- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 december, 2011 at 20:53 #179706Anonym anvandareMember
kikade in din dagsform i ditt album och jag måste altså säga att jag blir grymt taggad åt dina vägar i0janki!kommer bli tokbra det här:-)
14 december, 2011 at 07:45 #179707Anonym anvandareMemberwaco3000 wrote:Aha, vägen mot beachformen ska följas med intresse och jag vet att du kommer att lyckas.Tackar för förtroendet
Beslut är taget, då finns det ingen återvändo och misslyckas är inget alternativ.Galten wrote:kikade in din dagsform i ditt album och jag måste altså säga att jag blir grymt taggad åt dina vägar i0janki!kommer bli tokbra det här:-)Jag är rätt taggad jag med hehe
Formen är mjuk och mysig just nu, men hoppas att isoleringen döljer en del muskelmassa som adderats under året.14 december, 2011 at 08:31 #179708Anonym anvandareMemberEtt intensivt pass med lite vila mellan seten kördes i morse igen.
Dagens pass
Rehab
Utåtrotationer
4×15
Inåtrotationer
4×15
Sidolyft hantlar
4×15 6kgRygg
Sittande rodd, maskin med fira vikter
4×15 30kg/sidaMarklyft
1×10 90kg
1×8 130kg
3×3 150kg – Körde teknik så man hamnar rätt i varje lyft.
Kör man mark bara en gång i veckan hinner smalbenen återhämta sig. Nu känner man av stångens ”massage” på pass nummer 2.Stångrodd
4×12 50kgBiceps
Stångcurl
5×10 30kg – långsamt och fokus på full kontakt.Triceps
Pushdowns med stång
5×12 60kg14 december, 2011 at 16:46 #179709Anonym anvandareMemberha ha ha ,rolig grej du skrev där!! quit is not an option!!! är en god väns valspråk/ordspråk el vad man ska kalla det!!! han har en egen MMA/brasiljansk jui jutsu klubb.vid roslagstull i stockholm.
ja den där massagen,usch!! jag brukar linda på gasbinda el vad det heter,runt smalbenen.så man slipper blodet.det +brallorna skyddar ju lite i alla fall.
ja kämpa på nu med dieten,ska bli roligt att se dina framsteg,när jag själv också skulle behöva det.gå ner i vikt alltså,fel,gå ner i fettprocent menade jag!ha det nu!!!!………..
15 december, 2011 at 07:46 #179710Anonym anvandareMemberbighulken wrote:ha ha ha ,rolig grej du skrev där!! quit is not an option!!! är en god väns valspråk/ordspråk el vad man ska kalla det!!! han har en egen MMA/brasiljansk jui jutsu klubb.vid roslagstull i stockholm.
ja den där massagen,usch!! jag brukar linda på gasbinda el vad det heter,runt smalbenen.så man slipper blodet.det +brallorna skyddar ju lite i alla fall.
ja kämpa på nu med dieten,ska bli roligt att se dina framsteg,när jag själv också skulle behöva det.gå ner i vikt alltså,fel,gå ner i fettprocent menade jag!ha det nu!!!!………..
Jag kör i shorts, så inte mycket som skyddar de stackars smalbenen :p
Kanske får börja köra i mina fina tights framöver…15 december, 2011 at 08:08 #179711Anonym anvandareMemberDagens pass
Ben
Benculs
6×10 50kgBenpress
1×10 250kg
1×10 280kg
3×10 350kgVader sittande i smith alternerat med situps
5×20 140kg – 5×50Vader stående i smith
5×10 140kgKörde med kort vila mellan seten och mjölksyran var inte sen att hitta ben och vader :p
I morgon slipper jag köra på morgonen, så eftermiddag here we come!!
Ska bli skönt att träna efter jobbet, och då behöver jag inte köra själv.
Är ett gäng från jobbet som kör på samma gym.16 december, 2011 at 21:09 #179712Anonym anvandareMemberDagens pass
Rygg
Marklyft
1×5 90kg
1×5 130kg
1×5 150kg
3×3 170kg
1×1 190kgAxeln kändes bättre än på länge så kika på denna!!
CHINS
1×12 kv – framstegSittande rodd -maskin
3×12 55kg/sidaKabelrodd
3×10 70kgShrugs
3×15 60kgEn liten ljusglimt öppnades idag när jag kunde köra chins utan nämnvärd smärta. Var lite bänkcoach åt en arbetskollega som inte riktigt besitter tekniken.
Gjorde en 2:a på 50kg utan smärta.
Snart kan jag köra lite annat än böj och mark heheSnart blir det film här, förmodligen somnar jag till förtexterna hahaha
Over and out!!
17 december, 2011 at 13:27 #179713Anonym anvandareMemberIdag blir det ingen träning, kroppen och knoppen behöver vila.
Vaknade med huvudbank och täppt näsa.
Kurerar mig idag och kör i morgon igen.
Känns i ryggen att man kört marklyft 3ggr den här veckan :up:Dieten har gått oförskämt lätt i veckan, men det är klart, gör väl vecka 1 alltid hahahaa!
