- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 juli, 2007 at 14:45 #820362Anonym anvandareMember
Bra journal det här, mycket träning och fullt med fina bilder. Extra plus för att det är väldigt hög kvalité på bilderna samt att helkroppsbilder finns. Trådskaparen tänker inte själv visa sin form på ett tag eller?
20 juli, 2007 at 15:27 #820363Anonym anvandareMemberMantus wrote:Bra journal det här, mycket träning och fullt med fina bilder. Extra plus för att det är väldigt hög kvalité på bilderna samt att helkroppsbilder finns. Trådskaparen tänker inte själv visa sin form på ett tag eller?Tack!
Min form är tyvärr för dålig att visa, men betydligt bättre än för ett par månader sedan. Sedan att man är blek och hårig gör ju inte saken bättre. Och när man har sett Erikas form ”in real life”, så får man ju ännu mera komplex.
Som sagt det finns en väldigt liten chans att det blir tävling fram i december, men när vågen står på 120 kg och tanken är att det ska bli tävling i -100 kg, så känns det än mer avlägset…Träningen går faktiskt bättre än på väldigt länge och hade det inte varit för alla kilo att ta bort, så skulle jag nog gett det en chans.
Roligare att pusha och hjälpa Erika att förbättra sig, tycker redan nu att hon är på rätt väg!
20 juli, 2007 at 16:58 #820364Anonym anvandareMemberJag måste bara ge Erika MÅNGA :up: och tacka henne för att hon gav mig träningslusten och gnistan tillbaka! Så snygg fysik!! Jag blev riktigt inspirerad och motiverad när vi träffades sist på restaurangen. Tur det! Annars hade jag blivit en slappis utan muskler inom en snar framtid, sååå trött var jag på träningen…..[/b] Nu har jag kört på sen dess och det går skitbra!
Hoppas ni får en bra sommar! (Av det som är kvar…) Taadaa!
20 juli, 2007 at 17:48 #820365Anonym anvandareMemberprecious wrote:Jag måste bara ge Erika MÅNGA :up: och tacka henne för att hon gav mig träningslusten och gnistan tillbaka! Så snygg fysik!! Jag blev riktigt inspirerad och motiverad när vi träffades sist på restaurangen. Tur det! Annars hade jag blivit en slappis utan muskler inom en snar framtid, sååå trött var jag på träningen…..[/b] Nu har jag kört på sen dess och det går skitbra!Hoppas ni får en bra sommar! (Av det som är kvar…) Taadaa!
Fan va skoj att läsa det du skrivit…tack så jätte mycket, det värmer verkligen
Jag tror inte du hade blivit en slappis iaf fall men lycka till med träningen och kör hårt:emo-thumb
Mvh Erika20 juli, 2007 at 18:24 #820366Anonym anvandareMemberWOW :worship: jag blir alltmer imponerad av den tjejen!!
Kör hårt båda två!
21 juli, 2007 at 10:09 #820367Anonym anvandareMemberLinn wrote:WOW :worship: jag blir alltmer imponerad av den tjejen!!Kör hårt båda två!
Tack!
Jag försöker och Erika får man bromsa!igår;
Promenad: 60 min
22 juli, 2007 at 11:43 #820368Anonym anvandareMemberRygg igår:
Latsmaskin:
2 setSittande rodd maskin:
2 setSmalt drag uppifrån:
2 setEnarms maskinrodd:
2 setLats friviktsmaskin:
2 setSittande rodd:
2 set31 juli, 2007 at 15:57 #820369Anonym anvandareMemberÅt precis en dagobert, bestående av 3 rågkakor, 2 stora skivor lövbiff (dubbelvikta), lite ketchup och kryddor.
Jäklar vad gott!
Kan inte vara utan mitt favo-bröd, passar till allt…Ja, jag sköter träningen också…
Snart är tidsfristen ute för att tävla i år…, to fat!
1 augusti, 2007 at 14:24 #820370Anonym anvandareMemberHej! Kul attdu kommit igång. Får klättra dig upp på scen snart!
Dock har jag en fråga, erika, kan hon heta andersson och vara en gammal öjebybo?
mvh en jansson
1 augusti, 2007 at 14:36 #820371Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Hej! Kul attdu kommit igång. Får klättra dig upp på scen snart!Dock har jag en fråga, erika, kan hon heta andersson och vara en gammal öjebybo?
mvh en jansson
Det verkar stämma. Hon kommer ifrån Piteå, Öjebyn känner jag däremot inte till.
Hon kan säkert svara själv, senare ikväll!Ja har skött träningen bättre än på länge. Ska köra ett benpass ihop med Erika idag. Det är lite knäckande, jag väger dubbelt, men hon kör med klart mer än halva min träningsvikt. Kanske ska memorera träningsvikterna idag bara för skojs skull.
Om jag kommer upp på scenen mer eller snart, kan jag inte svara på själv!
Hoppas att Erika gör det istället…1 augusti, 2007 at 14:48 #820372Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Det verkar stämma. Hon kommer ifrån Piteå, Öjebyn känner jag däremot inte till.
Hon kan säkert svara själv, senare ikväll!Ja har skött träningen bättre än på länge. Ska köra ett benpass ihop med Erika idag. Det är lite knäckande, jag väger dubbelt, men hon kör med klart mer än halva min träningsvikt. Kanske ska memorera träningsvikterna idag bara för skojs skull.
Om jag kommer upp på scenen mer eller snart, kan jag inte svara på själv!
Hoppas att Erika gör det istället…haha de var som tusan, tyckte jag kände igen henne, hon gick grundskolan tsm med storasyster min. Men hon har växt till sig alltså! :emo-thumb Att hon hade fysik visste jag, men inte sådan fysik, grymt jobbat!
haha tungt, jamen försök med det. Så ser ni till att komma upp på scen båda två!
1 augusti, 2007 at 17:55 #820373Anonym anvandareMemberNu ska jag snart ge Erika en match i gymmet…
1 augusti, 2007 at 21:12 #820374Anonym anvandareMemberBenpass Erika vs Jonas:
Benpress: (David-maskin med fria vikter)
1:a setet
180kg vs 360kg2:a setet
190 vs 340 (Erika var tvungen att höja medan jag däremot sänkte och körde strikt)Liggande legcurl:
46 vs 762:a setet
46 vs 763:e setet
39 vs 68Hacklift: (David-maskin)
80 vs 1202:a setet
80 vs 120Sittande legcurl:
50 vs 802:a setet
45 vs 65Benspark: (Nordic)
55 vs 100 (Fullt mag. 13 reps, tusan vad Arne P har lätta maskiner)2:a setet
55 vs 100Raka marklyft:
90 vs 1202:a setet
90 vs 120anm.
Vi låg på runt 8 reps på alla övningar med en variation på 6-13 reps (Erika körde bara en 6:a i 2:a setet när hon skulle överdriva i benpressen, bara för att hon skulle köra på mer än halva min vikt.):huh:
Hon är stark den lilla myran! :frust:1 augusti, 2007 at 21:27 #820375Anonym anvandareMemberTvå starka människor det där.
Vad ser du som fördelarna att växla mellan framsida och baksida på benpasset?
1 augusti, 2007 at 21:46 #820376Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Hej! Kul attdu kommit igång. Får klättra dig upp på scen snart!Dock har jag en fråga, erika, kan hon heta andersson och vara en gammal öjebybo?
mvh en jansson
Tjena Fredrik!
Du har så rätt…Andersson är mitt efternamn och jag är uppvuxen i Öjebyn:)
Har jag inte helt fel och är ute och seglar borde syster din heta Anna-Karin, eller ngt likande dubbelnamn:p -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.