Slänger upp en liten bild på dagsfromen.
Kommer att lägga upp mer bilder sedan på Team sidan:)
Mvh
Martin
Du har ena djävla grymma klubbor du martin.
Du måste ju nästan ha grövre armar än midja?
//Dirty
//Dirty
Jag har i ärlighetens namn inte mätt omkretsen på armarna ännu,kanske är dags att göra det snart .
Midjan var iaf under 48 cm i omkrets förra säsongen,ska bli kul att se om jag kan slipa den snäppet vassare i år .
Mvh
Martin
Ny tid,nya mål
Så var vi då på denna sida nyår go vänner. Detta år 2010 kommer ni kunna följa min revanch väg upp på scenen och den diet väg som tar mig dit. Planen är att dra igång nu den 15 Januari lite lätt med ökad cardio och lättare strypning av kosten. Well….i ärlighetens namn har jag redan [ READ MORE ]
Bröstpass innan dieten
Idag så dundrade broder Al o jag igenom bröst. Blev ett rejält bra pass där Al påpekade att jag har blivit starkare i bänk de sista veckorna,vilket gjorde mig glad. Satte en 3a i bänken på 120kg. Dagens pass såg ut som följande : Bänkpress 4set Hantelpress på lutande bänk 3set Snedbänk i smith 4set Liggande hantelflyes 3-4set Blev en redig [ READ MORE ]
Polaren o jag mosar armar
Triceps och biceps pass idag med broder Al. Ett herrejäflaranamma pass som hette duga,dock inga tårar eller spyor. Men ändå kanon bra . Passet då: Eftersom det var kallare än vad som kan beskrivas med kristliga ord,så värmde vi upp på löparbandet i 5min. Pushdown med rep 4set Lutande french pressar 4-5set,(tungt och elakt )) Bänkdips med vikter 3-4set Skivstångspress med smalt grepp [ READ MORE ]
Visst ja,lade upp lite bilder på dagsformen där också
Mvh
Martin76
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY