Team GrowHUGE’s dagbok

Home Forums Dagböcker Team GrowHUGE’s dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 96 total)
  • Author

Inledningsvis vill jag hälsa Dig välkommen till Team Growhuge’s dagbok här på body! Här kan ni ta del av allt som rör teamet och teamets tävlande inför framtida tävlningar, förberedelser samt vardagliga inlägg helt enkelt.

Även jag, kommer dela med mig lite av min vardag och mina planer bakom detta bygge, det är verkligen en spännande tid som väntar oss framöver.

En presentation om oss då vore kanske på sin plats. Vilka kommer representera mig och Team Growhuge 2010? Jag kan…

..stolt presentera laguppställning för Team GROWHUGE.

Johannes Eshak

Petrus Murath

Erik Eriksson(HÖGER)

Joe Lindh
    [http://i29.tinypic.com/30c3dd5.jpg]

Vi har höga mål allihopa med en härlig blandning av seriösitet, kunskap och humor.

Jag lämnar kort och gott ordet över till grabbarna som kommer hålla journalen flytandes mestadels, även jag kommer dock
    skriva både en och två saker, givetvis.

Grabbarna kommer med en liten presentation om sig själva så ni får svar på eventuella frågor.

// Henrik Gustafsson

ska bli kul att följa :)

Kort presentation om mig.

Tycker det är kanon svårt att presentera mig själv,men här kommer iaf ett försök.
    Jag är en lyckligt familjefar som tränat större delen av mitt liv.
    Hade prövat de flesta sporterna fram tills dess att jag var runt 13-14 år och kom till byns gym (små fet o tanig på samma gång :().Där någonstans började resan och iden om att kunna bygga kroppen som man själv önskar att den skulle kunna se ut.
    Den iden och passionen har sedan varit en följeslagare genom livet.

Förra året 08,gjorde jag debut på scenen.
    Helt otippat från min sida,vann jag på Dc men veckan efter gick det inte riktigt lika bra på Lp.
    Nöjd ändå,men med blodad tand bestämde jag mig redan då att det definitivt blir mer tävlande.

Målet just nu.
    Målet nu är att lägga på mig mer massa och förbättra de brister som jag har.Kan redan nu avslöja att det med största sannolikhet aldrig kommer bli -70 klassen för mig igen.
    Med ett kanon team som Team Growhuge i ryggen,tror jag att det kommer bli väldigt mycket roliga tävlingar framöver.

Kommer att uppdatera lite då o då med bilder så ni får se dagsformen.

Eder
    Martin

Ps
    Min avatar bild togs på Lp 08,utifall någon undrar.

Ska bli roligt det här. Bra initiativ! :)

Kör hårt boys och lycka till!

Cooolt!

Mycket roligt för er grabbar.

Hoppas alla ni lyckas komma så långt som ni vill.

Martin76 wrote:
    Kort presentation om mig.

Tycker det är kanon svårt att presentera mig själv,men här kommer iaf ett försök.
    Jag är en lyckligt familjefar som tränat större delen av mitt liv.
    Hade prövat de flesta sporterna fram tills dess att jag var runt 13-14 år och kom till byns gym (små fet o tanig på samma gång :().Där någonstans började resan och iden om att kunna bygga kroppen som man själv önskar att den skulle kunna se ut.
    Den iden och passionen har sedan varit en följeslagare genom livet.

Förra året 08,gjorde jag debut på scenen.
    Helt otippat från min sida,vann jag på Dc men veckan efter gick det inte riktigt lika bra på Lp.
    Nöjd ändå,men med blodad tand bestämde jag mig redan då att det definitivt blir mer tävlande.

Målet just nu.
    Målet nu är att lägga på mig mer massa och förbättra de brister som jag har.Kan redan nu avslöja att det med största sannolikhet aldrig kommer bli -70 klassen för mig igen.
    Med ett kanon team som Team Growhuge i ryggen,tror jag att det kommer bli väldigt mycket roliga tävlingar framöver.

Kommer att uppdatera lite då o då med bilder så ni får se dagsformen.

Eder
    Martin

Ps
    Min avatar bild togs på Lp 08,utifall någon undrar.

Såg dig på LP Martin! Du har ruskigt smal midja :up: Det var riktigt snyggt måste jag säga. Lycka till inför nästa satsning!

Kul initiativ med dagboken.

Håller med Holgersson, bra initiativ.
    Tränar ni något ihop?

Okej En liten presentation om mig då.

Namn: Joe Lindh
    Bor: Sundsvall
    Ålder:27
    Framtida mål: Lucia 2010 cbb
    Tränar på: Ego

Jag bor som sagt i Sundsvall med min sambo. Träning är nåt jag alltid har sysslat med i någon form, allt från längdskidor till tyngdlyftning. Just byggandet var nåt jag fastnade för och har därför som plan att tävla i Classic Bodybuilding framöver.

Just nu väger jag ca 100kg på 189cm, och är i någorlunda form. Bifogar en liten bild på formen för nån vecka sedan. Jag har en hel del brister att förbättra och de ska jag nu försöka göra bra precis ett år framöver tills dieten inför Lucia 2010 sätter igång.

Att få vara med i Team Growhuge är riktigt roligt och ger en väldigt bra möjlighet att lyckas med så duktiga killar i teamet.:up:

arne_fan: Jag och Erik Eriksson är båda från Sundsvall så vi kör en hel del pass ihop.

Roligt med två från Sundsvall, lycka till!

Niclas Holgersson wrote:
    Såg dig på LP Martin! Du har ruskigt smal midja :up: Det var riktigt snyggt måste jag säga. Lycka till inför nästa satsning!

Kul initiativ med dagboken.

Kul att du tycker min midja ser bra ut :).
    Ärligt talat så är jag rädd att förlora den,så därför bulkar jag endast försiktigt o tränar mage/korsrygg med special övningar.
    Kan kanske ta lite bilder på några av de övningarna o lägga upp senare.
    :)
    Mvh
    Martin

arne_fan wrote:
    Håller med Holgersson, bra initiativ.
    Tränar ni något ihop?

Johannes och jag brukar höras över telefon några varje vecka.
    Vi försöker även träffas nångång då o då för lite form koll,diet/tränings snack o lite middag.
    Men vi ska försöka att ta några pass tillsammans när tid ges.

Mvh
    Martin

Hejsan alla glada:D Härligt med en en liten dagbok för teamet mycket roligt.
    Här kommer en liten presentation av mig erik eriksson:

En kille som bott i kiruna 24 av sina 26 år dom 2 senare i sundsvall.
    Hållit på med gym träning sen ca 13 års åldern och massa andra sporter
    men gym träningen har alltid funnits där. Började väll gymma pga att man inte var så stor och ville växa till sig ”det man inte har på längden får man kompensera på bredden”. Har gjort en BB tävling hittills men planerna redan innställda för nästa vilken får vi vänta och se:)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 96 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.