- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 augusti, 2009 at 14:55 #544020Anonym anvandareMember
Härligt att höra Martin kötta på!
Martin76 wrote:Satte 2st Pb under ett pass idag.Ligger i tung tränings fas nu,då jag försöker lägga på mig mer massa och förbättra brister.
Därför dundrade vi (jag och min tränings kompis) på med rejälare vikter i hackliften.
Satte mitt första pb på 10reps*210kg,glad och förvånad över att mina knän inte gjort ont som de brukar ökade vi till mitt andra pb som blev 10reps*240kg.Ni kan tro att jag varit glad hela dagen i dag .
Gladast är jag nog att mina knän håller,då de har gjort ont länge och jag helt har undvikit att träna ben pga det.
Nu hoppas jag bara att jag kan lyckas hålla kroppen skadefri så jag kan hinna bygga dem bättre.Eder
Martin7 augusti, 2009 at 15:00 #544021Anonym anvandareMemberFullt ös i norge! går natt skift i norge nu. Tränar före jobb 4:e passet på raken i dag:)
7 augusti, 2009 at 20:03 #544022Anonym anvandareMemberkul dagbok, kommer följas! lycka till grabbar
7 augusti, 2009 at 21:46 #544023Anonym anvandareMembereriklappeneriksson wrote:Fullt ös i norge! går natt skift i norge nu. Tränar före jobb 4:e passet på raken i dag:)Hur lyckas du styra upp maten när du jobbar skift och dessutom natt?
Blir det mycket protte drinkar o bars eller gör du matlådor?Mvh
Martin8 augusti, 2009 at 14:56 #544024Anonym anvandareMemberTjenare jo kör en liten speciallare då vi får maten av jobbet:
Frukost, sen träning, sen middag före jobbet, dom målen består av det som bjuds alltså lite mer kalorier och ”sämre mat”. Under skiftet kör jag nu 4 drinkar med en frukt till varje, sen efter jobb skyndar vi ner och glider in på frukosten men då är jag mycket försiktig vad jag stoppar i mig kanske lite ägg bara hitta lite protein källor och sparsamt med med fett och kolisar före sänggående. Hur låter det?Martin76 wrote:Hur lyckas du styra upp maten när du jobbar skift och dessutom natt?
Blir det mycket protte drinkar o bars eller gör du matlådor?Mvh
Martin10 augusti, 2009 at 12:25 #544025Anonym anvandareMemberTog denna bild 3 veckor sedan när jag var i Croatien.
Blöt o fet i kroppen av all god mat o öl,men det känns iaf som om jag är på rätt väg att lägga på mig mer massa.
Målet är ju att kliva upp på scenen igen först nästa år.Detta år så ska jag bara jobba på att förbättra bristerna i fysiken och lägga på mig mer massa.mvh
Martin10 augusti, 2009 at 13:25 #544026Anonym anvandareMemberMartin76 wrote:Tog denna bild 3 veckor sedan när jag var i Croatien.
Blöt o fet i kroppen av all god mat o öl,men det känns iaf som om jag är på rätt väg att lägga på mig mer massa.
Målet är ju att kliva upp på scenen igen först nästa år.Detta år så ska jag bara jobba på att förbättra bristerna i fysiken och lägga på mig mer massa.mvh
MartinHej
Hur lång är du Martin?mvh
10 augusti, 2009 at 16:00 #544027Anonym anvandareMemberRegmer wrote:Hej
Hur lång är du Martin?mvh
Jag är lång som en genomsnitts smurf,dvs 172cm.
Det Gud inte gav mig i längd,får jag ta igen i brädd .Mvh
Martin10 augusti, 2009 at 16:43 #544028Anonym anvandareMemberMartin76 wrote:Jag är lång som en genomsnitts smurf,dvs 172cm.
Martinhehe, helt rätt. grym fysik!
11 augusti, 2009 at 18:37 #544029Anonym anvandareMemberMartin76 wrote:Jag är lång som en genomsnitts smurf,dvs 172cm.
MartinHehe det gud inte gav dig i längd gav han dig i vader ska det stå istället
12 augusti, 2009 at 10:26 #544030Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:Hehe det gud inte gav dig i längd gav han dig i vader ska det stå iställetTack Johannes .
Jo,vaderna är jag ganska nöjd med.Men jobbar nu med att freaka till dem ordentligt,så nu kör jag och en polare igenom dem 2ggr (minst) varje vecka.
Vi kommer att hamra på dem så,någon/några månader till nu för att se om det går att göra lite större .Mvh
Martin13 augusti, 2009 at 12:41 #544031Anonym anvandareMemberKörde ben igår.
Inga vikter att skryta om då jag var helt slut i benen sedan förra veckans killer pass.
Körde arbetes seten på 10o12reps*320kg.Blev många set.Formen just nu.
Morgon vikten ligger på 81.9kg efter dassbesök på mogonen :up:.
Det roliga är att jag är ganska rutat,trotts att jag ligger på bulk,dock sitter fettet på korsryggen (som vanligt) och på kärleks handtagen.
Nåja,ska ju inte upp på scenen i år.Men vill ju ändå hålla formen ganska bra,så jag slipper dieta ihjäl mig när det är dags.Mvh
Martin13 augusti, 2009 at 15:19 #544032Anonym anvandareMemberser mycket bra ut det där martin:)
Martin76 wrote:Tog denna bild 3 veckor sedan när jag var i Croatien.
Martin13 augusti, 2009 at 23:28 #544033Anonym anvandareMembereriklappeneriksson wrote:ser mycket bra ut det där martin:)Tack,men det är mycket att förbättra
Känns som att vi får ta o lägga upp lite bilder på dagsformerna snart.
Så vi (jag) får skämmas som är långt ifrån tävlings formen.
Sen kanske våra läsare tycker att det är på tiden också?Mvh
Martin14 augusti, 2009 at 07:11 #544034Anonym anvandareMemberbara bomba med bilder, det som är kul att se på er. Beast from the east! 😮
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.