- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 december, 2011 at 11:23 #179751Anonym anvandareMembernenya wrote:Finfina barn!
Man får njuta så länge de är små, det står inte på innan de brölar och går runt i klackeskor på stanFörtränger den hemska tanken att de ska bli stora och tycka pappa är pinsam och jobbig :p
Man får helt klart ta vara på tiden när de är små och mysiga. Lyssnar iaf då och då än så länge hehe
30 december, 2011 at 11:38 #179752Anonym anvandareMemberi0janki wrote:Förtränger den hemska tanken att de ska bli stora och tycka pappa är pinsam och jobbig :pMan får helt klart ta vara på tiden när de är små och mysiga. Lyssnar iaf då och då än så länge hehe
Haha min äldsta fyller 11, nu är det rejält med vax i håret, kläder ska vara av rätt märke, hormonerna svänger som en eka på öppet vatten.. Puh!
Då är det extra mysigt de här stunderna när han är ”liten” och vill kramas.30 december, 2011 at 11:45 #179753Anonym anvandareMembernenya wrote:Haha min äldsta fyller 11, nu är det rejält med vax i håret, kläder ska vara av rätt märke, hormonerna svänger som en eka på öppet vatten.. Puh!
Då är det extra mysigt de här stunderna när han är ”liten” och vill kramas.Sluta skrämma upp mig
Wilma fyller 6 i februari så är en tid kvar av ”pappa är bäst” och ”pappa kan allt”
30 december, 2011 at 13:50 #179754Anonym anvandareMemberden är härlig den tiden!!!!! då man liksom är idolen i deras liv.
har börjat att märka nu på dottra min,hon är 11 fyller 12 strax.att det fortfarande är bra,men det krävs desto mera för att uppehålla ett bra förhållande till varandra….
ibland så känner jag för att kolla till läget,då brukar jag låtsas att jag strax ska sjunga opera,el nåt,inne i stan eller där det är mycket folk…….lol.förut gjorde de inget,men i dagens läge,så tycker hon det är lite pinsamt,tror jag,verkar så i alla fall.så då får jag lägga ner detta med att vara så frispråkig el sjunga i offentliga miljöer….det kan jag emellertid göra när jag är själv då!!! brukar få för mig det ibland…..lol
ja ,lite konstig är man nog,jag åkte offentligt för ett tag sedan.dvs,tunnelbana.inte åkt så mycket av det i vuxen ålder.å det alla var helt tysta i vagnen,man kunde höra en nål falla!! lite konstig egentligen….tycker jag.men jag brukar alltid hamna i diskusioner med folk,jätte roligt faktiskt.
sista gången så,tänkte jag åka tuben,för det gick fortare å slipper p-böter.men ack,så blev det inte.för det visade sig ha hänt nån olycka,så de meddelade på radion/högtalarna,att det minsann var kö….lol….i tunnelbanan……lol
å när vi satt där så började jag att prata med grannen bredvid,det slutade med att jag ringde upp en god vän,som har ett gym å presenterade henne.för hon sysslade med frisksport och var ute efter en lokal.vet inte om det blev nåt med detta ,men men rolig sak som kan hända en dag om man åker kommunalt………..lol30 december, 2011 at 17:13 #179755Anonym anvandareMemberIdag fick man lämna jobbet tidigt och det resulterade i ett bra träningspass.
Fortfarande anpassas övningar och vikter efter min krånglande högeraxel.Dagens pass
Rehab
Inåtrotationer
5×20
Utåtrotationer
5×20Axlar
Kryssdrag
1×15 7,5kg
1×15 10kg
3×10 15kgSidolyft hantlar
4×10 11kgOmvända flyes på lutande bänk
4×12 8kgShrugs
2×20 60kg
2×10 100kgMilitärpress bakom nacke
4×30 20kg – börjar smått med denna övning igen, axeln mår bättre.Biceps
Stångcurl
1×17 45kg
1×12 45kg
1×8 45kgStående hantelcurl
3×8 20kgScottcurl – EZ-stång
1×12 30kg
2×8 30kgTriceps
Pushdowns – stång
1×20 60kg
2×10 80kgPushdowns – rep
3×10 40kgEnarms Pushdowns
3×12 10kgAvslutade med 20min på motionscykeln.
Sen fick jag instruera lite marklyft till en polare.Nu verkar det än mer klart att jag får träna gratis nästa år hehe
Då blir det även aktuellt med gym byte, passar mig utmärkt.
Ska hjälpa till med gymtränandet åt klubben jag tränade jujutsu och judo för tidigare.
Vissa har inte satt sin fot på ett gym tidigare, så de behöver lite hjälp.
Jag ser det som jag fått min första sponsor :p31 december, 2011 at 11:53 #179756Anonym anvandareMemberAvslutar året med att vila från gymmet. Känner inte att det finns någon muskelgrupp som är fräsch nog att plågas idag.
Taggad för köttfesten ikväll!
Mmmmmmm kött!
Tjejen tycker jag är lite konstig när jag förklarade att jag längtar till nästa veckas marklyft hehe
I veckan har jag haft lite jobbigt 2 kvällar med att jag vart himla hungrig och sugen på allt som är gott och onyttigt…
Men har skött allt som jag planerat och formen smyger sig fram sakta men säkert.
Formcheck är som vanligt på måndag.Snart blir det en promenad med familjen, sen har jag fått lite sofftid för mig själv. UFC141 here we come!
Tjejen kommer sitta precis jämte då även hon gillar halvnakna män som pucklar på varandra.
Min eventuella sponsor har redan värvat Nathalie till judoträning hahahaÖnskar alla på Body ett riktigt gott nytt år!
31 december, 2011 at 12:41 #179757Anonym anvandareMemberGott Nytt!
31 december, 2011 at 18:29 #179758Anonym anvandareMembergott nytt år i0janki:-)
2 januari, 2012 at 07:21 #179759Anonym anvandareMemberVikt
98,1kg – Förra veckan 98,9kg (totalt -4,7kg)Nacke
46cmAxlar
132cmBröst
119cmÖverarm
44cmUnderarm
35cmMidja
89cm -1cmLår
71cm -1cmVad
44cmNya foton finns bland mina album som vanligt.
Nu är julens frestelser över och man kan koncentrera sig lättare på bra mat och inget skräp hehe
Framöver kommer vikten antagligen droppa lite långsammare då man tappat det överflödiga vattnet och liknande ur systemet.
Idag slipper jag träna själv, så får se vad passet har att erbjuda :up:2 januari, 2012 at 20:34 #179760Anonym anvandareMemberEn sak är säker, massa nyårslöften var på gymmet idag!
Knökat med folk.
Sen har jag fått ont i diskbråcket efter dagens pass…
Blir knapra pain killers några dagar antar jag.
Gubben börjar bli gammal…Dagens pass
Rehab
Utåtrotationer
4×20
Inåtrotationer
4×20
Sidolyft hantlar
4×20 6kgMarklyft
1×10 90kg
1×6 110kg
1×6 150kg
3×3 170kg
Blev helt slut i ryggen, inget konstigt i sig, men nu har allt övergått till smärta.Bröst
Bänkpress
1×30 50kg
1×25 70kg
2×12 80kgIncline press – maskin
4×20 20kgLutande hantelflyes
4×20 11kgNu ligger jag i soffan och glor på Simpsons och tycker synd om mig själv :p
2 januari, 2012 at 20:40 #179761Anonym anvandareMemberkul att se viktnedgången går framåt,även roligt att se att bänken är återigen införd:-)tråkigt dock med ländryggen,du har ju kört en hel del pass för just nämda grupp så är väl lätt hänt…hoppas d släpper fort iallefall!
3 januari, 2012 at 07:36 #179762Anonym anvandareMemberGalten wrote:kul att se viktnedgången går framåt,även roligt att se att bänken är återigen införd:-)tråkigt dock med ländryggen,du har ju kört en hel del pass för just nämda grupp så är väl lätt hänt…hoppas d släpper fort iallefall!Gubben går mer och mer sönder, får köra en längre period med lättare vikter… Ska försöka hålla mig till den planen i alla fall.
Ryggen känns bättre redan idag, var bara orolig hur den skulle kännas när man vaknar kall och stel i musklerna.
Sen kan det vara nattens knaprande av painkillers som sitter i :pBänken kan köras helt ok, men får öka långsamt där med.
Räcker med kroppsliga problem nu3 januari, 2012 at 19:42 #179763Anonym anvandareMemberDiskbråcket var riktigt snällt idag och verkar inte få längre men denna gång
Kan även vara all tramadol som man knaprat i sig…Målet med chinsen var 50st, krävdes hela 6st, men alltid en början.
Axeln mår riktigt fint nu, om man håller sig borta från tung bänk och dips.Dagens pass
Rehab
Inåtrotationer
4×20
Utåtrotationer
4×20
Sidolyft hantlar
4×15 6kgRygg
Chins
1×12 kv
1×9 kv
1×8 kv
1×6 kv
1×7 kv
1×8 kvSittande rodd – maskin
1×12 50kg/sida
3×8 65kg/sidaLatsdrag – V-handtag
4×8 80kgShrugs – hantlar
4×10 40kgDet hela avslutades med ett gäng situps.
Morgondagens träning är hotad :p
Ska fira jul med tjejens pappa direkt efter jag slutat jobbet. Kanske hinner med ett pass efter vi vart och fikat.
På morgonen är uteslutet efter nattens obefintliga sömn.Igår var jag depp efter träningen, idag är det desto mer pepp :up:
3 januari, 2012 at 20:17 #179764Anonym anvandareMemberja du kämpar på du!!…bra där.
Tack ,god fortsättning på dig.4 januari, 2012 at 10:55 #179765Anonym anvandareMemberbighulken wrote:ja du kämpar på du!!…bra där.
Tack ,god fortsättning på dig.Kämpar på så gott man kan.
Himla god fortsättning på dig medHoppas hinna med ett pass efter vi vart och lekt jul hos tjejens pappa i eftermiddag.
Såg dock att gymmet ändrat sina öppettider, stänger redan 21:00, så det kan bli tight idag.
Första gången man ska köra sent och de har bytt öppettider.
Tur för mig att de fortfarande öppnar klockan 05:00 :p -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.