Måndag kommer uppdatering med vikt, mått och bilder till albumet.
Bestämt mig för att försöka fota varje vecka.
Kul att ha sen till sommaren och blicka tillbaka på.Vakna vid åtta, mådde som en påse skit, mata Nathalie, diska och dona i hemmet. Sov sen mellan 09 och 12
Snart är det fikatime då mamma och pappa kommer på besök. Sen ska jag och tjejen försöka komma överrens om dagens mat hehe Just nu går det sådär :p
Kvällens film blir den senaste Transformers.
Om ni inte sett Warrior, gör det!
[http://www.imdb.com/title/tt1291584/]Simma lugnt nu där ute!
17 december, 2011 at 13:58 #179714Anonym anvandareMemberstarkt markat!kom ihåg ditt mantra nu…våga vägra sjukdom
17 december, 2011 at 14:01 #179715Anonym anvandareMemberta det lite easy nu,speciellt med marklyften!! ok,du är ju yngre än mig,men i alla fall.
för du använder ländrygg/korsrygg hela tiden,även i det vardagliga livet.
den måste ju få återhämta sig också…..
sen beror det på hur tungt du kör också,reps alltså.å antal set.tänk på att samma muskelgrupper arbetar i böjen också.
ja dieten…..he he he ,det kommer typ i vecka 10 eller annat……men men,bara traggla på .jaha snart är jultjofräsen här också.ska du ha diet då också?……..lol.
ok går ju att ta som en ätar dag iofs!!!
nähe,jag tvättar å städar idag,dottra min kommer idag ju,annars skulle jag inte städa……….lol.
ha de nu…….17 december, 2011 at 14:38 #179716Anonym anvandareMemberGalten wrote:starkt markat!kom ihåg ditt mantra nu…våga vägra sjukdomTackar!
Veckans träning har vart riktigt skön och smärtan i axeln börjar smyga sig bort den med.
Våga vägra sjukdom! Glömmer aldrig det, ska bota mig med kött ikväll hehe17 december, 2011 at 14:42 #179717Anonym anvandareMemberbighulken wrote:ta det lite easy nu,speciellt med marklyften!! ok,du är ju yngre än mig,men i alla fall.
för du använder ländrygg/korsrygg hela tiden,även i det vardagliga livet.
den måste ju få återhämta sig också…..
sen beror det på hur tungt du kör också,reps alltså.å antal set.tänk på att samma muskelgrupper arbetar i böjen också.
ja dieten…..he he he ,det kommer typ i vecka 10 eller annat……men men,bara traggla på .jaha snart är jultjofräsen här också.ska du ha diet då också?……..lol.
ok går ju att ta som en ätar dag iofs!!!
nähe,jag tvättar å städar idag,dottra min kommer idag ju,annars skulle jag inte städa……….lol.
ha de nu…….Försöker lyssna på den gamle kroppen…
Känns bra och nu när man kan köra lite fler övningar så blir det lite mindre av ben och mark. Ser detta som en bra uppbyggnadsträning för grymma ökningarJulafton blir en riktigt grym ätardag hehe
Man ska även njuta av livet när tillfällen ges.18 december, 2011 at 13:46 #179718Anonym anvandareMemberVilken skillnad det är att träna efter man fått sova ordentligt 2 nätter och vilat dagen innan!
Idag fanns det energi så det räckte och blev över :emo-thumbDagens pass
Rehab
Utåtrotationer
5×20
Inåtrotationer
5×20Axlar
Kryssdrag
5×20 5kgSittande sidolyft -hantlar
5×10 6kgShrugs – hantlar
5×10 30kgOmvända flyes på bänk
5×15 5kgBiceps
Stångcurl – EZ-stång
1×10 30kg
4×8 40kgHantelcurls
5×6 18kgScottcurls – EZ-stång
1×10 30kg
2×6 40kg
1×4 40kg
1×10 30kgTriceps
Pushdowns – stång
1×15 60kg
4×10 80kgPushdowns – rep
5×8 40kgAvslutade det hela med trampa på motionscykel i hela 20min.
Ska göra ett pass på cykeln per vecka, denna gång väntade jag in i det sista heheI morgon är det dags för formcheck igen.
18 december, 2011 at 17:29 #179719Anonym anvandareMemberroligt att du har sån energi…..
se upp bara,så att du inte råkar ut som jag!!!!!………..5 barns far……..–
du körde på bra där på axlarna ser jag,bra arbetat!!!
de där kommer nog bli bra det där,beach 2012….för mig blir det beach 2015…..–ha de nu.
18 december, 2011 at 19:12 #179720Anonym anvandareMemberbighulken wrote:roligt att du har sån energi…..
se upp bara,så att du inte råkar ut som jag!!!!!………..5 barns far……..–
du körde på bra där på axlarna ser jag,bra arbetat!!!
de där kommer nog bli bra det där,beach 2012….för mig blir det beach 2015…..–ha de nu.
Fem barn… Fullt upp med 2
I morgon när klockan ringer 04:45 så är troligen energin på mer normal nivå hahaha
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.