- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 mars, 2011 at 23:44 #368674Anonym anvandareMember
Tack så jättemycket Henke=)
Blir som sagt ett väldigt spännande år för mig;)11 mars, 2011 at 23:53 #368675Anonym anvandareMemberBIG NEWS i Team BMR Sports Nutrition[/b]
Såhär ser de ut:
Idag blev det klart för BMR med ännu en Atlet och denna kille lyfter Team BMR till nya nivåer. Binais avslöjade idag vid 21:00 svensk tid att ingen mindre än IFBB Pro ”The Spanish Freak” Marcos Chakon som är 2 veckor ifrån Europe Pro i Spanien har joinat BMR Sports Nutrition.
Detta är ett tungt namn (bokstavligt talat med sina 125+kg off) som kommer med ett redan meriterande facit till BMR. Givetvis kommer han få fullt stöd och det kommer lyfta honom ytterligare!
Riktigt coolt och givetvis hoppas jag få lite coola pass med honom på film längre fram i år!
Här kan ni se hans hemsida: [http://www.marcoschacon.com/ MARCOS CHAKON]Imorgon har jag ett filmpass med Markus Stoltz som är ett blivande stjärnskott i Svensk Bodybuilding. En ung junior med framtiden för sig så det ska bli skitkul. Kommer även kika in i Bodyextra-affären i Helsingborg för att hämta upp lite produkter och se till att William och Tobbe har rätt kläder för de ska bli filmade de med. Efter det passet ska jag träffa en professionell filmare/redigerare som jag ska ha ett samarbete med framöver, snacka om fullspäckat!
12 mars, 2011 at 09:56 #368676Anonym anvandareMemberOLLLLE QUE VIVA ESPANA :emo-thumb, GRYMT
12 mars, 2011 at 15:43 #368677Anonym anvandareMemberKleine välkommen till BMR ska bli kul bli filmad inför min tävling 2011.:emo-thumb
12 mars, 2011 at 22:31 #368678Anonym anvandareMemberTack Henrik! Har du lika mycket att tappa denna gången? Gissar på du hållt formen hyfsat, förra gången var det en jäkla omvandling du gjorde:up:
Ser fram emot filma dig med!Var som sagt iväg hela dagen idag och filmade/fotade och fick bla träffa ett potentiellt framtida stjärnskott inom BB Markus Stoltz som blott är 20 år men sitter inne med en riktigt snygg fysik med feta pecs som främsta vapen. Ska bli kul att följa honom framöver.
Tobbe och Wille var också med och efter ett besök i Bodyextra-butiken blev det ett gympass som givetvis filmades och som kommer komma upp på vår Youtubekanal inom kort.
Efter det gick jag ner i storstaden och mötte upp med en ”äkta” filmskapare som har som yrke att göra filmer och det han lade fram för mig kan jag ej ännu avslöja med det är ett kul projekt och väldigt ambitiöst och professionellt projekt som jag kommer ta del i. Kommer bli riktigt kul!
Här kommer några oredigerade bilder. Kommer lägga upp mer i bloggen och även göra någon film som kommer på vår Youtube kanal. Länkar har ni nedan;)
13 mars, 2011 at 02:57 #368679Anonym anvandareMemberTack Jag väger just nu ca 110kg och är på deff ska ner till 100kg.
16 mars, 2011 at 06:08 #368680Anonym anvandareMemberVar en jäkligt häftig dag igår på gymmet.
Först tog jag på mig hörlurar och körde slut på mig själv och pumpade rygg/Vader och sedan kom det ett gäng på besök från Ängelholm med Daniel”The Beast” och Ulrica ”little speedy” i täten.
Daniels ena video från vår youtubekanal passerade igår 1 000 000 tittare och det skulle firas med att filma ett häftigt bänkpass. Han köttade på bra och fick bla upp en 5:a på 190kg i bänk med lite hjälp på sista och körde på bra efter det.
Ulrica körde med på och hennes form är nästan löjligt bra inför dieten till SM i Athletic Fitness.
Hennes kille Robbans form ska man väl inte heller gnälla över;)Sedan har jag fått en hälsning från soliga Los Angeles där Binais hälsar och visar lite offseason träning. Filmen kommer visas här och på vår blogg/youtubekanal och ger det bra utslag kommer det göras fler filmer framöver starring MR BMR himself.
Fler bilder på både Binais och från gymmet kommer finnas i bloggen.
18 mars, 2011 at 22:17 #368681Anonym anvandareMemberMed att mycket av min tid riktas mot andra tävlande och talanger så blir det inte ofta jag gör något med mig själv men idag tog jag faktiskt några halvkassa bilder på mig själv på gymmet. Kanske inte mycket så men man ser iallafall lite av dagsformen.
Sedan har det gjorts nya filmer bla offseason träning med Binais som blivit en succe`och vi kommer köra fler sådana projekt framöver. Kan kalla det live updates fån Californien..Endast på robinforlife youtubekanal. Så har vi gjort en teaser med Daniel ”the beast” när han köttar på lite i bänk bla. Allt detta hittar ni mer om i min blogg eller vår youtubekanal!
