Team Robinforlife

Home Forums Dagböcker Team Robinforlife

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 31 through 41 (of 41 total)
  • Author
    Posts
  • #368689

    Har ni vägarna förbi Malmö den 25:e så missa inte detta!
    [youtube=w7ZcOVQBs3I]

    #368690

    Har varit en härlig vecka på träningsfronten.

    I onsdags träffades stora delar av Team BMR och rockade Träningsakademin i Helsingborg och en 10-12 hårt tränande trängdes bland vikterna. Tyvärr kan jag inte bjuda på jättemycket filmer eller foto då jag inte använde mina egna grejer och det blivit lite problem med överföringar men jag lovar mer kommer. Här är några bilder sålänge.

    #368691

    Så var det i för sig ett par dagar sedan men i måndags samlades stora delar av Team BMR Sports Nutrition för att vara med på ny öppningen av Gymgrossistens butik i Malmö. Var en lång dag men en härlig tillställning och förutom oss fanns även Olimp och Fairing på plats.

    Var en jäkligt kul dag och trevligt att få lära känna sina ”Team mates” lite bättre.

    Lite bilder från dagen.

    #368692

    Lite fler bilder.

    #368693

    Längesedan man uppdaterade men det betyder inte att det inte händer grejer.

    Min diet fortskrider och jag är nu under 95kilo för första gången sedan 2008 så det känns bra, nu ska vi fortsätta neråt.

    Ulrica som jag coachar går också ner i bra takt så vi kör ett tag till och eftersom hon har långt kvar till tävling kan det bli aktuellt att höja energi intaget längre fram.

    Jag och Tobbe har också varit och pratat kost och kosttillskott med svenska landslaget i brottning och det gick väldigt bra och de gillade BMR:s produkter. Och apropå Tobbe så håller han på att ta fram ett nytt klädes märke som heter H-WEAR. Jag har själv en av få tröjor som finns än så länge och en annan ägare är bla Martin Kjellstöm.

    #368694

    Så har ännu en tid passerat och alla i Teamet kämpar på mot sina mål. William är på gång med sin diet, Ulricas och min rullar på Danne köttar på som vanligt och vår ledare Binais Begovic kan nu officiellt komma ut med att han är en av gladiatorerna på TV4, han kommer kallas ”Wolf”. Han kommer passa in i rollen som handen i handsken och jag ska såklart försöka åka upp och kolla.

    Har fått ett par filmer med Wille och Bilsen på senare tid och det är 2 imponerande köttstycken de 2, alltid lika kul att klippa filmer med dem.

    Sedan till sist men inte minst har jag fått ett barn till så jag har inte tränat så jättemycket men allt har sin tid och just nu är det prio familjen men dieten fortskrider.

    #368695

    På senare tid har jag inte fått jättemycket nytt material att leka med bla pga tillökningen i familjen och att det är en bit till tävlingssäsongen och naturligtvis brukar det finnas mer kul att filma då när alla börjar bli i bra form. Men lite har jag fått bla från William och Bilsen som köttar på hårt och sedan har jag klippt lite med gammalt med. Här är 3 olika videos.

    första kanske är lite tråkig men här pratas det om vad som komma skall på våra kanaler.

    [youtube=hrGSuwrcX20&feature=feedu]

    Sedan en film som visar vissa av våra atleter och produkter som jag är riktigt nöjd med.

    [youtube=yKhKoSiVt_0&feature=channel_video_title]

    Och till sist en film med Wille och Bilsen som kör rygg.

    [youtube=8ui6_yBRvbE&feature=channel_video_title]

    #368696

    Igår var större delen av Team BMR samlat och skulle köra ett pass i Ängelholm på ÄSMK och det blev en härlig tillställning. Fast personligen hade jag nog roligast på Burger King efteråt när vi käkade och snackade lite skit. Och till vårt försvar vill jag säga att hälften av oss åt kycklingsallad fast vem som åt vad lämnar jag därhän;)

    Lite bilder från igår:

    #368697

    Vad händer när Team BMR Sports Nutrition möts?

    Kolla in filmen! Dont worry…den tar fart;)

    [youtube=VGouCTeb5_U&feature=channel_video_title]

    #368698

    Otroligt bra klipp och vilken grym jävla låt känns som att jag har hört den förut en och en annan gång :emo-thumb. Keep it up man, hoppas vi ses snart. Mvh Cesse, BMR RULES

    #368699

    Det händer mycket i Team BMR just nu och framförallt runt ”Bossen” himself Binais.

    Förutom att Gladiatorinspelningarna startar så har hann innan han kom till sverige intervjuats av ingen mindre än Lonnie Teaper utanflr Golds Gym på Venice Beach. Ni kan se intervjun här:

    [youtube=UlDXefb4Hkg&feature=player_embedded]

Viewing 11 posts - 31 through 41 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.