Tanken har börjat infinna sig…!

Home Forums Dagböcker Tanken har börjat infinna sig…!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 384 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Med den formen som hon håller får du smyga in hur många bilder du vill:emo-thumb

Inget jävla raggande på forumet. Varning.

Grandmaster wrote:
    Inget jävla raggande på forumet. Varning.

Formen sopa:rtfm:

:D

Andreas Guiance wrote:
    Med den formen som hon håller får du smyga in hur många bilder du vill:emo-thumb

Några bilder kan det ju bli ibland, om Erika tillåter?
    Poseringsbilderna är tagna ”söndag eftermiddag o med blixt”, får se om vi kan få till lite bättre förhållanden? :D

Sebbe_o wrote:
    NÄr får man se lite färska bilder ifrån dig då:P

Finns ju en ganska färsk bild till beskådning, kameran blev dock bländad av ljuset…! :D
    Går annars åt rätt håll och någon bild kan kanske råka hamna här!

Tyvärr så har jag ju 3 kriterier emot mig; blek, fet o hårig…jobbar på en av dom…och om den där jäkla lampan på himlen tittar fram nästa vecka, så kanske man kan få en något beige ton i hyn. :D

superberggren wrote:
    TROR PÅ henne,hon kommer göra en grym debut framöver! Kör hårt båda två! /J.

Det tror jag också, men vi får inte säga det till Erika för hon vill inte ha någon press på sig! :D
    Att Erika har kört hårt, det kan jag lova och gubben här försöker att aktivera den gamla kroppen efter bästa förmåga.
    Har precis kommit över den värsta pensionärs tröttheten/stelheten. :(

Promenad: 60 min

sedan banan o milkshake! :drinks:

Jonas Lundberg wrote:
    Det tror jag också, men vi får inte säga det till Erika för hon vill inte ha någon press på sig! :D
    Att Erika har kört hårt, det kan jag lova och gubben här försöker att aktivera den gamla kroppen efter bästa förmåga.
    Har precis kommit över den värsta pensionärs tröttheten/stelheten. :(

Haha…du är rolig du Jonas:D
    Men jag tycker jag skymtar lite osanning här…tycker du kört på bra de senaste veckorna!
    Du har min tillåtelse att smyga in någon bild om jag även får göra detta på dig…fair enough?:p

Måste bara instämma med resten angående Erika. Vi vill helt enkelt se henne på scen. Finns ingen anledning att vänta. Någon gång är den första och för henne kan det inte gå dåligt.

Jonas, inställningen gör halva jobbet!

Erika wrote:
    Haha…du är rolig du Jonas:D
    Men jag tycker jag skymtar lite osanning här…tycker du kört på bra de senaste veckorna!
    Du har min tillåtelse att smyga in någon bild om jag även får göra detta på dig…fair enough?:p

Jo, men ett par veckor räddar ju inte en kropp i totalt förfall!

Då blir det inga mer bilder! 👿

Anna Andersson wrote:
    Måste bara instämma med resten angående Erika. Vi vill helt enkelt se henne på scen. Finns ingen anledning att vänta. Någon gång är den första och för henne kan det inte gå dåligt.

Jonas, inställningen gör halva jobbet!

Håller med angående Erika…

Har tyvärr inte rätt inställning, men enligt trådtitel, så har den blivit bättre!
    Vill ju gärna tävla för mitt eget ego, men det är ju inte motivation nog.
    Har ju ingen riktig tro på mig själv och då är det ju svårt… (alla som har tävlat i BB vet ju hur många pusselbitar som måste falla på plats och jag får inte dit alla).
    Egentligen så spelar det ingen roll och tiden får utvisa hur det blir! :D

Skulle vilja lägga in en liten bild på Erikas latspread, men efter hennes hot så vågar jag inte! ;)

Armar + Axlar:

Triceps:
    7 set

Biceps:
    5 set

Axlar:
    4 set hantellyft

anm.
    Passet tog 17 min. efter uppvärmning!
    Kände mig lite sliten i armarna…körde allt non-stopp i princip.
    Skönt med tempo, pumpen o värken sitter i länge efteråt! :D

Erikas rygg:
    [img=http://img207.imageshack.us/img207/4271/mobilbilder045nc9.jpg](mobilbild)

hade vart kul att höra några pb:n gjorde av denna Erika, såsom knäböj, marklyft, bänkpress, chins, dips?
    hennes fysik är verkligen imponerande!
    får önska henne, och dig också såklart, lycka till med allt! :)

Promenad: 40 min

Rygg, Vader;

Latsmaskin:
    2 set

Smalt drag uppifrån:
    2 set

Enarms maskinrodd:
    2 set

Sittande maskinrodd:
    2 set

Lats hammer:
    2 set

Sittande rodd:
    2 set

Omvänd vadpress i hacklift:
    3 set

anm.
    Körde med Erika idag, hon körde på nästan samma vikter som mig i vissa övningar. Hon är väldigt stark!
    Bra pass, lite annorlunda övningar än jag brukar köra. Fler övningar o fler set!
    Bra känsla i ryggen!
    Vadövningen kändes också väldigt bra!
    Sträckte tyvärr nacken i sista ryggövningen, trots moderat vikt!

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.