag skriver/menar är meningen!
Har en sjuk hjärna! :devil: (lite inslag av psykopati och autism).7 december, 2007 at 09:47 #820642Anonym anvandareMemberJÄttemycket Lycka Till Jonas!
7 december, 2007 at 12:09 #820643Anonym anvandareMemberLycka till nu Jonas så ses vi backstage;)
7 december, 2007 at 12:48 #820644Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:JÄttemycket Lycka Till Jonas!Tack!
Mattias L wrote:Lycka till nu Jonas så ses vi backstageTack det samma!
Mår inte riktigt bra nu + att jag är väldigt slät.
Har beställt lite godis nu som jag väntar på för att kanske bli lite piggare.
Hoppas att allt blir bättre imorgon!7 december, 2007 at 21:24 #820645Anonym anvandareMemberDet finns risk att jag hoppar av imorgon…
Tiden har kommit ifatt mig nu, men målet var bra för att nästan komma iform…
Formen är inte vad den borde, kanske ställer jag upp ändå. Får se imorgon…
Bara vetskapen att det ser förjävligt ut än en gång, får stora pojkar att börja gråta.
Jag har varit sent ute hela tiden, men hoppet har ju trots allt funnits kvar.
Som jag känner nu så har jag gjort mitt som bodybuilder…
Men som sagt än lever hoppet tills imorgon och ni får skratta åt mig! 👿
Än en gång looser!8 december, 2007 at 09:16 #820646Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Än en gång looser!:nono: Det är du inte alls….tycker du är duktig som kämpat på in i det sista trots att du känt dig tveksam. Ska du ha all eloge för!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.