- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 december, 2007 at 09:50 #820647Anonym anvandareMember
Du ska väl för fan inte hoppa av NU!??
Du är ju i form o vad har du att förlora på att ställa upp?
Jag förutsätter att vi ses backstage o att du då tagit ditt förnuft till fånga, annars ska du fan få stryk!
:nerd:8 december, 2007 at 23:04 #820648Anonym anvandareMemberVar faktiskt inne på att köra när jag vaknade imorse, mådde bara halvdåligt!
Sedan dalade jag tyvärr ordentligt och kunde knappt stå på benen förrän till eftermiddagen.
Stort vikt ras sista veckan, men det var när jag började fylla på torsdagen, som jag började känna mig yr, så dom 3 sista dagarna på dieten har varit klart tuffast.
Känns inte som jag vill försöka igen. Är väldigt känslig på vätske/mineralbalansen…
Allt jag drack idag har smakat salt utan att innehålla något nämnvärt salt (mest vatten o Cola light)…
Hade jag kommit upp på scenen, så hade jag ändå blivit sist…
Jag är trots allt nöjd med min förvandling: från grisfet till ej i tävlingsform.
Tycker inte att jag har gjort något jätte drastiskt, kanske lite för mycket potatis och banan som har rubbat elektrolytbalansen. Vet ju många andra som laddar på liknande sätt, men för mig funkade det inte… (Erika Ligger på ett liknade upplägg, fast mer i förhållande till kroppsvikt)
Är jätte glad att detta är över, skulle jag få för mig att tävla i framtiden, så måste både utgångsläget och slutresultstet vara mycket bättre.
Men det känns inte så nu!
I am a looser baby!8 december, 2007 at 23:55 #820649Anonym anvandareMembernu när man kikat här nästan varje dag så är iallafall jag nyfiken på att se hur formen blev, var ju längesen det kom upp en bild. Men kanske formen ser annorlunda ut nu jämfört med imorse?
9 december, 2007 at 07:09 #820650Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:nu när man kikat här nästan varje dag så är iallafall jag nyfiken på att se hur formen blev, var ju längesen det kom upp en bild. Men kanske formen ser annorlunda ut nu jämfört med imorse?Har faktiskt inte tagit en bild under hela dieten och ska jag lägga upp någon så får det bli när jag är lite fräschare.
Har inte lyft en hantel sedan i tisdags, men får se om det kanske blir efter nästa gympass?
Egentligen inget att visa. Mina krav har blivit alldeles för höga, med rätta!
Tyvärr kan jag inte leva upp till dem.
Vi får se?9 december, 2007 at 07:37 #820651Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Har faktiskt inte tagit en bild under hela dieten och ska jag lägga upp någon så får det bli när jag är lite fräschare.
Har inte lyft en hantel sedan i tisdags, men får se om det kanske blir efter nästa gympass?
Vi får se?Tycker att du kämpat på bra hela vägen Jonas..Trist det som hände igår bara, men det va säkert ett klokt beslut att du strök dig, du såg allt annat än fräsch ut i pumprummet. Som jag sa igår, det går fler tåg. Du är ju i bra utgångsläge nu inför våren.. :emo-thumb
Du kommer till tävlingarna idag va?
Nu ska jag fortsätta att käka riskakor o dö av törst! klippte vattnet 16 igår och vi kliver upp 14.45 idag. tung dag att vänta!
Mvh Johan
14 december, 2007 at 13:53 #820652Anonym anvandareMemberLinda Byström wrote:Tycker att du kämpat på bra hela vägen Jonas..Trist det som hände igår bara, men det va säkert ett klokt beslut att du strök dig, du såg allt annat än fräsch ut i pumprummet. Som jag sa igår, det går fler tåg. Du är ju i bra utgångsläge nu inför våren.. :emo-thumbDu kommer till tävlingarna idag va?
Nu ska jag fortsätta att käka riskakor o dö av törst! klippte vattnet 16 igår och vi kliver upp 14.45 idag. tung dag att vänta!
Mvh Johan
Tack Johan!
Och mycket bra kämpat själv!
Att det inte blev någon tävling är jag glad för.
Är mer än nöjd att jag genomförde hela dieten.
Tävlingsplaner ligger på is tillsvidare.
Planer kanske dyker upp för att lura mig själv att komma iform, men tror inte att det blir någon mer tävling…14 december, 2007 at 14:48 #820653Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Har faktiskt inte tagit en bild under hela dieten och ska jag lägga upp någon så får det bli när jag är lite fräschare.
Vi får se?Jag har ju lite bilder på dig i posebrallor som jag tog dan före Lucia som du kanske kommer ihåg :whistle: Du kanske vill att jag slänger upp dom åt dig ? Mvh Eddie.
14 december, 2007 at 14:52 #820654Anonym anvandareMemberEddie The Monster wrote:Jag har ju lite bilder på dig i posebrallor som jag tog dan före Lucia som du kanske kommer ihåg :whistle: Du kanske vill att jag slänger upp dom åt dig ? Mvh Eddie.we suer do
14 december, 2007 at 16:25 #820655Anonym anvandareMemberEddie The Monster wrote:Jag har ju lite bilder på dig i posebrallor som jag tog dan före Lucia som du kanske kommer ihåg :whistle: Du kanske vill att jag slänger upp dom åt dig ? Mvh Eddie.Det vill jag inte, NEJ TACK!
Radera skiten! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.