[youtube=pji34Q5xlog]
[youtube=AOBUFRoBDqk]19 mars, 2011 at 00:40 #368682Anonym anvandareMemberFörra veckan fann vi Danne i en inspirations video någon gjort och nu idag ganska precis hittade jag helt random Tobbe i en annan fet inspirationsvideo. Detta är helt otroligt då de är i sällskap av de största inom sporten och någon har suttit någon annanstans i världen och ansett att de är tillräckligt bra för att få vara med i deras inspirationsvideos som innehåller bla Arnold, Branch Warren, Jay Cutler, Viktor Maritinez osv osv och mitt i allt detta kommer Danne och Tobbe!
Det är otroligt coolt och som det ser ut just nu kommer TEAM BMR få vara representerade i motivations videos världen över i framtiden för vi har just börjat.
4,34 in i denna ser vi snabbt mitt klipp med Tobbe.
[youtube=1TeQpXPY9nQ&feature=channel_video_title]
Och i denna ser ni Daniel ”The Beast” titt som tätt[youtube=c-MFK-7Ees8]
19 mars, 2011 at 11:24 #368683Anonym anvandareMemberFan va häftigt! Du lägger ner ett bra jobb med dina videos Robin. Kul att folk snor lite material från dom :p
19 mars, 2011 at 17:55 #368684Anonym anvandareMemberTack Niclas=)
Älskar göra videos. Började helt oskyldigt med en hälsning till en kille som behövde motivation så jag gjorde en enkel video åt honom. Sedan filmade jag på Fitness Festivalen 2007 tror jag det var och det blev oerhört uppskattat.
Sedan under åren har jag fått en del kul material och nu har det gått igång ordentligt och jag har mer material än jag hinner med.:p
Och har ännu mer på väg in, riktigt häftigt år kommer det bli mycket tack vare att Binais och BMR Sports Nutrition har börjat hjälpa mig.Helt sanslöst när man hittar ”sina killar” i andras motivations videos, bättre komplimang går inte få varken för dem eller för mig.
Här har vi någon ny video till när vi ändå är igång;)
[youtube=G4Cb01r8MaQ]
[youtube=GccvtCIvUuI&feature=feedu]
25 mars, 2011 at 01:40 #368685Anonym anvandareMemberSå har det gått ett par dagar och som vanligt har det hänt en del. Tex så har jag börjat lägga upp dieten för 4 personer lite smått inklusive mig själv. 2 personer kommer tävla i både FF5 och Athletic fitness , en kille kommer köra en ”kroppsförändring” och jag själv ska bygga och loosa lite fett samtidigt vilket vi alla vet är svårt men jag ska prova. 2 av programmen måste vara helt färdiga till 1:a april men det blir dom.
Har inte filmat något nytt senaste dagarna men på lördag kanske det blir lite men några nya filmer har det blivit men bara korta. Sedan hittade jag ännu en av ”mina killar” på youtube men nu var det någon som använt en bild av William som profilbild och så kunde han inte ens prenumerera på vår kanal;) För jäkligt..
TEAM BMR SPORTS NUTRITION har också tecknat ett nytt namn till sitt Team. Det är superheta Ashley Horner som kommer representera BMR. En grym tjej.
[youtube=adwC2_DD9uY&feature=feedu]
27 mars, 2011 at 01:45 #368686Anonym anvandareMemberRULES :emo-thumb
27 mars, 2011 at 03:00 #368687Anonym anvandareMemberIndeed!:emo-thumb
Själv verkar jag åka på en förkylning och jag tror morgondagen kommer avgöra om den kommer bli grym och plågsam eller bara sådär. SKulle göra lite stats och filmning av mig själv imorgon men vi får se hur det blir med det.
Ikväll höll Svenska Budo och Kampsports förbundet en gala där BMR:s egen Fighter Mats Nilsson var nominerad i 4 Kategorier och det slutade med att han tog hem 2 av dem. Årets Genombrott och Årets mästare. Otroligt stort och Mats visar än en gång att han är en fighter som är på G och kan bli en av de bästa och kanske till och med DEN bästa. Jag tror personligen att något stort är på gång…
Bmr har även en kul tävling på G med fina priser men för att läsa mer om den får ni gå in i min blogg. Länk finns nedan.
[youtube=eWuNZ3pjwYQ]
15 april, 2011 at 22:21 #368688Anonym anvandareMemberSå var det ett tag sedan man uppdaterade men det har väl inte hänt så mycket som stått ut utan alla tränar på.
Har dragit igång dieten för Ulrica som jag coachar och även dragit igång för mig själv. Har filmat för någon vecka sedan och det var ingen vacker syn och jag är 110%motiverad att köra på nu så jag har till och med börjat köra lite cardio.
Inom kort kommer stora delar av BMR Teamet mötas upp och träna och såklart kommer jag dokumentera och lägga upp bla här.
Sedan den 25:e kommer en händelse som du inte vill missa. Har du möjlighet så ta dig till Malmö där Gymgrossisten bygger ut och kommer firas bla genom att stora delar av Team BMR kommer vara på plats så även jag. Det kommer bli en skithäftig dag!
[youtube=82ulA_oxChI]
Har även klippt ett par filmer men inga jättespeciella men helt ok. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.