Team GrowHUGE’s dagbok

Home Forums Dagböcker Team GrowHUGE’s dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 96 total)
  • Author

Då var man hemma igen då efter en veckas semestrande i Sunny Beach.

Maten var skit men biran var billig och helt ok så de blev ganska mycket öl å mest skräpmat då de var de enda som gick att äta. Jag var ner å körde ett ryggpass idag och jag måste säga att de gick rätt segt. Min mage är i total kaos, blir alltid så när jag åker utomlands. Får väl hoppas att det blir bättre till imorgon. Äntligen får man börja stoppa huvet fullt med kött å potatis igen

välkommen tillbaka joe hoppas semestern varit bra!
    Blir kvar i norge 2 veckor längre än planerat, så kommer hem om 3 veckor.
    Har varit lite sjuk men körde 3 pass förra veckan ändå.
    Kötta på nu så hörs vi…

Joe Lindh wrote:
    Då var man hemma igen då efter en veckas semestrande i Sunny Beach.

Maten var skit men biran var billig och helt ok så de blev ganska mycket öl å mest skräpmat då de var de enda som gick att äta. Jag var ner å körde ett ryggpass idag och jag måste säga att de gick rätt segt. Min mage är i total kaos, blir alltid så när jag åker utomlands. Får väl hoppas att det blir bättre till imorgon. Äntligen får man börja stoppa huvet fullt med kött å potatis igen

Välkommen hem Joe :).
    Kan lova att det är bristen på rejält Älg kött i systemet på dig som gör att din mage krongla:D.
    Få se om jag kan ta mig uppåt landet,så kan vi slänga på någon kalv på grillen,och kanske även hinna ta något gym pass ihop.

Mvh
    Martin

vill också äta en massa!! Kött bygger kött som du säger Martin:-)

eriklappeneriksson wrote:
    välkommen tillbaka joe hoppas semestern varit bra!
    Blir kvar i norge 2 veckor längre än planerat, så kommer hem om 3 veckor.
    Har varit lite sjuk men körde 3 pass förra veckan ändå.
    Kötta på nu så hörs vi…

Tack för de:) Jo de har varit bra, lite dåligt käk å lite att se bara men annars var de helt ok. Kul att du får förlängt så du drar in lite cash. Vi får se till att köra några pass när du kommer hem! Hoppas du tillfrisknar snart. Går de bra med dietandet då?

Martin76 wrote:
    Välkommen hem Joe .
    Kan lova att det är bristen på rejält Älg kött i systemet på dig som gör att din mage krongla:D.
    Få se om jag kan ta mig uppåt landet,så kan vi slänga på någon kalv på grillen,och kanske även hinna ta något gym pass ihop.

Mvh
    Martin

Ja jag är helt övertygad om de. När man i vanliga fall äter älgkött/kyckling/Lax varje dag å sedan går över till bulgarisk chicken kebap, öl, å skräpmat i mängder så kan de bli en liten crash:D Jag krossade dock lite grillkol å drack med vatten så blev jag nästan helt återställd:emo-thumb
    Ja du får se till att komma upp å köra några pass här i norrland!

Richard B wrote:
    vill också äta en massa!! Kött bygger kött som du säger Martin:-)

Jajamen! Bara att komma upp Rikard så ska du få helstekt älgoxe på glillspett

Martin76 wrote:
    Tog denna bild 3 veckor sedan när jag var i Croatien.
    Blöt o fet i kroppen av all god mat o öl,men det känns iaf som om jag är på rätt väg att lägga på mig mer massa.
    Målet är ju att kliva upp på scenen igen först nästa år.Detta år så ska jag bara jobba på att förbättra bristerna i fysiken och lägga på mig mer massa.

mvh
    Martin

Hoohoooo, lite sent nu kanske men jävlar va bra med massa Martin, grymt ju!

Här i dagarna fick jag reda på att jag ska flytta till sthlm olycksfall i arbetet men så är det:p kommer bo mot hökarängen nån som vet nått lämpligt gym i närheten kanske nån som behöver en tränings partner för tunga ben pass:).

Tjena här kommer en rapport från de nordligare delarna.
    i morgon startat sista veckan av 5 st här uppe kirkenes, blev 72timmar jobb förra veckan så kör på ganska tufft. sitter för tillfället i ett sovande hus och kör axel pressar med hantlar i korridoren, ibland undrar man vad man håller på med:) fullt öss hehe

Halloj håller nu på prova ut olika gym i stockholm hittills hunnit med: delta iron gym sats i farsta flex gym farsta strand haha man börjar bli mör i kroppen, dubbel pass måndag onsdag.
    Känns som att dellta ligger bra till även om sats är lite inntresant då man kan träna på så många olika ställen. Men känslan jag kan tänka mig det är på dellta är nog svårt att få tag på på annat ställe.

Hej!

Varit rätt tyst här på senaste, vi jobbar mycket bakom kulisserna ännu med b.la en hemsida samt lite produkter till försäljning, så mycket håller på att ske. Grabbarna tränar på stenhårt och utvecklas jättebra! 2010 kommer bli ett fantastiskt roligt år! Håll ögonen öppna :)

Någon som har några erfarenheter från Kraftverket, gymmet i Kalmar? Är det värt att lägga sina pengar där eller är det likt sats, friskis&svettis e.tc?
    Hur är det med möjligheter att träna posering e.tc, bra ljus o speglar?
    Pris för att träna 1 pass och pris på 1års medlemsskap?
    Tacksam för alla svar, hittar ingen direkt info på hemsidan om det..

Eller kanske rent av, annat gym?

Jobbar på som fasen med att bygga ut och förbättra kroppen,men men…skam den som ger sig.
    Vikten går som jag planerat,sakta men säkert uppåt dock med lagom lite fett på kroppen.Vägrar att göra en 80-tals bulk.

För er som inte vet hur en 80-tals bulk såg/ser ut så ska jag beskriva den lite i korthet.
    1 var i bra form när du börjar.
    2 ät som ett odjur
    3 bli fet som en boll (och tro att allt är muskler;))
    4 dieta bort allt du lagt på dig och bli ledsen över hur lite du massa du faktiskt har gainat.

I korthet så försöker jag hålla en bra balans mellan steg ett och två.
    Och någonstans under vägen vara mindre än 5-7kg från tävlings form.

Närmast nu så ser jag framemot att åka till Västerås för att se SM.
    Ska bli kanon kul att träffa mina kära Team kamrater och en massa roliga vänner där:)
    Självklart kommer jag att gå o käka bars o handla billigt protte i samband med tävlingen:P.

Mvh
    Martin

hur gick d med alla tshirtar ni skulle skicka?

moosecan wrote:
    hur gick d med alla tshirtar ni skulle skicka?

Dom skickades, jag fick en :)

Skickade ut 30st!

Martin76 wrote:
    Jobbar på som fasen med att bygga ut och förbättra kroppen,men men…skam den som ger sig.
    Vikten går som jag planerat,sakta men säkert uppåt dock med lagom lite fett på kroppen.Vägrar att göra en 80-tals bulk.

För er som inte vet hur en 80-tals bulk såg/ser ut så ska jag beskriva den lite i korthet.
    1 var i bra form när du börjar.
    2 ät som ett odjur
    3 bli fet som en boll (och tro att allt är muskler
    4 dieta bort allt du lagt på dig och bli ledsen över hur lite du massa du faktiskt har gainat.

I korthet så försöker jag hålla en bra balans mellan steg ett och två.
    Och någonstans under vägen vara mindre än 5-7kg från tävlings form.

Närmast nu så ser jag framemot att åka till Västerås för att se SM.
    Ska bli kanon kul att träffa mina kära Team kamrater och en massa roliga vänner där:)
    Självklart kommer jag att gå o käka bars o handla billigt protte i samband med tävlingen:P.

Mvh
    Martin

Känns lite som jag är på väg mot den där 80 tals bulken:D

Ska bli riktigt skoj att träffas till helgen, en liten bira kanske slinker ner också:emo-thumb.

Träningen går bra för min del med. Grymt skönt att få käka på lite så trycket kommer. Nästan lite för kul med all mat, vilket börjar visa sig på vågen

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 96 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.