Tanken har börjat infinna sig…!

Home Forums Dagböcker Tanken har börjat infinna sig…!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 384 total)
  • Author

Bra journal det här, mycket träning och fullt med fina bilder. Extra plus för att det är väldigt hög kvalité på bilderna samt att helkroppsbilder finns. Trådskaparen tänker inte själv visa sin form på ett tag eller?

Mantus wrote:
    Bra journal det här, mycket träning och fullt med fina bilder. Extra plus för att det är väldigt hög kvalité på bilderna samt att helkroppsbilder finns. Trådskaparen tänker inte själv visa sin form på ett tag eller?

Tack!
    Min form är tyvärr för dålig att visa, men betydligt bättre än för ett par månader sedan. Sedan att man är blek och hårig gör ju inte saken bättre. Och när man har sett Erikas form ”in real life”, så får man ju ännu mera komplex.
    Som sagt det finns en väldigt liten chans att det blir tävling fram i december, men när vågen står på 120 kg och tanken är att det ska bli tävling i -100 kg, så känns det än mer avlägset…

Träningen går faktiskt bättre än på väldigt länge och hade det inte varit för alla kilo att ta bort, så skulle jag nog gett det en chans.

Roligare att pusha och hjälpa Erika att förbättra sig, tycker redan nu att hon är på rätt väg! :D

Jag måste bara ge Erika MÅNGA :up: och tacka henne för att hon gav mig träningslusten och gnistan tillbaka! Så snygg fysik!! Jag blev riktigt inspirerad och motiverad när vi träffades sist på restaurangen. Tur det! Annars hade jag blivit en slappis utan muskler inom en snar framtid, sååå trött var jag på träningen…..[/b]:D Nu har jag kört på sen dess och det går skitbra!

Hoppas ni får en bra sommar! (Av det som är kvar…) Taadaa!

precious wrote:
    Jag måste bara ge Erika MÅNGA :up: och tacka henne för att hon gav mig träningslusten och gnistan tillbaka! Så snygg fysik!! Jag blev riktigt inspirerad och motiverad när vi träffades sist på restaurangen. Tur det! Annars hade jag blivit en slappis utan muskler inom en snar framtid, sååå trött var jag på träningen…..[/b]:D Nu har jag kört på sen dess och det går skitbra!

Hoppas ni får en bra sommar! (Av det som är kvar…) Taadaa!

Fan va skoj att läsa det du skrivit…tack så jätte mycket, det värmer verkligen :)
    Jag tror inte du hade blivit en slappis iaf fall men lycka till med träningen och kör hårt:emo-thumb
    Mvh Erika

WOW :worship: jag blir alltmer imponerad av den tjejen!!

Kör hårt båda två!

Linn wrote:
    WOW :worship: jag blir alltmer imponerad av den tjejen!!

Kör hårt båda två!

Tack!
    Jag försöker och Erika får man bromsa! :D

igår;

Promenad: 60 min

Rygg igår:

Latsmaskin:
    2 set

Sittande rodd maskin:
    2 set

Smalt drag uppifrån:
    2 set

Enarms maskinrodd:
    2 set

Lats friviktsmaskin:
    2 set

Sittande rodd:
    2 set

Åt precis en dagobert, bestående av 3 rågkakor, 2 stora skivor lövbiff (dubbelvikta), lite ketchup och kryddor.
    Jäklar vad gott!
    Kan inte vara utan mitt favo-bröd, passar till allt…

Ja, jag sköter träningen också…

Snart är tidsfristen ute för att tävla i år…, to fat! :D

Hej! Kul attdu kommit igång. Får klättra dig upp på scen snart!

Dock har jag en fråga, erika, kan hon heta andersson och vara en gammal öjebybo?

mvh en jansson

Fredrik.J wrote:

Dock har jag en fråga, erika, kan hon heta andersson och vara en gammal öjebybo?

mvh en jansson

Det verkar stämma. Hon kommer ifrån Piteå, Öjebyn känner jag däremot inte till.
    Hon kan säkert svara själv, senare ikväll! :D

Ja har skött träningen bättre än på länge. Ska köra ett benpass ihop med Erika idag. Det är lite knäckande, jag väger dubbelt, men hon kör med klart mer än halva min träningsvikt. Kanske ska memorera träningsvikterna idag bara för skojs skull.
    Om jag kommer upp på scenen mer eller snart, kan jag inte svara på själv!
    Hoppas att Erika gör det istället… :)

Jonas Lundberg wrote:
    Det verkar stämma. Hon kommer ifrån Piteå, Öjebyn känner jag däremot inte till.
    Hon kan säkert svara själv, senare ikväll! :D

Ja har skött träningen bättre än på länge. Ska köra ett benpass ihop med Erika idag. Det är lite knäckande, jag väger dubbelt, men hon kör med klart mer än halva min träningsvikt. Kanske ska memorera träningsvikterna idag bara för skojs skull.
    Om jag kommer upp på scenen mer eller snart, kan jag inte svara på själv!
    Hoppas att Erika gör det istället… :)

haha de var som tusan, tyckte jag kände igen henne, hon gick grundskolan tsm med storasyster min. Men hon har växt till sig alltså! :emo-thumb Att hon hade fysik visste jag, men inte sådan fysik, grymt jobbat!

haha tungt, jamen försök med det. Så ser ni till att komma upp på scen båda två!

Nu ska jag snart ge Erika en match i gymmet… 8)

Benpass Erika vs Jonas:

Benpress: (David-maskin med fria vikter)

1:a setet
    180kg vs 360kg

2:a setet
    190 vs 340 (Erika var tvungen att höja medan jag däremot sänkte och körde strikt):)

Liggande legcurl:

46 vs 76

46 vs 76

3:e setet
    39 vs 68

Hacklift: (David-maskin)

80 vs 120

80 vs 120

Sittande legcurl:

50 vs 80

45 vs 65

Benspark: (Nordic)

55 vs 100 (Fullt mag. 13 reps, tusan vad Arne P har lätta maskiner):D

55 vs 100

Raka marklyft:

90 vs 120

90 vs 120

anm.
    Vi låg på runt 8 reps på alla övningar med en variation på 6-13 reps (Erika körde bara en 6:a i 2:a setet när hon skulle överdriva i benpressen, bara för att hon skulle köra på mer än halva min vikt.):huh:
    Hon är stark den lilla myran! :frust:

Två starka människor det där.

Vad ser du som fördelarna att växla mellan framsida och baksida på benpasset?

Fredrik.J wrote:

mvh en jansson

Tjena Fredrik!
    Du har så rätt…Andersson är mitt efternamn och jag är uppvuxen i Öjebyn:)
    Har jag inte helt fel och är ute och seglar borde syster din heta Anna-Karin, eller ngt likande dubbelnamn:p

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 384 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.